dane sprzedawcy

Bonus S.C.
Brzeziny ul.Nidziańska 3
26-026 Morawica
NIP: 657-290-64-72
REGON: 260586458
Witamy. Zajmujemy się głównie sprzedażą kosmetyków starając się aby zakupy na naszym koncie były dla Was przyjemnością a dobierany asortyment spełniał oczekiwania stałych klientów i przyciągał nowych. Jesteśmy drogi Allegrowiczu do Twojej dyspozycji i służymy pomocą w razie jakichkolwiek problemów. Dziękujemy za zaufanie i gwarantujemy, że zrobimy wszystko aby Was nie zawieść. Pozdrawiamy Zespół Bonus S.C.

kontakt

  • 530729198
    Wrazie pytań jesteśmy dostępni pod telefonem od 8-19.Dostep do danych z zamówień od Po-Pią 8-14

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Bonus S.C.
Brzeziny ul.Nidziańska 3
26-026 Morawica
 
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na powyżej wskazany adres firmy, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: allegro@bonus-sc.pl Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym, nieuszkodzonym i nieużywanym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Formularz odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy: Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Nick Allegro ............................................................... Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................

reklamacje

Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni. Reklamowany towar należy odesłać na adres sklepu wraz z dowodem zakupu, opisem przyczyny reklamacji oraz roszczeniami gwarancyjnymi ze strony Kupującego. Prosimy również o wcześniejszy kontakt mailowy przed odesłaniem produktu. UWAGA: Nie przyjmujemy zwrotów lub reklamacji przesyłanych za pobraniem. Prosimy więc liczyć się z tym, że taka przesyłka nie zostanie odebrana i żadnym razie nie pokryjemy kosztów związanych z jej wysłaniem. Przesyłki zwrotne należy właściwie zabezpieczyć przed ich uszkodzeniem. Nieodpowiednie zabezpieczenie towarów, ich zniszczenie lub zgniecenie na skutek niewłaściwego zapakowania może być podstawą do wykluczenia prawa zwrotu. Sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. Adres do wysyłki zwrotów, reklamacji, odstąpienia od umowy: Bonus S.C. Brzeziny ul.Nidziańska 3 26-026 Morawica tel: 530729198 email: allegro@bonus-sc.pl

pozostałe informacje

Regulamin 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 2. Reklamacje towaru zakupionego przez platformę Allegro i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany w sekcji reklamacje. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. 5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).