dane sprzedawcy

Projektujemy i produkujemy odzież damską xxl Nasza oferta obejmuje ponad 500 atrakcyjnych modeli a wśród nich sukienki dla puszystych Każdej z Was spodobają się nasze wieczorowe sukienki xxl duże rozmiary Zawsze modne i wyszczuplające tuniki xxl oraz sukienki wieczorowe dla puszystych na wesele studniówkę lub inne specjalne okazjeZdajemy sobie sprawę jak bardzo okrojony jest obecnie rynek jeśli chodzi sukienki w rozmiarze xxl Generalnie odzież damska jeśli chodzi o duże rozmiary jest mniej popularna przez co puszyste panie mogą poczuć się trochę dyskryminowane Sklep MyLady pl pokazuje, że wcale nie musi tak być

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MYLADY.PL-JOACHIM STAŃCZYK Urząd Pocztowy Gdańsk 8 - LISTOMAT
STRYJEWSKIEGO 19
80-608 Gdańsk
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827, kupujący może zrezygnować z zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany, wymieniany lub reklamowany towar należy wówczas odesłać Pocztą Polską na adres: MYLADY.PL - JOACHIM STAŃCZYKUrząd Pocztowy Gdańsk 8ul. Stryjewskiego 1980-608 GdańskLISTOMATwraz z wypełnionym FORMULARZEM oraz dowodem zakupu (paragon załączony jest do listu przewozowego). Dla Państwa wygody do każdego zamówienia dołączony jest formularz zwrotu/wymiany/reklamacji. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktów wraz z najtańszymi kosztami przesyłki dostępnymi w sklepie. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od otrzymania odesłanego towaru. Kupujący odsyła zwracany towar na swój koszt. Zwrotowi podlegają wyłącznie towary czyste, wolne od zapachów (perfumy, kremy, itp.), kompletne i z metką. Wyroby pończosznicze (rajstopy, pończochy itp.) nie podlegają zwrotom. Zwroty pieniędzy są realizowane wyłącznie za pośrednictwem banku (przelew na wskazane konto) lub osobiście w siedzibie firmy. Nie realizujemy zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej (przekaz pieniężny). W przypadku wymiany towaru na inny, prosimy o odesłanie wymienianego wyrobu na adres j.w. wraz z formularzem wymiany, który należy pobrać TUTAJ. Formularz można również wypisać odręcznie lub wysyłając e-mail na adres reklamacja@mylady.pl., w tytule wiadomości podając numer zamówienia. W naszym sklepie JEDNORAZOWA wymiana jest zupełnie za darmo - nie pobieramy opłaty za powtórną wysyłkę wyrobu. Wyroby pończosznicze (rajstopy, pończochy itp.) nie podlegają wymianie.

reklamacje

Wadliwy lub uszkodzony towar podlega reklamacji w ustawowym terminie. Należy wówczas odesłać go na adres j.w., wraz z dowodem zakupu, dokładnie opisując na odrębnym formularzu przyczynę reklamacji. Formularz reklamacji należy pobrać TUTAJ. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru ponosi Sprzedający i zostaną one zwrócone Kupującemu w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedającego przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony przez pocztę, bądź kuriera, może być reklamowany, jeśli został spisany odpowiedni protokół w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe - sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny.Ewentualne zwroty, wymiany i reklamacje zakupionych towarów mogą być dokonywane wyłącznie poprzez sklep MyLady.pl i tym samym nie mogą one być zgłaszane i dokonywane w innych punktach sprzedaży, w tym salonach firmowych i patronackich producentów, którzy za pośrednictwem sklepu MyLady.pl oferują swoje wyroby. Podstawą dokonania zwrotu lub reklamacji będzie wcześniejsze powiadomienie Sprzedającego o tym fakcie poprzez wysłanie e-maila z odpowiednią informacją na adres reklamacja@mylady.pl.