dane sprzedawcy

SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Łódzka 308
25-655 Kielce
NIP: 959-197-34-59
REGON: 364670075
KRS: 0000621057
HURT DETAL IMPORT - TWÓJ DOSTAWCA UWAGA DOTYCZY ODBIORÓW OSOBISTYCH Odbiory osobiste realizujemy w naszym sklepie pod adresem Legnicka 28, 25-328 Kielce (plac Rem-Wod). Odbiory osobiste są możliwe do odbioru 36h od momentu zgłoszenia chęci odbioru telefonicznie pod nr 517-378-341 (tylko i wyłącznie do umawiania odbiorów osobistych) WAŻNA INFORMACJA O DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o związanym z tym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia. W takim przypadku klient ma prawo do rezygnacji z zakupu (odstąpienia). Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (odstąpienia od umowy), lub opóźnienia jego realizacji z przyczyn od nas niezależnych. Ilości produktów dostępnych na aukcjach nie są wiążące i nie oznaczają dostępności ponieważ równolegle prowadzimy sprzedaż HURTOWĄ ORAZ DETALICZNĄ W SIECI SWOICH SKLEPÓW ORAZ W SKLEPIE I HURTOWNI INTERNETOWEJ.

kontakt

  • fh.swip@gmail.com
    Mail do bieżącego kontaktu w sprawach realizacji wysyłek i innych zapytań. Odpisujemy 24-36h
  • reklamacje.swip@gmail.com
    Mail do składania reklamacji. Prosimy o przesyłanie dokumentacji zdjęciowej i protokółów szkody.
  • 49162715
    Tylko zapytania i oferty handlowe oraz hurtowe

reklamacje

Wszelkie uszkodzenia przesyłki kurierskiej należy sprawdzić przy dostawie i niezwłocznie sporządzić protokół szkody. Potwierdzenie kurierowi przesyłki bez sporządzenia protokołu oznacza że przyjęli ją Państwo w stanie nienaruszonym. 1. W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji na adres e-mail - reklamacje.swip@gmail.com (wiadomości dotyczące reklamacji wysłane na inne adresy nie będą uwzględniane): Opis wady i okoliczności jej powstania, braki w dostawie itp. Prosimy o dołączenie 2 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt oraz skan protokołu szkody spisanego z kurierem (skan protokołu musi być czytelny). Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt. Zdjęcia prosimy przesłać drogą e-mailową na adres reklamacje.swip@gmail.com. Łączna wielkość e-maila wraz ze zdjęciami nie może przekroczyć 10 MB. Prosimy wziąć pod uwagę, że większe wiadomości nie będą dostarczane na nasz serwer. Zachęcamy do używania następujących formatów do przesyłania zdjęć: ZIP, JPEG, RAR. Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie opracowana. Tytuł wiadomości reklamacyjnej powinien zawierać nick z allegro, imię i nazwisko np.: REKLAMACJA TOWARU - NICK - IMIĘ I NAZWISKO 2. Ustosunkowanie się do reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.W przypadku niepełnej dokumentacji reklamacja zostanie negatywnie rozpatrzona. 3. O niezgodności towaru z umową proszę informować niezwłocznie po jej stwierdzeniu. 4. Jeśli kupujący wyraża chęć wysyłki za granicę to koszty transportu ustalane są wówczas indywidualnie. 5. Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży. W przypadku ich braku SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa rozpatruje reklamację, o ile zostanie potwierdzona sprzedaż towaru w SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa. 6. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymaga fizycznego sprawdzenia wady towaru SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa może wnioskować o odesłanie towaru przez klienta na jego koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane. W przypadku uznania reklamacji nastąpi rozliczenie za koszty przesyłki zgodnie z ustawą. 7. Zgodnie z ustawą, towary które wymagają indywidualnego dopasowania, np. docięcia siatek czy osłon na metry i inne dopasowania różnego rodzaju NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI

