dane sprzedawcy

Music Corner Sp. z o.o.
ul. św. Tomasza 4
31-014 Kraków
NIP: 676-21-94-626
REGON: 350001698
KRS: 0000041564
Internetowy Sklep Muzyczny Dla Wymagających CD, DVD, Winyle, Indywidualne Zamówienia

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Music Corner Sp. z o.o.
ul. św. Tomasza 4
31-014 Kraków
 
1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Termin dla wykonania prawa odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Prawo odstąpienia nie dotyczy: 2. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary w postaci nagrań audialnych, wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach nie mogą być zwrócone po zdjęciu ich oryginalnego opakowania (np. folii) lub plomby zabezpieczającej.3. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 1 powyżej wymaga złożenia pisemnego oświadczenia w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej (klient może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się na odwrocie faktury/rachunku). Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. 4. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 5. Zwrot należności dokonywany w terminie 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraża zgodę na inny sposób zwrotu niezwiązany z dodatkowymi opłatami. Zwrot obejmuje kwotę uiszczoną przez Konsumenta za zakupiony towar oraz koszty przesyłki towaru ze Sklepu do Konsumenta. 6. Do odsyłanego w ramach zwrotu towaru prosimy, w miarę możliwości dołączyć rachunek. 7. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie. 8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

reklamacje

1. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie posiada gwarancję producenta i podlega wymianie, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłania. 2. Klient, nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sklep o stwierdzonej niezgodności. 3. Po wykryciu niezgodności z umową prosimy o odesłanie towaru (rekomendujemy w tym zakresie przesyłką pocztową ekonomiczną) na adres Sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, wraz z opisem reklamacji (wzór znajduje się na odwrocie faktury/rachunku). 4. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 5. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru, ewentualnie zaoferuje do wyboru inne produkty znajdujące się w ofercie sklepu. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru (list polecony ekonomiczny), zostaną zwrócone przez Sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

pozostałe informacje

Proszę zapoznać się z najważniejszymi punktami regulaminu zamawiania: : INFORMACJA O ZAMAWIANIU TOWARU 1. Proszę wybrać sposób i koszt dostawy wypełniając Formularz sposobu zapłaty i dostawy Allegro. WAŻNE !!! Zmiana adresu do wysyłki jest możliwa wyłącznie poprzez Formularz sposobu zapłaty i dostawy Allegro. Właściwy adres do wysyłki proszę wpisać w miejsce: "Adres do wysyłki ". 2. Wszystkie informacje związane z Państwa zamówieniem, w tym postęp w jego realizacji, będzie można sprawdzić na stronie "Informacje o zamówieniu". Link do strony "Informacje o zamówieniu" otrzymają Państwo osobnym mailem, na adres e-mail podany na allegro.3. Płyty zostaną wysłane w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania przelewu, a w przypadku sprzedaży przedpremierowej od dnia premiery, na adres podany przez klienta na allegro. 3. Zamówione produkty dostarczane są do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. 4. Nie wysyłamy za pobraniem użytkownikom posiadającym mniej niż 20 komentarzy pozytywnych. W przypadku użytkowników posiadających mniej niż 20 komentarzy jedyną akceptowaną formą płatności jest przelew .