dane sprzedawcy

UWAGA DOTYCZY ODBIORÓW OSOBISTYCH Odbiory osobiste realizujemy w naszym sklepie pod adresem ul. Legnicka 28, 25-328 Kielce (plac Rem-Wod). Odbiory osobiste są możliwe do odbioru do 36 godzin od momentu zgłoszenia chęci odbioru zamówienia telefonicznie pod numerem 517-378-341. Przesyłki PACZKA W RUCHu nadawane są tylko we wtorki.

kontakt

  • 792244655
    Infolinia czynna pn-pt 9-16 soboty 10-14
  • fh.swip@gmail.com
    Mail do bieżącego kontaktu w sprawach realizacji wysyłek i innych zapytań. Odpisujemy 24-36h
  • reklamacje.swip@gmail.com
    Mail do składania reklamacji. Prosimy o przesyłanie dokumentacji zdjęciowej i protokółów szkody.
  • 49162715
    Tylko zapytania i oferty handlowe oraz hurtowe

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwroty należy odsyłać na adres: SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa , ul. ŁÓDZKA 308, 25-655 KIELCE

reklamacje

Wszelkie uszkodzenia przesyłki kurierskiej należy sprawdzić przy dostawie i niezwłocznie sporządzić protokół szkody. Potwierdzenie kurierowi przesyłki bez sporządzenia protokołu oznacza że przyjęli ją Państwo w stanie nienaruszonym. 1. W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji na adres e-mail - reklamacje.swip@gmail.com (wiadomości dotyczące reklamacji wysłane na inne adresy nie będą uwzględniane): Opis wady i okoliczności jej powstania, braki w dostawie itp. Prosimy o dołączenie 3 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt oraz skan protokołu szkody spisanego z kurierem (skan protokołu musi być czytelny). Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt. Zdjęcia prosimy przesłać drogą e-mailową na adres reklamacje.swip@gmail.com. Łączna wielkość e-maila wraz ze zdjęciami nie może przekroczyć 10 MB. Prosimy wziąć pod uwagę, że większe wiadomości nie będą dostarczane na nasz serwer. Zachęcamy do używania następujących formatów do przesyłania zdjęć: ZIP, JPEG, RAR. Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie opracowana. Tytuł wiadomości reklamacyjnej powinien zawierać nick z allegro, imię i nazwisko np.: REKLAMACJA TOWARU - NICK - IMIĘ I NAZWISKO 2. Ustosunkowanie się do reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.W przypadku niepełnej dokumentacji reklamacja zostanie negatywnie rozpatrzona. 3. O niezgodności towaru z umową proszę informować niezwłocznie po jej stwierdzeniu. 4. Jeśli kupujący wyraża chęć wysyłki za granicę to koszty transportu ustalane są wówczas indywidualnie. 5. Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży. W przypadku ich braku FH SWIP rozpatruje reklamację, o ile zostanie potwierdzona sprzedaż towaru w FH SWIP. 6. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymaga fizycznego sprawdzenia wady towaru FH SWIP może wnioskować o odesłanie towaru przez klienta na jego koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. W przypadku uznania reklamacji nastąpi rozliczenie za koszty przesyłki zgodnie z ustawą. 7. Zgodnie z ustawą towary które wymagają indywidualnego dopasowania np. docięcia siatek i osłon na metry różnego rodzaju NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI

