dane sprzedawcy

Meble-Bogart.pl


Nasz sklep internetowy Meble-bogart.pl  oferuje nie tylko szerokie spektrum produktów, ale także kompleksowy zakres usług takich jak doradztwo, gwarancja opieki i profesjonalnego serwisu w trakcie całego procesu zakupowego. Jesteśmy do Państwa dyspozycji, by udzielić pomocy w doborze mebli do aranżacji pomieszczeń. 


Motto: „Piękna Strona Twego Wnętrza” jest dla nas inspiracją w codziennej pracy. 


 ***Meble dostarczamy bezpiecznie własnym transportem*** 


Nasi Doradcy pomogą w wyborze!   


Zadzwoń: 791 16 16 16  


Napisz: biuro@meble-bogart.pl 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 21:00
  • sobota - niedziela 10:00 - 20:00

pozostałe informacje

DOSTAWA: 


1.Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.  

3.Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.  

4.Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych.  

5.Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.  

6.Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia  

7.W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.  

8.Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.  

9.Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub  telefonicznie. 

10.Sprzedawca,zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.  

11.W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego  odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.  


WNOSZENIE MEBLI:  


W trasę wyjeżdża jeden kierowca, który nie ma obowiązku wniesienia mebli do mieszkania

Mogą Państwo jednak liczyć na jego życzliwą pomoc. Jest to usługa odpłata, której koszt ustala się bezpośrednio z kierowcą dowożącym meble.  

Należy pamiętać by przy większych produktach zorganizować sobie drugą osobę do pomocy!    

Koszt dostawy nie łączy się z  kosztem wniesienia. Są to inne kwoty narzucone zarówno przez sprzedawcę jak i osobę dowożącą meble.  W przypadku przesyłek dostarczanych przez firmę spedycyjną - kurier nie jest zobowiązany do wnoszenia mebli!