dane sprzedawcy

Joanna Wańczyk 4People
Arbuzowa 9a/22
54-054 Wrocław
NIP: 895-168-41-89
REGON: 021999289

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Joanna Wańczyk 4People
Arbuzowa 9a/22
54-054 Wrocław
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: ul. Arbuzowa 9a/22 54-054 Wrocław; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: get-dressed@gazeta.pl Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: 4PEOPLE JOANNA WAŃCZYK ul. Arbuzowa 9a/22 , 54-054 Wrocław get-dressed@gazeta.pl – Ja.......... niniejszym informuję/ o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy – Data zawarcia umowy – Imię i nazwisko konsumenta – Adres konsumenta - Nr konta i dane do przelewu – Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data

reklamacje

Do reklamowanego asortymentu należy dołączyć czytelną kartkę (formularz), na której trzeba uwzględnić: Nagłówek REKLAMACJA (wraz z dokładnym opisem niezgodności towaru/ukrytych wad), Imię i nazwisko/ nick z allegro, z którego dokonano zakupu, Pragniemy poinformować, iż wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ustawowym terminie 14 dni roboczych. Po rozpatrzeniu reklamacji mailem prześlemy informację o postanowieniu końcowym. Przesyłkę zwrotną opłaconą z góry prosimy zaadresować na: 4PEOPLE Joanna Wańczyk UL.Arbuzowa 9a/22 54-054 Wrocław

pozostałe informacje

Po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie Formularza Opcji Dostawy. Zawsze należy wybrać formę płatności/dostawy taką, jaką życzą sobie Państwo zrealizować. Wybór opcji dostawy możemy zmienić ręcznie po poinformowaniu nas o tym fakcie. W polu "wiadomość do sprzedającego" prosimy o wpisanie wybranego modelu/koloru (w zależności od aukcji), zmiany adresu do wysyłki, czy innych informacji niezbędnych do realizacji zamówienia. Prosimy nie zadawać pytań w tym polu, tylko kierować je drogą e-mailową lub telefoniczną bezpośrednio na adres mailowy: get-dressed@gazeta.pl Po zakupie na wpłatę czekamy do 7 dni kalendarzowych. W przypadku jej braku, zostanie wysłane przypomnienie o transakcji na Państwa skrzynkę e-mailową. W przypadku odbioru osobistego Kontrahent zobowiązany jest do odbioru towaru w ciągu 7 dni od dnia zakupu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru ze Sprzedającym. Czas realizacji zamówień do 2 dni, staramy się jednak wysyłać towar do 24h od zakupu. Towar wysyłamy tylko i wyłącznie Pocztą Polską. Ceny podane na allegro.pl są obowiązujące. Po otrzymaniu i zaksięgowaniu wpłaty zamówienie wysyłamy zgodnie z terminem oznaczonym na aukcji z wyłączeniem sobót/niedziel i Świąt, ponieważ Poczta Polska w tych dniach nie przyjmuje zleceń do wysyłki. Cennik wysyłki towaru znajdą Państwo na każdej aukcji w zakładce "Dostawa i płatność".