dane sprzedawcy

P.P.H.U. Setin
Kościuszki 35
05-420 Józefów
NIP: 5320007213
REGON: 010202300
PPH SETIN - marka stworzona w 1989 r. Dedykowana jest wszystkim kobietom, które uwielbiają unikatowe, a przy tym klasyczne fasony swetrów, kardiganów i sukienek. Ubrania produkujemy w Polsce, co gwarantuje, że na metce nie zobaczycie znanego wszystkim napisu "Made in China", a kolorystyka jaką dysponuje SETIN na pewno zachwyci niejedną klientkę Dane do przelewu: PPH SETIN Kościuszki 35 05-420 Józefów Bank Millenium 83 1160 2202 0000 0000 6087 2145

kontakt

  • 577 417 778
    telefony odbieramy od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P.P.H.U. Setin
Kościuszki 35
05-420 Józefów
 
Prosimy wypełnić formularz zwrotu. Pobierz formularz zwrotu kopiując poniższy link: https://mega.nz/#!iwQllAwR!feIQohAdF7BISpTustz4AUJ4ReqptQjMyNhyak5ejxg Towar zwracany jest na koszt KUPUJĄCEGO na adres: PPH SETIN, Kościuszki 35, 05-420 Józefów. Zwracana kwota to wartość paragonu ( chyba, że zwracają Państwo tylko część towaru z paragonu - wówczas zwrot pomniejszony jest o koszt wysyłki) Paczki prosimy nadawać listem poleconym priorytetowym, nie ponosimy odpowiedzialności za paczki wysyłane listem ekonomicznym bez potwierdzenia nadania! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania i musi posiadać komplet „przyczepionych fabrycznie” metek. Warunkiem zwrotu towaru jest paragon (lub faktura VAT), który zawsze otrzymują Państwo w paczce (paragon należy podczepić do formularza zwrotu) Towar z licytacji nie podlega zwrotowi. WYMIANY: Istnieje możliwość wymiany towaru na inny model, kolor, lub rozmiar. Na wymianę towaru mają Państwo 14 dni od daty otrzymania paczki. Koszt przesyłek pokrywa kupujący (wyjątkiem jest sytuacja gdy wymiana następuje z naszej winy). Pieniądze na następną wysyłkę kurierską prosimy wkładać bezpośrednio do paczki, lub wpłacać na konto bankowe. Prosimy o wypełnienie formularza wymiany Pobierz formularz wymiany kopiując poniższy link: https://mega.nz/#!DtJ0VAQY!Qg9k06ltKFdfGPdZ-0wh9MTgql0k7FpKThSfkAQLwyE

reklamacje

W przypadku reklamacji towaru (wadliwy towar, niewłaściwy model, lub kolor) prosimy o kontakt przed odesłaniem towaru. Reklamacje rozpatrujemy do 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie zwracamy KUPUJĄCEMU całkowity koszt przesyłek w dwie strony + cena towaru, lub wymieniamy towar na właściwy na nasz koszt. Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie wraz z metką i koniecznie z paragonem i formularzem reklamacyjnym. Pobierz formularz reklamacyjny kopiując poniższy link: https://mega.nz/#!284FVTYI!4O_kghknQQkRqqLkxZcEwkV3gsxGJed8Rx6g304XRpQ Reklamacji podlega tylko nowy, nieużywany towar. Wady powstałe podczas niewłaściwego użytkowania nie podlegają reklamacji.

pozostałe informacje

Po zakupie towaru na naszej aukcji prosimy o wypełnienie formularza dostawy, który jest dostępny na Allegro. W formularzu w rubryce „Wiadomość dla Sprzedającego” prosimy wpisać wybrany kolor przedmiotu (jeśli aukcja dotyczy kilku kolorów). Na informację o wybranym kolorze czekamy 7 dni, po tym czasie kolor zostanie wysłany losowo Jeżeli adres do wysyłki jest inny niż w ustawieniach Allegro również prosimy o podanie go w formularzu razem z danymi kontaktowymi. Od naszej firmy otrzymają Państwo e-mail w którym będą podane: telefon kontaktowy oraz numer konta, na który można wpłacić pieniądze za zakupiony towar. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania odnośnie transakcji, prosimy każdy email podpisywać Nickiem z Allegro. Termin wysyłki (nie mylić z dostarczeniem towaru) wynosi 3-5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie. W sytuacjach wyjątkowych kiedy musimy doszyć towar, który skończył się chwilowo na magazynie wysyłka może się opóźnić. Bez względu na ilość zakupionych sztuk na różnych aukcjach za wysyłkę płacą Państwo tylko raz (dot. zakupów zrealizowanych jednego dnia ) Jeśli dokupują Państwo towar do zakupów z przed kilku dni prosimy koniecznie o kontakt W celu zapłaty jednej przesyłki kurierskiej prosimy wypełniać formularz dostawy wspólnie dla wszystkich zakupionych przedmiotów. Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny, lub na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT - zgłoszenia o fakturę bez NIP nie będą brane pod uwagę Nie ma możliwości aby paragonu nie było w paczce, paragon zawsze wkładamy do folii opakowaniowej zakupionego przedmiotu. Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL na terenie kraju. Kurierzy realizują przesyłki w godzinach 9-17 Kurier nie ma obowiązku dzwonić do Klienta, od firmy DHL otrzymacie Państwo e-mail z nr przesyłki do śledzenia W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt przed zakupem – musimy wyliczyć wagę paczki i sprawdzić koszt w cenniku poczty polskiej.