pozostałe informacje

===== UWAGA!! DOTYCZY ODBIORÓW OSOBISTYCH ===== ODBIORY OSOBISTE ZAKUPÓW Z KONT ALLEGRO I SKLEPU DECORTREND SĄ REALIZOWANE DO 36 GODZIN PO UPRZEDNIM ZGŁOSZENIU TELEFONICZNYM POD NUMEREM 517 378 341 ODBIORY OSOBISTE SĄ REALIZOWANE W NASZYM SKLEPIE STACJONARNYM - DecorTrend ul.Legnicka 28, 25-328 Kielce (plac Rem-Wod) - W GODZ. 9.30-16 OD PON-PT ===== BARDZO WAŻNE INFORMACJE ===== PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA WSZELKIE INFORMACJE PROSIMY WYSYŁAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE W FORMULARZU DOSTAWY ALLEGRO: - ZMIANA ADRESU, NR TELEFONU ITP. - WYBÓR KOLORU, RODZAJU, ROZMIARU ITD (w przypadku braku wyboru po zakupie kolor lub wzór będzie wysyłany losowo) W PRZYPADKU BRAKU INFORMACJI WYSŁANYCH PRZEZ FORMULARZ ALLEGRO W INFORMACJI DLA SPRZEDAJĄCEGO INNE SPOSOBY PRZEKAZANIA (TELEFON, E-MAIL ITP. ) NIE ZOSTANĄ UWZGLĘDNIONE. ZAMAWIAJ ILE CHCESZ KOSZT WYSYŁKI KURIERSKIEJ NIE ZMIENIA SIĘ BEZ WZGLĘDU NA WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA do 30 kg, nietypowe gabaryty są liczone indywidualnie, niektórych przedmiotów nie łączymy do jednej przesyłki z powodów technicznych oraz bezpieczeństwa. Do listów nie pakujemy przedmiotów z różnych aukcji. Telefony odbieramy do poniedziałku do piątku w godzinach od 8-17 oraz w soboty 9-14. Z powodu olbrzymiego zainteresowania naszą ofertą czasami trudno się dodzwonić do naszej firmy ale zawsze odbieramy jeśli to tylko możliwe (obsługujemy kilkaset połączeń dziennie). Preferowany jest kontakt mailowy lecz w szczytowych sezonach odpowiedź na maila może trwać nawet 48h (z reguły mniej niż 12h) . PROSIMY O WYROZUMIAŁOŚĆ GDYŻ CODZIENNIE ODPISUJEMY NA SETKI MAILI. ZAPYTAŃ O PRODUKTY KOSZTY ITP. ===== REGULAMIN ===== 1. Zamówienia realizuje firma SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Łódzka 308, 25-655 Kielce. Wszystkie ceny są wartościami brutto zawierają podatek VAT. 2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych a zwłaszcza numeru telefonu zarejestrowanego w Polsce. 3. Przyjęcie zamówienia do realizacji może wymagać potwierdzenia telefonicznego przez sprzedawcę. Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu, zastrzeżeń zawartych w dokumencie jak i warunków dostawy. 4. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o związanym z tym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia. W takim przypadku klient ma prawo do rezygnacji z zakupu (odstąpienia od umowy). Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (odstąpienia od umowy), lub opóźnienia jego realizacji z przyczyn od nas niezależnych. 5. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny lub na życzenie faktura VAT oraz wymagane przepisami instrukcje, certyfikaty i dokumenty gwarancyjne. Należności za zamówione towary regulowane są przy odbiorze (przesyłka za pobraniem) lub w formie przedpłaty przelewem. 6. Odbiory osobiste zakupionego przez Państwa towaru realizujemy w naszym sklepie stacjonarnym Decortrend ul. Legnicka 28, 25-328 Kielce (plac REM-WOD). Realizacja odbioru osobistego trwa do 36h po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem 517 378 341 w celu ustalenia terminu odbioru. Informujemy, iż sposobami płatności za towar przy odbiorach osobistych jest przelew na nasze konto, płatność PAYU lub gotówką na miejscu w punkcie odbioru. 7. Należność w formie przedpłaty za zakupione produkty należy uregulować przelewem na konto: SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa ul. Łódzka 308, 25-655 Kielce ING Bank Śląski S.A. 30 1050 1416 1000 0090 3097 4746 Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać swój login allegro (nazwa użytkownika) oraz nazwę aukcji. Zamówienie zostaje skierowane do realizacji po weryfikacji odbiorcy lub w przypadku przedpłaty w momencie wpływu środków na konto firmy SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa . 8. Na wpłatę czekamy do 7 dni od dnia dokonania zakupu. Termin ten może zostać wydłużony po wcześniejszym uzgodnieniu. W przypadku braku otrzymania wpłaty będziemy zwracać się do allegro o zwrot prowizji. Zamówione towary są wysyłane następnego dnia roboczego od momentu potwierdzenia zamówienia lub daty wpływu zapłaty na konto, a w wypadku przesyłek za pobraniem następnego dnia po otrzymaniu pełnego zamówienia. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży przez sklep internetowy jest dzień odbioru przesyłki. 9. Ewentualne zwroty - Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu jeśli jest ono w zestawie, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie będą uszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania.W przypadku zmniejszenia wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru i funkcjonowania wartość zwrotu będzie pomniejszona o wartość uszkodzenia towaru. Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają produkty nieprefabrykowane, służące zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta, ulegające szybkiemu zepsuciu oraz podlegające ochronie praw autorskich. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres firmy SWIP.Informujemy, iż koszt odesłania może być wyższy od opłat za wysyłkę dostępnych na naszych aukcjach. Do takiej przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta,na jaki sklep ma zwrócić środki pieniężne. W przypadku odstąpienia należy poinformować o tym sprzedającego (podawanie powodu odstąpienia nie jest konieczne). 10. Konsument ma na to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Po zgłoszeniu odstąpienia od umowy towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Środki pieniężne zwracane są w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu zwrotu do momentu powrotu towaru do nas i jego sprawdzeniu.Klient obowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów jak również odpowiednim zabezpieczeniu przy zwrocie, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń. Oferta ważna tylko na terenie Polski. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego. 11. Wszystkie nasze produkty są nowe i objęte co najmniej 12-miesięczną polską gwarancją producenta. Jeśli po otrzymaniu towaru zauważą Państwo jakąkolwiek niezgodność, prosimy jak najszybciej o kontakt. Razem na pewno rozwiążemy sprawę. Ponieważ na produkty jest gwarancja to pochopne ewentualne komentarze negatywne skutkować mogą takim samym z naszej strony.Wszystkie potencjalne sytuacje sporne tj uszkodzenia w transporcie, ewentualna niezgodność, terminowość dostawy, najpierw prosimy zgłaszać a będziemy proponować polubowne korzystne dla Państwa rozstrzygnięcie. UWAGA WAŻNA INFORMACJA NIE ŁĄCZYMY WYSYŁKI ZAKUPÓW Z DWÓCH RÓŻNYCH NASZYCH KONT ALLEGRO. Zakupy dokonywane na różnych kontach są traktowane jak osobne zamówienia. (OSOBNE PRZESYŁKI). Nasze pozostałe konta: DECORTREND, KOMARYSIO, DECORTREND24H, SWIP_2009, WINIARSTWOKIELCE.