dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 1 dzień

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy: Naklejki wykonywane są na zamówienie - wyprodukowane według specyfikacji kupującego dlatego też zwrotów nie przyjmujemy. Zobowiązujemy się dostarczyć zakupiony przedmiot bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bielsku-Białej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Reklamacje przyjmujemy pod adresem larum@e-larum.pl, telefonicznie pod numerem 608 135 182 lub pisemnie na adres: LARUM Ul. Konduktorska 14A 44-337 Jastrzębie-Zdrój. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick Allegro, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wyślemy jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

REGULAMIN ORAZ ZASADY AUKCJI: 1) Im lepiej opiszesz jak naklejka ma wyglądać tym lepiej ją wykonam a Ty bardziej będziesz z niej zadowolony. 2) Brak którejkolwiek informacji dotyczący zakupionej naklejki spowoduje jej losowy wybór (np. rodzaj czcionki, kolor). 3) KOLORY przedstawione na paletach mogą się różnić w zależności od ustawienia jasności, kontrastu oraz nasycenia barw w monitorze. Pamiętaj o tym! 4) Naklejki wykonywane są metodą ploterową, są ażurowe, nie posiadają tła. Na naklejce może się znajdować kilka warstw folii lub papieru transportowego - nie świadczy to o wadzie produktu! Po naklejeniu naklejki folię/papier ten należy odkleić. Naklejki posiadają warstwę mocnego kleju! Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe przez nieprawidłową aplikację naklejki. 5) Pracujemy od poniedziałku do piątku, w rozsądnych godzinach. Nie pracujemy w soboty, niedziele i święta (i kościelne i państwowe). Prosimy zatem o cierpliwość, jeżeli nie odpowiadamy na telefony czy maile to znaczy, że świętujemy i odpowiemy jak najszybciej się da. 6) Zakupione przedmioty wysyłamy w ciągu 1 do 4 dni roboczych od otrzymania wpłaty na konto. Nasz urząd pocztowy pracuje od poniedziałku do piątku, więc nie damy rady wysłać przesyłki w sobotę. Wpłacając należność poprzez PayU w piątek, sobotę czy niedzielę, przedmiot wyślemy najpóźniej w czwartek. 7) Ustalone przez nas koszty przesyłki uwzględniają opłatę pocztową, kopertę lub tubę, zabezpieczenia itp. Nie zarabiamy na przesyłce! 8) Przesyłka kurierska to gwarantowane dostarczenie do rąk własnych. List polecony o gabarycie B często nie jest w ogóle dostarczany pod podany adres, a listonosz pozostawia jedynie awizo, przez co przesyłkę należy samemu odbierać na poczcie. Listy polecone priorytetowe nie są ubezpieczone, a przesyłka kurierska - tak. Zachęcamy zatem do korzystania z nowej opcji jaką jest przesyłka kurierska! 9) Wypełniając formularz opcji dostawy podczas płatności przez PayU można zmienić adres do wysyłki. Proszę korzystać z tej opcji, a nie pozostawiać adres "Z ustawień konta Allegro", a potem w mailu pisać, że jednak na inny adres... To nie fair, ponieważ program wysyłający pocztę automatycznie "czyta" właśnie tą rubrykę wypełnioną w PayU. 10) Odbiór osobisty jest możliwy jedynie w Jastrzębiu-Zdroju i tylko po uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym. 11) Naklejki wysyłamy także za granicę; przed zakupem prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki. 12) Zależy Ci na szybkiej wysyłce? Poinformuj nas o tym w mailu lub telefonicznie, ale nie opłacaj listu ekonomicznego, który idzie dwa tygodnie lecz kuriera lub list polecony priorytetowy. 13) Jako sprzedający pierwsi czekamy na komentarz. W razie niejasności, problemów, wyjaśnień proszę o kontakt - wszystko da się załatwić :) 14) Nie wystawiamy faktur VAT. 15) Reklamacje przyjmujemy pod adresem larum@e-larum.pl, telefonicznie pod numerem 608 135 182 lub pisemnie na adres: LARUM ul. Konduktorska 14A 44-337 Jastrzębie-Zdrój. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick Allegro, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wyślemy jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 16) Naklejki wykonywane są na zamówienie - wyprodukowane według specyfikacji kupującego dlatego też zwrotów nie przyjmujemy. 17) Dokonujemy wszelkiej staranności, aby nasze naklejki były idealne i dostarczone bez jakichkolwiek wad.