dane sprzedawcy

LARUM
ul. Konduktorska 14A
44-337 Jastrzębie-Zdrój
NIP: 633-209-56-43
REGON: 363150971

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 1 dzień

adres do zwrotu:
LARUM
ul. Konduktorska 14A
44-337 Jastrzębie-Zdrój
 
Prawo odstąpienia od umowy: Naklejki wykonywane są na zamówienie - wyprodukowane według specyfikacji kupującego dlatego też zwrotów nie przyjmujemy. Zobowiązujemy się dostarczyć zakupiony przedmiot bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bielsku-Białej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Reklamacje przyjmujemy pod adresem larum@e-larum.pl, telefonicznie pod numerem 572 954 166 lub pisemnie na adres: LARUM Ul. Konduktorska 14A 44-337 Jastrzębie-Zdrój. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick Allegro, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wyślemy jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

REGULAMIN ORAZ ZASADY AUKCJI: 1) Im lepiej opiszesz jak produkt końcowy ma wyglądać tym lepiej ją wykonam a Ty bardziej będziesz z niego zadowolony. 2) Brak którejkolwiek informacji dotyczący zakupionego produktu spowoduje jej losowy wybór (np. rodzaj czcionki, kolor). 3) KOLORY przedstawione na paletach mogą się różnić w zależności od ustawienia jasności, kontrastu oraz nasycenia barw w monitorze. Pamiętaj o tym! 4) Naklejki wycinane wykonywane są metodą ploterową, są ażurowe, nie posiadają tła. Na naklejce może się znajdować kilka warstw folii lub papieru transportowego - nie świadczy to o wadzie produktu! Po naklejeniu naklejki folię/papier ten należy odkleić. Naklejki posiadają warstwę mocnego kleju! Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe przez nieprawidłową aplikację naklejki. 5) Naklejki drukowane nie posiadają folii transportowych. Naklejki posiadają warstwę mocnego kleju! Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe przez nieprawidłową aplikację naklejki. 6) Plakaty nie mają warstwy kleju! Proszę nie rozdzielać papieru! 7) Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-18:00. Nie pracujemy w soboty, niedziele i święta (i kościelne i państwowe). Prosimy zatem o cierpliwość, jeżeli nie odpowiadamy na telefony czy maile to znaczy, że świętujemy i odpowiemy jak najszybciej się da. 8) Zakupione przedmioty wysyłamy w ciągu 1 do 4 dni roboczych od otrzymania wpłaty na konto. Nasz urząd pocztowy pracuje od poniedziałku do piątku, więc nie damy rady wysłać przesyłki w sobotę. Wpłacając należność poprzez PayU w piątek, sobotę czy niedzielę, przedmiot wyślemy najpóźniej w najbliższy czwartek. 9) Ustalone przez nas koszty przesyłki uwzględniają opłatę pocztową, kopertę lub tubę, opłatę kurierską, zabezpieczenia itp. Nie zarabiamy na przesyłce! 10) Przesyłka kurierska to gwarantowane dostarczenie do rąk własnych. List polecony o gabarycie B często nie jest w ogóle dostarczany pod podany adres, a listonosz pozostawia jedynie awizo, przez co przesyłkę należy samemu odbierać na poczcie. Listy polecone priorytetowe nie są ubezpieczone, a przesyłka kurierska - tak. Zachęcamy zatem do korzystania z nowej opcji jaką jest przesyłka kurierska. 11) Wypełniając formularz opcji dostawy podczas płatności przez PayU można zmienić adres do wysyłki. Proszę korzystać z tej opcji. 12) Odbiór osobisty jest możliwy jedynie w Jastrzębiu-Zdroju i tylko po uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym. 13) Naklejki wysyłamy także za granicę. 14) Zależy Ci na szybkiej wysyłce? Poinformuj nas o tym w mailu lub telefonicznie, ale nie opłacaj listu ekonomicznego, który idzie dwa tygodnie, lecz kuriera lub list polecony priorytetowy. 15) W razie niejasności, problemów, czy też chęcią wystawienia negatywnego komentarza proszę o kontakt - wszystko da się załatwić :) 16) Nie wystawiamy faktur VAT. 17) Reklamacje przyjmujemy pod adresem larum@e-larum.pl, telefonicznie pod numerem 572 954 166 lub pisemnie na adres: LARUM ul. Konduktorska 14A 44-337 Jastrzębie-Zdrój. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick Allegro, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wyślemy jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 18) Wszystkie sprzedawane przez nas wyroby wykonywane są na zamówienie - wyprodukowane według specyfikacji kupującego dlatego też zwrotów nie przyjmujemy. 19) Dokonujemy wszelkiej staranności, aby nasze naklejki były idealne i dostarczone bez jakichkolwiek wad.