dane sprzedawcy

TOMMAR
Sienkiewicza 3/17
22-100 Chełm
NIP: 563-178-06-36
REGON: 060615781

1. Zakup

Do zakupu dołączony jest paragon fiskalny (na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT). Oferta prezentowana przez Sklep Allegro - braDESU odpowiada realnemu zaopatrzeniu. Oferowany towar jest wystawiony do sprzedaży jednocześnie w sklepach: internetowym oraz Allegro - braDESU, w związku z czym w skrajnych przypadkach może zdarzyć się sytuacja, iż zakupiony towar będzie niedostępny. Wówczas Sklep niezwłocznie po weryfikacji niedostępności produktu, przesyła email z informacją zwrotną o niedostępności towaru (do 2 dni roboczych) oraz niezwłocznie dokonuje zwrotu pieniędzy, gdy wpłata została już dokonana. 

Dokonując zakupu na naszej aukcji możesz otrzymać wraz z zakupionym produktem kod rabatowy do sklepu: bradesu.pl / bądź w późniejszym czasie kody rabatowe na zakupy w Sklepie Allegro - braDESU . 

2. Wysyłka 

Wysyłka dokonywana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej, w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Koszt wysyłki dla danej aukcji został podany w zakładce „Dostawa i płatność”. W kosztach wysyłki podanych na aukcjach zawarte są: koszty nadania Poczty Polskiej, koszty opakowania i zabezpieczenia produktu oraz podatek VAT. Biustonosze, zwł. biustonosze miękkie, przy wyborze opcji "list" są wysyłane w kopercie bąbelkowej (bez tekturowego pudełka). Nie wysyłamy produktu, gdy kupujący nie opłaca kosztów wysyłki, samodzielnie wpisując „inny koszt dostawy - 0 zł”, podczas gdy w aukcji nie ma opcji dostawy 0 zł. Przy zakupach na różnych naszych aukcjach o różnych cenach dostaw, podamy jeden koszt przesyłki. Przesyłki o wyższej wartości w ramach podanego kosztu wysyłki wysyłamy ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU. 


3. Płatność

Klient ma do wyboru następujące formy płatności: – PayU – tradycyjny przelew bankowy Konto bankowe dla wpłat w PLN : 78 1090 2688 0000 0001 1609 6376 (BZ WBK) – płatność przy odbiorze (przesyłka pobraniowa) 

Na płatność Sklep Allegro oczekuje 5 dni roboczych od dokonania zakupu. W przypadku braku płatność po tym terminie zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji. Jeżeli potrzebują Państwo dłuższego terminu na wpłatę, prosimy o kontakt.

kontakt

  • poniedziałek - sobota 16:00 - 20:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Uczciwie informujemy, że towar jest wysyłany w ciągu 3 dni roboczych . Jeżeli Państwo tego nie akceptują prosimy by nie dokonywali Państwo zakupów u nas, zamiast później wystawiać obniżoną ocenę.

Tak samo w przypadku kosztów wysyłki. Nie doliczamy dodatkowych kosztów. Zatem jeżeli uważają Państwo, iż są one zbyt wysokie (niemal we wszystkich przypadkach dopłacamy do wysyłki), to prosimy by nie dokonywali Państwo zakupów u nas, zamiast później wystawiać obniżoną ocenę.

Jeżeli cokolwiek odbiega od podanych w aukcji informacji (czas wysyłki) czy nie spełnia Państwa oczekiwań, to będziemy wdzięczni za poinformowanie nas o tym, zanim wystawią nam obniżoną ocenę.  Staramy się dbać o dobro Klienta, ale jesteśmy tylko ludzi i czasem może nam coś nie udać się czy nastąpić jakaś pomyłka. Mamy nadzieję, że będziemy w stanie dojść do porozumienia.

Przykładowo: Nie mamy obecnie możliwości odpowiedzi na komentarze kupujących, a poinformowanie nas po ponad dwóch miesiącach o pomyłce tylko i wyłącznie w komentarzu i wystawienie oceny 2 nie jest w porządu , tak jak zrobiła Pani wystawiająca komentarz 2 sierpnia 2017 roku.