pozostałe informacje

===== UWAGA!! DOTYCZY ODBIORÓW OSOBISTYCH ===== ODBIORY OSOBISTE ZAKUPÓW Z KONT ALLEGRO I SKLEPU DECORTREND SĄ REALIZOWANE DO 36 GODZIN PO UPRZEDNIM ZGŁOSZENIU TELEFONICZNYM POD NUMEREM 517 378 341 ODBIORY OSOBISTE SĄ REALIZOWANE W NASZYM SKLEPIE STACJONARNYM - DecorTrend ul.Legnicka 28, 25-328 Kielce (plac Rem-Wod) - W GODZ. 9.30-16 OD PON-PT ===== BARDZO WAŻNE INFORMACJE ===== O WSZELKICH ZMIANACH DOTYCZĄCYCH ZAMÓWIENIA INFORMOWAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE W FORMULARZU DOSTAWY ALLEGRO: NP. - ZMIANA ADRESU DOSTAWY, NR TELEFONU ITP.... - WYBÓR KOLORU, RODZAJU, ROZMIARU ITD... (w przypadku braku wyboru przy zakupie kolor lub wzór będzie wysyłany losowo, informacje wysłane w inny sposób niż w formularzu opcji dostawy) W PRZYPADKU BRAKU INFORMACJI WYSŁANYCH PRZEZ FORMULARZ ALLEGRO W WIADOMOŚCI DLA SPRZEDAJĄCEGO, INNE SPOSOBY PRZEKAZANIA (TELEFON, E-MAIL ITP. ) Z POWODÓW TECHNICZNYCH MOGĄ NIE ZOSTAĆ UWZGLĘDNIONE. ZAMAWIAJ ILE CHCESZ KOSZT WYSYŁKI KURIERSKIEJ NIE ZMIENIA SIĘ BEZ WZGLĘDU NA WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA do 30 kg, nietypowe gabaryty są liczone indywidualnie. CO OZNACZA : iż np. połączenie w jedną przesyłkę balonu na wino 54 l z jednej aukcji i słoja na wino 25l z innej aukcji NIE JEST MOŻLIWE, (oba produkty na swoich aukcjach są opisane w kosztach przesyłki że wysyłamy 1szt towaru) niektórych przedmiotów nie łączymy do jednej przesyłki z powodów technicznych oraz bezpieczeństwa. Do przesyłek listowych nie pakujemy przedmiotów z różnych aukcji (jedna aukcja = jeden zakup = jeden list. W każdej innej formie przesyłki pakujemy przedmioty nawet z kilkudziesięciu aukcji. Poza wyjątkami opisanymi powyżej Telefony odbieramy do poniedziałku do piątku w godzinach od 9-16 oraz w soboty 9-14. Z powodu olbrzymiego zainteresowania naszą ofertą możliwe chwilowe trudności w dodzwonieniu do naszej firmy (czynne są 4 linie pod nr 792 244 655) ale zawsze odbieramy jeśli to tylko możliwe (obsługujemy kilkaset połączeń przychodzących dziennie). Preferowany jest kontakt mailowy lecz w szczytowych sezonach odpowiedź na maila może trwać nawet 36h (z reguły mniej niż 10h) Odpowiadamy w godzinach pracy firmy 8-17 w dni powszednie. PROSIMY O WYROZUMIAŁOŚĆ GDYŻ CODZIENNIE ODPISUJEMY NA SETKI MAILI. ZAPYTAŃ O PRODUKTY KOSZTY ITP. ===== REGULAMIN ===== 1. Zamówienia realizuje firma SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Łódzka 308, 25-655 Kielce. Wszystkie ceny są wartościami brutto zawierają podatek VAT. 2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych a zwłaszcza numeru telefonu zarejestrowanego w Polsce. 3. Przyjęcie zamówienia do realizacji może wymagać potwierdzenia telefonicznego przez sprzedawcę. Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu, zastrzeżeń zawartych w dokumencie jak i warunków dostawy. 4. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany o związanym z tym wydłużeniu czasu realizacji zamówienia. W takim przypadku klient ma prawo do rezygnacji z zakupu (odstąpienia od umowy). Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia (odstąpienia od umowy), lub opóźnienia jego realizacji z przyczyn od nas niezależnych. Ilości produktów dostępnych na aukcjach nie są wiążące i nie oznaczają dostępności ponieważ równolegle prowadzimy sprzedaż HURTOWĄ ORAZ DETALICZNĄ W SIECI SWOICH SKLEPÓW ORAZ W SKLEPIE I HURTOWNI INTERNETOWEJ. 5. Do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny lub na życzenie faktura VAT oraz wymagane przepisami instrukcje, certyfikaty i dokumenty gwarancyjne. Należności za zamówione towary regulowane są przy odbiorze (przesyłka za pobraniem) lub w formie przedpłaty przelewem. 