dane sprzedawcy

Witam. Zawodowo zajmuję się dystrybucją materiałów, z których i za pomocą których wykonuje się okulary. Na aukcjach Allegro wystawiam tzw. galanterię okularową. Produkty z tej grupy mają w cenę wliczony VAT i chętnie wystawiam faktury w związku z ich zakupem. Nie zamierzam sprzedawać na Allegro opraw okularowych, gdyż te muszą być przymierzone przed zakupem - zbyt wiele czynników decyduje o tym, czy będą pasować. Oprawy zatem nie nadają się do sprzedaży na odległość. Jestem też kolekcjonerem - zbieram karty telefoniczne i całości pocztowe z całego świata dotyczące interesujących mnie tematów. Na Allegro sprzedaję dublety oraz przedmioty zbędne z punktu widzenia mojej kolekcji. Sprzedaż artykułów kolekcjonerskich - znaczków, monet, kart telefonicznych - traktuję jako formę wymiany kolekcjonerskiej, gdyż zdobyte tą drogą fundusze przeznaczam na zakupy interesujących mnie okazów u innych użytkowników. Nie zajmuję się tym zawodowo, więc nie wystawiam faktur VAT na przedmioty z tej grupy.

kontakt

  • 607-107-137
    kontakt najlepiej o 9,00 rano lub po 19tej

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
Tadokula Tadeusz Szymański
ul. Karczewska 15m9
05-400 Otwock
Polska
 
Zwrotom podlegają towary z grupy galanterii okularowej, którą zajmuję się zawodowo. Aby uzyskać zwrot pieniędzy potrzebne jest załączenie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od transakcji celem stornowania transakcji w dokumentach podatkowych. Zwroty nie związane z reklamacjami lub zamianą na równorzędny towar uznaję za odstąpienie od transakcji w rozumieniu Regulaminu Allegro, ze wszystkimi konsekwencjami, które ten regulamin przewiduje. Zwrotowi i zamianie na równorzędne przedmioty podlegają tylko te artykuły z grupy kolekcjonerskiej, które okazują się być niezgodne z opisem przedmiotu aukcji: przede wszystkim w przypadku omyłkowej wysyłki innego przedmiotu (w ciągu 15 lat zdarzyło mi się to 2 razy) lub w przypadku stwierdzenia niezauważonego przeze mnie uszkodzenia przedmiotu. Zwroty nie związane z reklamacjami lub zamianą na równorzędny towar uznaję za odstąpienie od transakcji w rozumieniu Regulaminu Allegro, ze wszystkimi konsekwencjami, które ten regulamin przewiduje.

reklamacje

Reklamacje przyjmuję według zasad ogólnych, opisanych stosownymi rozporządzeniami. Przypadki, w których kupujący od początku nie wyraża zgody na zamianę towaru na identyczny bez wad lub równorzędny, i natychmiast po zgłoszeniu reklamacji żąda zwrotu pieniędzy - uznaję za odstąpienie od transakcji w rozumieniu Regulaminu Allegro, ze wszystkimi konsekwencjami, które ten regulamin przewiduje.

pozostałe informacje

Pracuję w terenie i w dni robocze przebywam daleko od miejsca zamieszkania. Przesyłki szykuję podczas weekendów, gdy przebywam w domu. Wysyłka przedmiotów zamówionych i zapłaconych na początku tygodnia może zatem opóźnić się o kilka dni. Proszę o wyrozumiałość w tej sprawie. Zalecam dokonywanie płatności poprzez PayU, które nie tylko w sposób natychmiastowy zawiadamiają o dokonanej transakcji, ale też w czytelny sposób ujawniają obu stronom transakcji: co zostało zapłacone oraz jaką zadysponowano formę przesyłki. Mam złe doświadczenia z wysyłkami "za pobraniem", za których ekspedycję niemało zapłaciłem a kupujący ich nie odebrał, w związku z czym znów zapłaciłem za zwrot. W związku z tym niechętnie wysyłam "za pobraniem", a jeśli już, to tylko do użytkowników z pewnym stażem w Allegro, legitymujących się przynajmniej 25 punktami. Zwrot przesyłki pobraniowej to oczywista podstawa do wystawienia negatywnego komentarza, który w takim przypadku gotów jestem z przykrością wystawić. Jako kupujący wystawiam komentarze jako pierwszy po otrzymaniu i zweryfikowaniu przedmiotu transakcji. Jako sprzedający wystawiam komentarz jako drugi, po wystawieniu przez kupującego. Komentarze, jako trwały ślad w dorobku użytkownika Allegro, nie są miejscem na korespondencję, tylko na ostateczne potwierdzenie dokonanej transakcji. Jeśli potrzebne jest jakieś wyjaśnienie lub kupujący nie jest zadowolony z transakcji - korespondencję proszę kierować na podany powyżej adres e-mail, a postaram się aby znaleźć rozwiązanie problemu. Po wystawieniu komentarza możliwości uzyskania satysfakcjonującego rozwiązania bardzo się zawężają.