pozostałe informacje

Regulamin: 1) Oferowane klucze, linki aktywacyjne, kody i steam gifty zawsze są oryginalne, pochodzą od oficjalnych dystrybutorów i nie mogą zostać zablokowane nigdy. 2) Produktem zawsze są jednostanowiskowe licencje na użytkowanie oprogramowania (w aukcjach i dalej zwane "grą" lub "grami"). 3) Zgodnie z art.38 ustawy o Prawach Konsumenta z 30 maja 2014 roku sprzedawane treści cyfrowe (klucze, linki aktywacyjne, kody i steam gifty) nie podlegają zwrotowi. 4) Sprzedawca ponosi odpowiedzialność jedynie za dostarczenie oraz aktywację licencji. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działanie, ani za jakość programu. Przed zakupem gry Kupujący zobowiązany jest sprawdzić jej wymagania sprzętowe. Problemy sprzętowe uniemożliwiające korzystanie z oprogramowania/lub jego ewentualne błędy nie są podstawą reklamacji, czy zwrotu. 5) Produkty są nowe oraz nieprzypisane do żadnego konta. Konto należy posiadać (są darmowe) do jednorazowej aktywacji. 6) Wszystkie oferowane przez nas licencje aktywują się i uruchamiają na terenie POLSKI. Większość jest region free - jeśli jest inaczej, to region jest rozpisany kolorem u góry aukcji. Jeśli nie ma rozpiski, znaczy że nie dotyczy. Uprzejmie informujemy, kraje takie jak Niemcy, Austra i Australia są mocno ocenzurowane ze względów historyczno-prawnych - na te kraje często są osobne wersje gier. Kupujący mieszkający w tych krajach powinni przed zakupem pytać, czy zakup ma w ich wypadku sens. Brak możliwości aktywacji i uruchomienia gry w tych krajach nie jest podstawą reklamacji czy zwrotu. 7) Aukcje prowadzi i obsługuje firma Black Kitty LLC 113 Barksdale Professional Center DE 19711-352 Newark. Kontakt: blackkittyllc@gmail.com 8) Obowiązkiem kupującego jest sprawdzać opisy aukcji przed zakupem. W przypadku wątpliwości - pytać. 9) Jedynym oficjalnym kanałem kontaktu ze sprzedającym jest formularz allegro oraz formularz reklamacyjny dołączany do maila z kodem. 10) Proszę nie pozostawiać wiadomości na steamchacie - nikt ich nie czyta, gdyż nikt na tych kontach nie jest online nigdy. 11) W przypadku ewentualnych reklamacji dotyczącej zakupionego produktu gwarantujemy ustosunkowanie się maksymalnie w ciągu 24h licząc od dnia otrzymania e-maila. W celu usprawnienia obsługi bardzo prosimy o szczegółowy i konkretny opis problemu wraz ze screenami. 12) Wszystkie nasze aukcje obsługuje automat 24/7 - wysyła maila z kluczem/linkiem automatycznie w ciągu 2 minut od zaksięgowania wpłaty przez PayU. Nie mamy wpływu na księgowanie i działanie usługi PayU, czy banków, więc nie możemy ponosić odpowiedzialności za ich pracę i przerwy techniczne. 13) W przypadku nieotrzymania maila z kodem prosimy o sprawdzenie folderu SPAM na Państwa skrzynce mailowej, a w przypadku nie znalezienia go tam - o kontakt MAILOWY po odczekaniu minimum 60 minut. W celu usprawnienia i przyspieszenia sprawdzenia prosimy o podanie nicku allegro oraz daty, numeru aukcji i nazwy jej przedmiotu. 14) Automat zawsze pobiera dane z allegro - i na maila z allegro automatycznie wysyła zakupioną grę. Informujemy, że automat nie obsługuje aukcji po 72h od momentu jej zakończenia - wówczas maile są dosyłane ręcznie. 15) Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym (dotyczy wyłącznie przelewów tradycyjnych). 16) Jako sprzedawca nie odpowiadamy za autobany przyznawane automatycznie za naruszanie zasad podczas rozgrywki online przez battleye, VAC, punkbuster etc. Nasza rola kończy się w momencie aktywacji produktu, natomiast nie wnikamy w jaki sposób klient go użytkuje. 17) Produkty należy aktywować niezwłocznie, w nieprzekraczalnym terminie 30 dni. Po tym czasie nie jesteśmy w stanie państwu pomóc. W przypadku pojawienia się problemów technicznych uniemożliwiających rozgrywkę prosimy kontaktować się z supportem technicznym wydawcy gry. 18) To Kupujący decyduje i odpowiada za to, na jakie konto odbierze produkt. 19) Opisy ze stron zewnętrznych służą wyłącznie celom informacyjnym. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne błędy w nich zawarte. Obowiązkiem kupującego jest sprawdzanie karty steam produktu, a także podstawowych informacji na stronie Wydawcy danej gry. Nie mamy wpływu na politykę wydawniczą gier (w tym dostępność multiplayera), więc nie możemy ponosić za nią odpowiedzialności. 20) W przypadku niezaksięgowania wpłaty w ciągu 3 dni od daty transakcji uznajemy ją za niebyłą i rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji. 21) Nie magazynujemy i nie rezerwujemy towaru. Klienci płacący od razu mają ZAWSZE pierwszeństwo. W przypadku niezaksięgowania wpłaty kilka minut po zakupie - zastrzegamy sobie prawo do rozwiązania umowy kupna sprzedaży bez podania przyczyny. W takiej sytuacji kupujący otrzymuje zwrot wpłaty. W przypadku zaksięgowania wpłaty po terminie lub po uprzednim opróżnieniu bazy z kodami przez innych allegrowiczów - klient otrzymuje zwrot wpłaty. 22) W przypadku zwrotów wpłat z powodu błędu kupującego - kupujący pokrywa koszty bankowe, gdyż konta firmowe nie mają darmowych przelewów. 23) Zakup oznacza akceptację niniejszego regulaminu. INFORMACJA: Allegro ma coraz częstsze i dłuższe awarie WebAPI, które jest odpowiedzialne za podawanie automatom informacji o Państwa płatnościach. Dopiero jak automat otrzyma specjalną paczkę z danymi od webAPI allegro to minutę później wysyła maila z kodem do Państwa. Średni czas obsługi dla ostatnich 100 transakcji widoczny jest na stronie głównej automatu. Moduł aktualizuje się automatycznie. Aktualne informacje o awarii + możliwość wyrażenia opinii na ten temat jest możliwa tutaj: https://www.facebook.com/AllegroAPI/