dane sprzedawcy

KOMTEK
al. Dygasińskiego 3
30-820 Kraków
NIP: 677-172-96-99
REGON: 120168896

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Dojazd do sklepu (Kraków al. Dygasińskiego 3)czynne pn-pt 10-18 liniami: 3, 6, 7, 9, 13, 23, 24, 50, 51, 103, 143, 144, 163, 173,174, 204, 243, 244, 304, 522, 614, 904 Dokładny i aktualny namiar na autobusy i tramwaje zatrzymujące się na przystanku znajdującym się zaraz w pobliżu sklepu na stronie MPK http://rozklady.mpk.krakow.pl/ Nasz nr konta mbank (przelewy w Polsce): 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040 Nr IBAN i BIC do przelewów z zagranicy: Waluta Euro Numer rachunku IBAN : PL40 1140 2004 0000 3712 0383 6715 Numer BIC/SWIFT mBank : BREXPLPWMBK Waluta USD Numer rachunku IBAN : PL35 1140 2004 0000 3912 0383 6707 Numer BIC/SWIFT mBank : BREXPLPWMBK Podane w ofertach koszty wysyłki dotyczą przeważnie wyłącznie przesyłek krajowych - Polska , w przypadku wysyłek zagranicznych, prosimy o kontakt na mail: allegro@komtek.net.pl Wysyłka Koszt wysyłki podany jest w aukcji. Koszt wysyłki zazwyczaj jest jednorazowy, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów, w tym przypadku zalecamy wybranie opcji wysyłki kurierem, do jednej paczki zmieści się aż 31 kg bez zmiany kosztów. Przy zakupie kilku różnych przedmiotów obowiązują koszty wysyłki jak z przedmiotu o najwyższym koszcie wysyłki. Przedmioty wysyłane są najczęściej zaraz po otrzymaniu wpłaty. Kupujący wraz z towarem kupuje usługę dostawy zamówionego towaru na swój adres. Płatności Przy wysyłce - obowiązuje wpłata poprzez system "PayU" lub na konto, ewentualnie pobranie Przy odbiorze osobistym - płatność na miejscu przy odbiorze osobistym w sklepie KOMTEK al. Dygasińskiego 3 30-820 Kraków (można gotówką lub kartą kredytową lub płatniczą) można również pw formie przedpłaty poprzez PayU lub przelewem (wtedy odbiór możliwy jest po odnotowaniu wpłaty). Wpłaty poprzez "PayU" można dokonywać również kartą kredytową. Wpłat na konto można dokonywać przez bank lub na poczcie. W przypadku płatności na konto koniecznie proszę w tytule wpłaty podać swój nick allegro i nr aukcji z zakupionym przedmiotem. Nr konta do wpłat: 56 1140 2004 0000 3702 4154 1040 Dane firmy: KOMTEK al. Dygasińskiego 3 30-820 Kraków Uwagi do zamówienia W przypadku jakichkolwiek uwag do zamówienia, wybrania faktury VAT lub innego adresu wysyłki niż podany w allegro, proszę koniecznie o wypełnienie "FORMULARZA WYSYŁKI ALLEGRO", maili dostajemy tysiące i chcemy dostarczyć każdemu to co chce i gdzie chce, a formularz to odnalezienie korespondencji ułatwi i unikniemy wszelkich nieporozumień. W przypadku jakiejkolwiek korespondencji dotyczącej przedmiotów, proszę koniecznie wpisywać dokładnie swój nick allegro, nr aukcji, czy jeśli wpłata była to poprzez poprzez "PayU" czy bank lub pocztę, jaka forma przesyłki była wybrana. Towar opłacony pakujemy i wysyłamy najczęściej w ten sam dzień. W wypadku dużej ilości paczek do spakowania czas ten może ulec wydłużeniu. Paczki pakujemy w dni pracy sklepu tj. pn-pt 10-18 Wysyłane są zazwyczaj w godzinach 13:30-15.00 zależnie od kuriera. Niektóre nawet do 18.00 W naprawdę wyjątkowych i rzadkich przypadkach, może się zdarzyć opóźnienie w wysyłce, ( np. nie możemy zlokalizować przedmiotu na magazynie wśród kilku tysięcy przedmiotów, lub z jakiegoś powodu musimy uzupełnić jego stan), proszę wtedy o cierpliwe oczekiwanie na paczkę lub kontakt z naszej strony - opóźnienia zdarzają się bardzo rzadko. Prosimy o nie dopytywanie się - "czy mój przelew przyszedł", "czy paczka została wysłana", "o nr przesyłki' itp. Otrzymujemy wpłatę, pakujemy i wysyłamy. Państwo otrzymujecie mail ze statusem przesyłki. Wygląd dostarczanego towaru pomimo największych starań, może w wyjątkowych wypadkach i dosłownie nieznacznie odbiegać od zdjęcia umieszczonego na stronie internetowej, co dotyczy w szczególności koloru produktów, odcieniu i opakowań. Sprzedający nie odpowiada za różnice w wyglądzie lub np. opakowania, które wynikają ze zmian wprowadzonych przez producenta oraz z subiektywnego postrzegania zdjęć prezentowanych na stronie, bądź są skutkiem indywidualnych ustawień parametrów kart graficznych i monitorów Klientów. Przesyłki do transportu staramy się pakować solidnie Niemniej klient powinien sprawdzić otrzymaną paczkę w obecności listonosza lub kuriera, czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu, a jeśli tak spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Jest to wymagane przez przewoźników i konieczne w przypadku dochodzenia u nich późniejszych reklamacji uszkodzeń wynikłych w czasie transportu. Zapraszamy! KOMTEK