dane sprzedawcy

FHU Mokum Przemysław Bąbka
Borkowska 5a/38
30-438 Kraków
NIP: 676-200-61-22
REGON: 120820167

Od ponad 6 lat zajmujemy się handlem zabawkami oraz grami planszowymi. Służymy naszym Klientom pomocą i doradztwem.

Odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Sebastiana Klonowica 17 b.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z nami, mailowo bądź też telefonicznie.

UWAGA! W przypadku zakupu dwóch lub więcej przedmiotów prosimy o kontakt, albowiem koszt wysyłki obliczony przez mechanizm Allegro nie zawsze podaje właściwy koszt wysyłki.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 20:00
  • sobota 10:00 - 15:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sklep Niuniolandia
ul. Sebastiana Klonowica 17 b
30-654 Kraków
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.