dane sprzedawcy

Agito Sp. z o.o.
Inflancka 4A
00-189 Warszawa
NIP: 527-238-07-69
REGON: 015206780
KRS: 0000285777

kontakt

  • 61 627 10 20
    Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje w godzinach 8:00 – 20:00 od poniedziałku do soboty.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Centrum Dystrybucyjne Agito Sp. z o.o.
Pass 20P, hala 12
05-870 Błonie
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na SM Allegro, należy złożyć Agito sp. z o.o. stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: reklamacje@agito.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Agito sp. z o.o. ul. Inflancka 4a 00-189 Warszawa Ja ......................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ...................................., numer oferty ............................., login Allegro .................... Data zawarcia umowy to ............................. , data odbioru ............................. Imię i nazwisko ..................................... Adres .............................. Data ................................... Przesyłkę należy nadać na adres: Centrum Dystrybucyjne Agito.pl Pass 20P, hala 12 05-870 Błonie Informacje na temat zwrotów i reklamacji można uzyskać poprzez kontakt z serwisem Agito. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli Agito Sp. z o. o. wykonało w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta, 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Agito Sp. z o. o nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta, 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie Agito Sp. z o. o nie ma kontroli, 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Opis procedury reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. Jednak gdy w polu "gwarancja" znajduje się informacja "serwis Agito", po wcześniejszym uzyskaniu numeru RMA (numer RMA można uzyskać wypełniając Zgłoszenie reklamacyjne w Agito.pl, w zakładce "Pomoc"), klient winien odesłać produkt na adres magazynu Agito sp. z o.o. Adres oraz wszystkie niezbędne informacje zostaną podane podczas nadawania numeru RMA. Dzięki numerowi RMA rozpatrywanie zgłoszeń przez Agito sp. z o.o. odbędzie się sprawnie, przy czym podanie numeru RMA nie jest warunkiem koniecznym do rozpatrzenia zgłoszenia Klienta. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Agito sp. z o.o. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Agito sp. z o.o. odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Agito sp. z o.o., na koszt Agito sp. z o.o., po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia. Informację o rodzaju spedytora, oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas nadawania numeru RMA. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Agito sp. z o.o. niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Agito sp. z o.o. albo Agito sp. z o.o. nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Agito sp.z o.o. rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Agito sp. z o.o. nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Agito sp. z o.o. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. 2. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy w polu "gwarancja" znajduje się informacja "serwis Agito", produkt należy odesłać na adres magazynu Agito sp. z o.o. : Centrum Dystrybucyjne Agito.pl Pass 20P, hala 12 05-870 Błonie Towary małogabarytowe mogą być dostarczone osobiście do jednego z naszych punktów odbioru osobistego, po wcześniejszym uzyskaniu numeru arkusza zgłoszenia RMA. Punkty odbioru osobistego stanowią jedynie miejsce przyjęcia paczki do dalszej wysyłki. Weryfikacja produktu jak i decyzja o przyjęciu/odrzuceniu zwrotu podejmowana jest w naszym magazynie po otrzymaniu przesyłki. W punkcie odbioru osobistego otrzymasz formularz przyjęcia produktu stanowiący potwierdzenie przekazania paczki do dalszej wysyłki. Informacje na temat zwrotów i reklamacji można uzyskać poprzez kontakt z serwisem Agito.

pozostałe informacje

1. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w Agito.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 2. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Agito sp. z o.o. w ramach Agito.pl będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".