dane sprzedawcy

EURO MATERIAŁY
ul. Krasińskiego 6
43-502 Czechowice-Dziedzice
NIP: 652-000-41-19
REGON: 270473203
EURO MATERIAŁY Gabriela Grygierczyk-Wróbel ul. Krasińskiego 6 43-502 Czechowice-Dziedzice Tel. 504-828-789, 507-093-263 e-mail: biuro@euromaterialy.eu www.euromaterialy.eu Nr konta bankowego: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 38845300020026030330000010

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
EURO MATERIAŁY
ul. Krasińskiego 6
43-502 Czechowice-Dziedzice
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Warunkiem rozpatrzenia zwrotu jest posiadanie oryginalnego paragonu lub faktury. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przed dokonaniem zwrotu konieczny jest kontakt z naszym biurem.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedającemu reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@euromaterialy.eu, lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) paragon lub fakturę, d) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, e) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie, - Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, - Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: - Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej Ośrodek Zamiejscowy Bielsko-Biała, ul. Piastowska 44, 43-300 Bielsko-Biała. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich