dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TIBOR
Chełmska 8
41-922 Radzionków
NIP: 645-218-64-08
REGON: 241015383
Jesteśmy firmą działającą na polskim rynku od 2008 r. Od samego początku nasza działalność skupiła się na produkcji choinek sztucznych. Lata doświadczeń i ciągłe udoskonalenia procesu produkcji, sprawiają iż możemy Państwu zaproponować choinki sztuczne najwyższej jakości. Największą radość sprawia nam zadowolenie naszych klientów. Gwarantujemy bezpieczeństwo transakcji oraz przejrzyste procedury zakupów. Dlatego błyskawicznie zyskaliśmy zaufanie naszych klientów, potwierdzone setkami pozytywnych komentarzy. W obecnej chwili oferujemy wiele modeli choinek sztucznych, począwszy od tradycyjnych aż po nowoczesne. Wciąż poszerzamy naszą ofertę zgodnie z Państwa wymogami i potrzebami, pragniemy, aby każdy mógł w naszej ofercie znaleźć coś dla siebie. Nowoczesne rozwiązania informatyczne oraz logistyczne umożliwiają nam szybką realizację zamówień. Dbamy o wysokie standardy naszych usług: zapewniamy kompleksową opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną oraz zawsze służymy pomocą.

kontakt

  • +48 793-101-981
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TIBOR
Chełmska 8
41-922 Radzionków
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@choinka24.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.