dane sprzedawcy

Madlin - Biżuteria niepowtarzalna to nasza pasja. Pasja odkryta w 2007 roku przez dwie kobiety, które na sklepowych półkach nie mogły znaleźć biżuterii, która wyrażałaby emocje i pasowała do niepokornych dusz definiujących kobiecość. Wtedy też podjęłyśmy pierwsze próby projektowania i tworzenia własnej biżuterii artystycznej. Bardzo szybko nasze wzory zaczęły przykuwać wzrok innych kobiet.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Madlin
ul. Grabecznik 89a
43-365 Wilkowice
Polska
 
1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 2. Zwrot jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. 3. Zwracany towar należy odsyłać razem z podstawowymi danymi: Imię i nazwisko, adres, numer konta bankowego, na który należy dokonać zwrotu płatności. 4. Madlin.pl nie zwraca kosztów wysyłki towaru odsyłanego. 5. Madlin.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

reklamacje

W celu złożenia reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt e-mail.

pozostałe informacje

1. W celu właściwej realizacji zamówienia niezbędne jest podanie danych do dostawy (imię, nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię, nazwisko, e-mail, telefon) 2. Realizacja zamówienia: - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od Klienta z określeniem formy wysyłki. - w przypadku zamówień płatnych przelewem zwykłym – po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym lub płatności PAYU. 3. Zamówienia wysyłane są 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. 4. Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płaci się tylko raz. Za zamówienia od 35 zł koszt wysyłki pokrywa sprzedający. Wysyłka realizowana jest wtedy listem poleconym ekonomicznym. 5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską. 6. Przygotowanie produktu do wysyłki trwa maksymalnie 24 godziny od zaksięgowania wpłaty na koncie. Wysyłki: List polecony ekonomiczny - od 2-3 dni List polecony priorytet - od 1-2 dni