dane sprzedawcy

Projektujemy i produkujemy odzież damską xxl Nasza oferta obejmuje ponad 500 atrakcyjnych modeli a wśród nich sukienki dla puszystych Każdej z Was spodobają się nasze wieczorowe sukienki xxl duże rozmiary Zawsze modne i wyszczuplające tuniki xxl oraz sukienki wieczorowe dla puszystych na wesele studniówkę lub inne specjalne okazjeZdajemy sobie sprawę jak bardzo okrojony jest obecnie rynek jeśli chodzi sukienki w rozmiarze xxl Generalnie odzież damska jeśli chodzi o duże rozmiary jest mniej popularna przez co puszyste panie mogą poczuć się trochę dyskryminowane Sklep MyLady pl pokazuje, że wcale nie musi tak być

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
MYLADY.PL-JOACHIM STAŃCZYK Urząd Pocztowy Gdańsk 8 - LISTOMAT
STRYJEWSKIEGO 19
80-608 Gdańsk
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827, kupujący może zrezygnować z zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany, wymieniany lub reklamowany towar należy wówczas odesłać Pocztą Polską na adres: MYLADY.PL - JOACHIM STAŃCZYKUrząd Pocztowy Gdańsk 8ul. Stryjewskiego 1980-608 GdańskLISTOMATwraz z wypełnionym FORMULARZEM oraz dowodem zakupu (paragon załączony jest do listu przewozowego). Dla Państwa wygody do każdego zamówienia dołączony jest formularz zwrotu/wymiany/reklamacji. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie produktów wraz z najtańszymi kosztami przesyłki dostępnymi w sklepie. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od otrzymania odesłanego towaru. Kupujący odsyła zwracany towar na swój koszt. Zwrotowi podlegają wyłącznie towary czyste, wolne od zapachów (perfumy, kremy, itp.), kompletne i z metką. Wyroby pończosznicze (rajstopy, pończochy itp.) nie podlegają zwrotom. Zwroty pieniędzy są realizowane wyłącznie za pośrednictwem banku (przelew na wskazane konto) lub osobiście w siedzibie firmy. Nie realizujemy zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej (przekaz pieniężny). W przypadku wymiany towaru na inny, prosimy o odesłanie wymienianego wyrobu na adres j.w. wraz z formularzem wymiany, który należy pobrać TUTAJ. Formularz można również wypisać odręcznie lub wysyłając e-mail na adres reklamacja@mylady.pl., w tytule wiadomości podając numer zamówienia. W naszym sklepie JEDNORAZOWA wymiana jest zupełnie za darmo - nie pobieramy opłaty za powtórną wysyłkę wyrobu. Wyroby pończosznicze (rajstopy, pończochy itp.) nie podlegają wymianie.

reklamacje

Wadliwy lub uszkodzony towar podlega reklamacji w ustawowym terminie. Należy wówczas odesłać go na adres j.w., wraz z dowodem zakupu, dokładnie opisując na odrębnym formularzu przyczynę reklamacji. Formularz reklamacji należy pobrać TUTAJ. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru ponosi Sprzedający i zostaną one zwrócone Kupującemu w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez Sprzedającego przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony przez pocztę, bądź kuriera, może być reklamowany, jeśli został spisany odpowiedni protokół w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe - sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny.Ewentualne zwroty, wymiany i reklamacje zakupionych towarów mogą być dokonywane wyłącznie poprzez sklep MyLady.pl i tym samym nie mogą one być zgłaszane i dokonywane w innych punktach sprzedaży, w tym salonach firmowych i patronackich producentów, którzy za pośrednictwem sklepu MyLady.pl oferują swoje wyroby. Podstawą dokonania zwrotu lub reklamacji będzie wcześniejsze powiadomienie Sprzedającego o tym fakcie poprzez wysłanie e-maila z odpowiednią informacją na adres reklamacja@mylady.pl.