dane sprzedawcy

WulkanCen.pl
ul. Kolejowa 4
53-508 Wrocław
NIP: 899-273-60-90
REGON: 021893616
ODBIÓR OSOBISTY: PUNKT WYDAŃ ul Kolejowa 4 (vis a vis byłego targowiska Zielińskiego, pod wiaduktem kolejowym) 53-508 Wrocław Punkt czynny jest: Pon-Pt 10:00 - 18:00 Sb 10:00 - 14:00 Zasady odbioru osobistego: 1. Po zakupie przedmiotu prosimy o wybranie opcji dostawy "odbiór osobisty". 2. Zamówione przedmioty są dostępne do odbioru, po naszym potwierdzeniu wysyłanym na email razem z numerem zamówienia potrzebnym do odbioru zamówienia. 3. Przy odbiorze osobistym możliwa jest wyłącznie płatność gotówką. 4. W punkcie odbioru osobistego znajdują się tylko przedmioty wcześniej zamówione na Allegro, których możliwość odbioru została przez nas potwierdzona. 5. Chęć otrzymania FVAT prosimy zaznaczyć w formularzu opcji dostawy po zakupie. Zamówienia z odbiorem osobistym, złożone do godziny 12-stej dostarczamy do punktu odbioru osobistego w większości przypadków tego samego dnia, około godziny 16-stej.

kontakt

  • 666355777
    czynne od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:00

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem wulkancen@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Wszystkie informacje powinny być zawarte na ulotce reklamacyjnej przekazanej od sprzedającego. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i do chodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.