dane sprzedawcy

Od kilku lat specjalizujemy się w sprzedaży smartfonów najlepszych azjatyckich producentów. Telefony tych marek stają się coraz popularniejsze wśród użytkowników w Europie, a to za sprawą zarówno wysokiej jakości, jak i bardzo korzystnej cenie sprzętu. Naszą ofertę wzbogacamy regularnie o coraz szerszą gamę akcesoriów oraz urządzeń niezbędnych każdemu miłośnikowi smartfonów. Jesteśmy bezpośrednim importerem oferowanych towarów. Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty wysyłamy z naszego magazynu w Polsce. Do każdego towaru dołączamy fakturę VAT 23%. W odróżnieniu od innych sprzedawców, oferujemy Państwu realny serwis sprzedawanych przedmiotów, nie wymagający od Państwa wysyłki towaru za granicę. Wraz z zamówieniem zawsze otrzymują Państwo pisemną kartę gwarancyjną, zapewniającą Państwu pełną obsługę serwisową. Świadczymy zarówno serwis gwarancyjny, jak i często też pozagwarancyjny. Zapraszamy Państwa do współpracy i dołączenia do coraz szerszego grona naszych klientów.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
TECHNOS
Białośliwska 26
60-418 Poznań
Polska
 
W przypadku chęci zwrotu towaru koniecznie prosimy Państwa o uprzedni kontakt mailowy. W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymają Państwo stosowny formularz zwrotu do wypełnienia oraz adres do odsyłki towaru. Formularz zwrotu jest również dostępny na naszej stronie w zakładce Serwis. Uwaga! Adres magazynu oraz adres odbioru osobistego są inne niż adres rejestrowy firmy. Prosimy o nie wysyłanie do nas towaru oraz korespondencji na adres rejestrowy, gdyż takie przesyłki nie zostaną podjęte.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy mailowo pod adresem serwis@technos-online.pl. Preferujemy wypełnienie formularza serwisowego. Link do niego otrzymają Państwo po skontaktowaniu się z nami mailowo na adres serwisu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie.

pozostałe informacje

Informujemy, iż nie ma możliwości zapłaty za towar przy jego odbiorze. Odbiór osobisty jest możliwy wyłącznie po uprzedniej zapłacie za towar przelewem, o ustalonym z kupującym dokładnym terminie.