dane sprzedawcy

BEAUTY COMPANY S.C.
ul. Poznańska 39
64-100 Leszno
NIP: 697-230-42-80
REGON: 301988292
Adres korespondencyjny: BEAUTY COMPANY S.C. Strzyżewice, ul. Balonowa 43 64-100 Leszno

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
BEAUTY COMPANY S.C.
Strzyżewice, ul. Balonowa 43
64-100 Leszno
Polska
 
Zwrot w ramach odstąpienia od umowy reguluje Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) . W ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy o chęci odstąpienia (informacja mailowa lub na piśmie). W tym czasie paczka powinna być odesłana z formularzem, w którym należy podać swój nick, nr zwracanych aukcji wraz z ceną, nr konta do zwrotu. W ciągu 14 dni od dnia odebrania paczki realizowany jest zwrot na konto bankowe. Nie odbieramy paczek nadanych do nas za pobraniem. Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 30go maja 2014, art. 34 ust2, nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej.

reklamacje

W razie chęci złożenia reklamacji, prosimy o kontakt na nasz adres e-mail: allegro@ladymakeup.pl lub telefoniczny po numerem telefonu: 785 455 777. W wiadomości prosimy o uwzględnienie numeru aukcji, opisu sytuacji oraz (w miarę możliwości) zdjęć uszkodzonego produktu. W ciągu 14 dni od momentu złożenia reklamacji, ustosunkujemy się do składanego żądania Klienta i nieprzekraczalnie w tym okresie, udzielimy odpowiedzi dotyczącej decyzji reklamacyjnej. Każdy klient ma prawo do skorzystania z tego uprawnienia, jeśli produkt posiada wady fizyczne, czy też prawne. Wszystkie przesyłki prosimy wysyłać listem lub paczką rejestrowaną. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji spełnione zostanie żądanie klienta. W razie niemożności jego wykonania, świadczenie zostanie spełnione w inny możliwy sposób. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek utrudnień związanych z rozpatrywaniem reklamacji, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

pozostałe informacje

Wszystkie nadawane paczki, bez względu na wybór przewoźnika, są ubezpieczone. Produkty na naszych aukcjach są w 100% oryginalne i pochodzą tylko od oficjalnych dystrybutorów lub bezpośrednio od producentów. Do każdego zamówienia dołączony jest dowód zakupu. Wystawiamy faktury VAT. Po złożeniu zamówienia, jak i w trakcie jego realizacji, wysyłane są powiadomienia e-mail, informujące o aktualnym statusie zamówienia. W przypadku zamówień realizowanych za pobraniem, czas od złożenia zamówienia do wysłania, to maksymalnie dwa dni robocze. Wybierając przelew on-line - w większości przypadków zaksięgowany jest w ciągu kilku minut, dzięki czemu czas realizacji zamówienia jest identyczny jak w przypadku "za pobraniem". Zamówienia opłacane przelewem tradycyjnym wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.Przy wyborze przelewu tradycyjnego, prosimy o wpisanie w tytule płatności nazwy użytkownika (nick allegro), by uniknąć opóźnień w realizacji zamówienia. UWAGA: przelew wysłany przez Pocztę Polską może dotrzeć nawet po 7 dniach, co automatycznie wydłuża czas realizacji zamówienia. Na wszystkie przelewy czekamy 10 dni od momentu złożenia zamówienia. Wszystkie produkty są w odpowiedni sposób pakowane i zabezpieczane folią. Jeśli przy odbiorze zauważone zostaną uszkodzenia na opakowaniu, należy sprawdzić zawartość w obecności kuriera. W razie potrzeby prosimy o spisanie protokołu. Tylko spisany protokół szkody upoważnia do dalszych roszczeń w stosunku do przewoźnika.