dane sprzedawcy

Wydawnictwo Miejskie Posnania
ul. F. Ratajczaka 44
61-728 Poznań
NIP: 778-147-63-90

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Wydawnictwo Miejskie Posnania
ul. F. Ratajczaka 44
61-728 Poznań
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt powinien być kompletny i dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku gdy produkt będzie nosić ślady użytkowania, Klient może zostać obciążony odpowiedzialnością odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru. Uwaga: Nie dotyczy to sytuacji, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu - wówczas prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu: Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Możesz również oddać zakupiony towar w punkcie Centrum Informacji Miejskiej na ul. F. Ratajczaka 44, 61-728 Poznań. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna/sprzedaży, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Jeżeli zamówienie zostało opłacone gotówką przy odbiorze w Centrum Informacji Miejskiej prosimy o informację czy zwrot pieniędzy ma być na konto bankowe, czy gotówką w punkcie odbioru.W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 61 85 40 756. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi element późniejszego procesu reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. Możesz również oddać zakupiony towar w punkcie Centrum Informacji Miejskiej na ul. F. Ratajczaka 44, 61-728 Poznań.W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@wm.poznan.pl lub telefonicznie: 61 85 40 756. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

pozostałe informacje

W Poznaniu łączymy kreatywność z użytecznością, opierając się na najwyższych standardach. Rozwijamy kompetencje, na których zawsze można polegać. Przyciągamy innowacyjne idee i rozwiązania. To tu dzięki połączeniu poznańskiej przedsiębiorczości i kompetencji powstała najpopularniejsza dziś internetowa platforma handlowa - allegro. Korzystając z doświadczenia polskiego lidera sprzedaży przez Internet, Miasto Poznań stworzyło pierwszą w Polsce witrynę do sprzedaży w sieci miejskich gadżetów. Tylko tutaj znajdą Państwo całą kolekcję oryginalnych gadżetów promocyjnych Poznania, zgodnych oficjalnym wizerunkiem miasta. Również tutaj znajdą Państwo literaturę poświęconą miastu Poznań. Zachęcamy do regularnego odwiedzania sklepu i korzystania z przygotowywanych specjalnie dla Państwa promocji. Konto Poznan jest jedynym oficjalnym kanałem dystrybucyjnym Miasta Poznania. Sprzedaż prowadzi Wydawnictwo Miejskie Posnania, 61-728 Poznań, ul. F. Ratajczaka 44. Akceptujemy następujące formy płatności: - PayU, przelew internetowy - gotówką przy odbiorze w Centrum Informacji Miejskiej - za pobraniem. Koszty przesyłki: - pełne zestawienie kosztów przesyłki podano przy każdej aukcji, - zamówienia powyżej 200 zł – koszt przesyłki 0 zł, - odbiór osobisty 0 zł. Odbiór osobisty, po otrzymaniu maila "Gotowe do odbioru", w Centrum Informacji Miejskiej, ul. F.Ratajczaka 44, Poznań. Godziny pracy punktu: od poniedziałku do piątku w godz. 10-19, w soboty w godz. 10-17. Tel. +48 61 851 96 45; +48 61 19431. Opłata za połączenie telefoniczne według cennika operatora.