dane sprzedawcy

STX Soundstation to jeden z wiodących producentów głośników, kolumn profesjonalnych i zestawów kina domowego w Polsce. Firma działa na rynku od 1990 roku. W tym czasie firma produkowała głośniki dla wielu uznanych firm zajmujących się produkcją kolumn najwyższej klasy Hi-end oraz dla firm zajmujących się nagłośnieniem profesjonalnym/estradowym. Mamy największy udział na runku Polskim w produkcji głośników oraz zestawów głośnikowych. Potwierdzeniem najwyższej jakości oferowanych przez nas produktów jest nagroda przyznana przez niezależny miesięcznik High Fidelity (www.highfidelity.pl)

kontakt

  • 603 195 396
    Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty 8:00 - 19:00
  • stx@stx.pl
    Na wszystkie pytania odpowiadamy w ciągu 24 h (dni robocze)

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Firma przyznaje 2 – letnią gwarancję dla osób fizycznych na sprawne funkcjonowanie produktu.Firma jako gwarant obowiązana jest do wydania rzeczy pozbawionej wad, jednakże w przypadku wystąpienia takowej obowiązana jest do wymiany wadliwej rzeczy na rzecz pozbawioną wad bądź na naprawie wadliwej rzeczy.Gwarancja na produkt nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień kupującego względem Firmy wynikających z przepisów o rękojmi za wady fizyczne i prawne.W celu rozpatrzenia reklamacji przez Firmę Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu tego produktu do Firmy osobiście bądź przesyłką kurierską wraz ze szczegółowym opisem reklamacji.Nie jest konieczne wysłanie produktu w oryginalnym opakowaniu, jednakże wykorzystanie opakowania zastępczego powinno być odpowiednio zabezpieczone, aby podczas transportu nie doszło do uszkodzenia produktu.Firma w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Firma zobowiązuję się do naprawienia wady bądź do wymiany na produkt pozbawiony wad oraz Firma pokrywa koszt przesyłki zwrotnej.Koszt odesłania towaru ponosi kupujący. Uprawnienia z tytułu gwarancji upływają automatycznie: po upływie okresu gwarancji, w przypadku eksploatacji przedmiotu w sposób niezgodny z przeznaczeniem, po modyfikacji, zmianie fabrycznych materiałów przez inny podmiot niż STX.