dane sprzedawcy

Odbiory osobiste są możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.30 w naszym biurze i magazynie pod adresem: P.H. Podlasiak Przędzalniana 6K 15-688 Białystok

kontakt

  • 857-337-777
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 19.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
P.H. Podlasiak Magazyn
ul. Przędzalniana 6K
15-688 Białystok
Polska
 
W ciągu 30 dni od daty zakupu lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może zgłosić chęć odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: tutumi@tutumi.pl Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na adres: MAGAZYN PODLASIAK ul. Przędzalniana 6K 15-688 Białystok DO PRZESYŁKI PROSIMY ZAŁĄCZYĆ DOWÓD ZAKUPU ORAZ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/formularz_zwrotu_towaru.pdf LUB WYMIANY: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/formularz_wymiany_towaru.pdf W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem tutumi@tutumi.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - zdjęcie opisywanej wady, - dowód zakupu, - zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym, Formularz reklamacyjny do pobrania: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/reklamacja.pdf Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

pozostałe informacje

Wysyłkę realizujemy zawsze następnego dnia roboczego (24 godziny robocze) po złożeniu zamówienia. 99% przesyłek do 30 kg jest doręczanych kolejnego dnia roboczego (co łącznie daje 2 dni robocze od złożenia zamówienia do jego doręczenia), jednak z przyczyn od nas niezależnych w niektórych przypadkach czas ten może wydłużyć się o kolejny dzień. Przesyłki paletowe ponad 30 kg zwykle doręczane są po 2-3 dniach roboczych od momentu złożenia zamówienia. Korzystamy z usług następujących firm przewozowych: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). W zależności od zakupionego towaru, jego specyfiki, wagi, gabarytów, dostosowujemy odpowiedniego przewoźnika oraz rodzaj przesyłki. Kurierzy doręczają paczki w godzinach 8.00-16.00, doręczenie o innej porze jest tylko i wyłącznie kwestią dobrej woli kuriera doręczającego. Trasa oraz dokładna godzina doręczenia jest zależna tylko od kuriera. Przypominamy, iż w przypadku przesyłek powyżej 30 kg, kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do lokalu Kupującego. Przy takich przesyłkach kurier dostarcza towar pod budynek adresata, najbliżej jak to możliwe, biorąc pod uwagę stan infrastruktury drogowej. Jednocześnie informujemy, iż istnieje możliwość dokupienia usługi wniesienia towaru do lokalu Kupującego, w kwocie 100 zł brutto. W celu zamówienia takiej usługi należy się z nami skontaktować niezwłocznie po dokonaniu zakupu.