kontakt

  • 783555400
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Paweł Gawidziel
Cybernetyki 7C/33
02-677 Warszawa
Polska
 
1.WYMIANA LUB ZWROT TOWARU 1.1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego na naszych aukcjach bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony, posiada komplet metek producenta. Klient może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od otrzymania towaru poprzez złożenie pisemnego oświadczenia i przesłanie go w przesyłce, razem ze zwracanym towarem. Sprzedawca gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru, jednakże koszty dostawy i odesłania towaru pokrywa klient. 1.2. Jeśli towar nie spełnia parametrów zadeklarowanych w treści aukcji, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia i ustalenia sposobu jego wymiany. Zwracamy koszty odesłania towaru do nas (zgodnie cennikiem Poczty Polskiej, do kwoty nie większej niż zadeklarowany na aukcji koszt wysyłki), pod warunkiem, że wyślecie nam Państwo chociażby skan pokwitowania nadania przesyłki w urzędzie Poczty Polskiej oraz paragon lub fakturę za zakupioną kopertę. Po otrzymaniu zwrotu towaru reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie do 14 dni. 1.3. Podstawą zwrotu nie może tutaj być inny odcień barwy przedmiotu zaprezentowanego na zdjęciu w treści aukcji. Wynika to z faktu, że nie ma możliwości w pełnie odwzorowania rzeczywistych barw w mediach elektronicznych, a producent wymaga używania dostarczonych przez niego zdjęć. Różnica w poszczególnych wymiarach o 1-2 cm lub niewielka w wyglądzie przedmiotu nie jest również podstawą reklamacji. Ubrania mogą posiadać drobne nie odcięte nitki, co jest normalną pozostałością po szyciach fabrycznych.

reklamacje

1. REKLAMACJE 1.1. W ramach zwrotów reklamacyjnych, prosimy nie wysyłać przesyłek pobraniowych. Przesyłki pobraniowe nie są przez nas odbierane. 1.2. Pisemne oświadczenie koniecznie powinno zawierać nick, nr transakcji oraz rozmiar przedmiotu na jaki ma zostać wymieniony. W przypadku zwrotu towaru dodatkowo należy podać nr konta wraz z danymi do przelewu. 1.3. Towar zakupiony w drodze licytacji nie podlega zwrotowi w odniesieniu do punktów 4.1. i 4.3. (Art.16.1 ust. 10 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).