dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
inMIX
Kędzierzyńska 19
41-902 Bytom
Polska
 
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby firmy inMIX lub drogą elektroniczną na adres e-mail: serwis@inmix.pl. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Zwrot wpłaconych pieniędzy zostanie wykonany na konto podane przez Kupującego niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 3) zawartej w drodze aukcji publicznej; 4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Formularz zwrotu towaru można pobrać kopiując podany link do przeglądarki: http://allegro.inmix.pl/_allegro/Formularze/zwrot.pdf lub kopiując poniższy tekst do dowolnego edytora tekstowego. FORMULARZ ZWROTU TOWARU ..................., ............................. Data, Miejscowość Nr aukcji.............................. Oświadczam, że z zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów. odstępuję od umowy zawartej dnia .......................... . (Powód zwrotu ........................................................................................................................... ................................................................................................................................................) Proszę o zwrot kwoty ............................ zł (słownie ..................................................................) przelewem bankowym na podany poniżej numer konta (kwota zakupu bez kosztów transportu). Imię i nazwisko: ......................................................................................................... Adres: .................................................................................. ............................................................................................ Nr konta bankowego: .................................................................................................................. Nr telefonu: ............................................................. E-mail: ...................................................... Nick allegro: ................................................... ......................................... podpis Klienta W przypadku, gdy zamówiony produkt będzie nieodpowiedni, mają Państwo możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, z zastrzeżeniem, że towar powinien być nieużywany, czysty, nieuszkodzony, razem z oryginalnym opakowaniem. Towar należy odesłać na adres: InMix Marcin Powolik ul. Kędzierzyńska 17 41-902 Bytom. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony niniejszy formularz. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.

reklamacje

Nie wystawiamy pisemnej gwarancji (wystawiamy FV lub paragon). Sama aukcja jest formą umowy cywilno-prawnej. Na jej podstawie, od momentu zakupu liczy się okres gwarancji, oprócz tego prowadzimy swój rejestr sprzedaży. Długość okresu gwarancji jest wyznaczona na każdej aukcji. W razie reklamacji klient pokrywa koszty przesyłki w jedną stronę a my pokrywamy koszty w stronę powrotną. Zwracany sprzęt nie może być wysłany za pobraniem. W takim przypadku paczka nie zostanie odebrana od kuriera. Zwrot gotówki wykonujemy po sprawdzeniu zawartości paczki wciągu 7 dni roboczych. Do reklamowanego sprzętu prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny. Formularz reklamacji można pobrać kopiując podany link do przeglądarki: http://allegro.inmix.pl/_allegro/Formularze/reklamacja.pdf lub kopiując poniższy tekst do dowolnego edytora tekstowego. FORMULARZ REKLAMACYJNY GWARANCJI Data miejscowość ................................, ................................. Reklamujący Imię i nazwisko: ........................................................ Adres: .............................................................................................................................................. Email: ..................................................................... Tel.: ................................................................. Nr zamówienia: ........................................................ Nick z Allegro: .................................................. Towar: .............................................................................................................................................. Marka: .................................................................... Model: .............................................................. Data nabycia towaru: ................................................ Nr dowodu sprzedaży: ....................................... Data powstania wady: .............................................. kiedy i w jakich okolicznościach stwierdzono wadę:................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Dokładny opis wady: ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ ............................................. podpis Klienta Towar należy odesłać na adres: InMix Marcin Powolik ul. Kędzierzyńska 17 41-902 Bytom. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony niniejszy formularz. Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Czas naprawy jest zależny od serwisu, ostateczny termin i zasady naprawy określone zostały w warunkach gwarancji. Dział reklamacji skontaktuje się z Państwem w momencie uzyskania informacji od gwaranta lub serwisu.