dane sprzedawcy

iSpeed s.c.
ul. Księżnej Anny 23 lokal 9
18-400 Łomża
NIP: 7182044655
REGON: 200116334

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
iSpeed s.c.
ul. Księżnej Anny 23 lokal 9
18-400 Łomża
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Warunki gwarancji 1. Firma iSpeed s.c. udziela gwarancji na zakupiony towar, której czas trwania uzależniony jest od marki produktu i liczony od dnia jego zakupu. 2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.Karta gwarancyjna jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3. Firma iSpeed s.c. nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności, za które nie odpowiada sprzedawca.Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany punkt serwisowy w terminie 21 dni od daty dostarczenia urządzenia do punktu serwisowego. 4. Gwarancja nie obejmuje: - czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja, wymiana baterii (po upływie 6 miesięcy od daty zakupu) oraz innych materiałów eksploatacyjnych. - ścieranie się zewnętrznej powłoki urządzenia.mechaniczne uszkodzenia kopert, bransolet, pasków, zarysowania szkiełka oraz uszkodzeń chemicznych i zanieczyszczeń. - wad powstałych wskutek zdarzeń losowych. 8. Gwarancja traci ważność z powodów: - wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika. - naprawy urządzeń bądź ich otwierania np. w celu wymiany baterii przez osoby do tego nieuprawnione. - uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 14:00 pod nr telefonu 662 601 201. Wszelkie zapytania prosimy kierować na powyższy nr telefonu lub na e-mail: sklep@e-ispeed.pl Reklamowany towar prosimy wysyłać w dobrze zabezpieczonej paczce wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu, oraz z dokładnym opisem usterki na adres: iSpeed s.c. Serwis ul. Księżnej Anny 23 lokal 9 18-400 Łomża Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od daty dostarczenia reklamowanego towaru do naszego serwisu.