dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
inMIX
Kędzierzyńska 19
41-902 Bytom
Polska
 
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby firmy inMIX, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: allegro@inmix.pl. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. FORMULARZ ZWROTU TOWARU ..................., ............................. Data, Miejscowość Nr aukcji.............................. Oświadczam, że z zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów. odstępuję od umowy zawartej dnia .......................... . (Powód zwrotu ........................................................................................................................... ................................................................................................................................................) Proszę o zwrot kwoty ............................ zł (słownie ..................................................................) przelewem bankowym na podany poniżej numer konta (kwota zakupu bez kosztów transportu). Imię i nazwisko: ......................................................................................................... Adres: .................................................................................. ............................................................................................ Nr konta bankowego: .................................................................................................................. Nr telefonu: ............................................................. E-mail: ...................................................... Nick allegro: ................................................... ......................................... podpis Klienta W przypadku, gdy zamówiony produkt będzie nieodpowiedni, mają Państwo możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, z zastrzeżeniem, że towar powinien być nieużywany, czysty, nieuszkodzony, razem z oryginalnym opakowaniem. Towar należy odesłać na adres: InMix Marcin Powolik ul. Kędzierzyńska 17 41-902 Bytom. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony niniejszy formularz. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

reklamacje

Nie wystawiamy pisemnej gwarancji (wystawiamy FV lub paragon). Sama aukcja jest formą umowy cywilno-prawnej. Na jej podstawie, od momentu zakupu liczy się okres gwarancji, oprócz tego prowadzimy swój rejestr sprzedaży. Długość okresu gwarancji jest wyznaczona na każdej aukcji. W razie reklamacji klient pokrywa koszty przesyłki w jedną stronę a my pokrywamy koszty w stronę powrotną. Zwracany sprzęt nie może być wysłany za pobraniem. W takim przypadku paczka nie zostanie odebrana od kuriera. Zwrot gotówki wykonujemy po sprawdzeniu zawartości paczki wciągu 7 dni roboczych. Do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, którego wzór dostępny jest poniżej: FORMULARZ REKLAMACYJNY GWARANCJI Data miejscowość ................................, ................................. Reklamujący Imię i nazwisko: ........................................................ Adres: .............................................................................................................................................. Email: ..................................................................... Tel.: ................................................................. Nr zamówienia: ........................................................ Nick z Allegro: .................................................. Towar: .............................................................................................................................................. Marka: .................................................................... Model: .............................................................. Data nabycia towaru: ................................................ Nr dowodu sprzedaży: ....................................... Data powstania wady: .............................................. kiedy i w jakich okolicznościach stwierdzono wadę:................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Dokładny opis wady: ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ ............................................. podpis Klienta Towar należy odesłać na adres: InMix Marcin Powolik ul. Kędzierzyńska 17 41-902 Bytom. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony niniejszy formularz. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Czas naprawy jest zależny od serwisu, ostateczny termin i zasady naprawy określone zostały w warunkach gwarancji. Dział reklamacji skontaktuje się z Państwem w momencie uzyskania informacji od gwaranta lub serwisu.