6. Odbiory osobiste zakupionego przez Państwa towaru realizujemy w naszym sklepie stacjonarnym Decortrend ul. Legnicka 28, 25-328 Kielce (plac REM-WOD). Realizacja odbioru osobistego trwa do 36h po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem 517 378 341 w celu ustalenia terminu odbioru. Informujemy, iż sposobami płatności za towar przy odbiorach osobistych jest przelew na nasze konto, płatność PAYU lub gotówką na miejscu w punkcie odbioru. 7. Należność w formie przedpłaty za zakupione produkty należy uregulować przelewem na konto: SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa ul. Łódzka 308, 25-655 Kielce BP Bank Credit Agricole S.A 54 1940 1076 3178 8434 0000 0000 Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać swój login allegro (nazwa użytkownika) oraz nazwę aukcji. Zamówienie zostaje skierowane do realizacji po weryfikacji odbiorcy lub w przypadku przedpłaty w momencie wpływu środków na konto firmy SWIP Decortrend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa . 8. Na wpłatę czekamy do 7 dni od dnia dokonania zakupu. Termin ten może zostać wydłużony po wcześniejszym uzgodnieniu. W przypadku braku otrzymania wpłaty będziemy zwracać się do allegro o zwrot prowizji. Zamówione towary są wysyłane następnego dnia roboczego od momentu potwierdzenia zamówienia lub daty wpływu zapłaty na konto, a w wypadku przesyłek za pobraniem następnego dnia po otrzymaniu pełnego zamówienia. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży przez sklep internetowy jest dzień odbioru przesyłki. 9. Ewentualne zwroty - Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu jeśli jest ono w zestawie, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie będą uszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania.W przypadku zmniejszenia wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru i funkcjonowania wartość zwrotu będzie pomniejszona o wartość uszkodzenia towaru. Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają produkty nieprefabrykowane, służące zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta, ulegające szybkiemu zepsuciu oraz podlegające ochronie praw autorskich. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres firmy SWIP.Informujemy, iż koszt odesłania może być wyższy od opłat za wysyłkę dostępnych na naszych aukcjach. Do takiej przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta,na jaki sklep ma zwrócić środki pieniężne. W przypadku odstąpienia należy poinformować o tym sprzedającego (podawanie powodu odstąpienia nie jest konieczne). 10. Konsument ma na to 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Po zgłoszeniu odstąpienia od umowy towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Środki pieniężne zwracane są w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu zwrotu do momentu powrotu towaru do nas i jego sprawdzeniu.Klient obowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów jak również odpowiednim zabezpieczeniu przy zwrocie, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń. Oferta ważna tylko na terenie Polski. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego. 11. Wszystkie nasze produkty są nowe i objęte co najmniej 12-miesięczną polską gwarancją producenta. Jeśli po otrzymaniu towaru zauważą Państwo jakąkolwiek niezgodność, prosimy jak najszybciej o kontakt. Razem na pewno rozwiążemy sprawę. Ponieważ na produkty jest gwarancja to pochopne ewentualne komentarze negatywne skutkować mogą takim samym z naszej strony.Wszystkie potencjalne sytuacje sporne tj uszkodzenia w transporcie, ewentualna niezgodność, terminowość dostawy, najpierw prosimy zgłaszać a będziemy proponować polubowne korzystne dla Państwa rozstrzygnięcie. UWAGA WAŻNA INFORMACJA NIE ŁĄCZYMY WYSYŁKI ZAKUPÓW Z DWÓCH RÓŻNYCH NASZYCH KONT ALLEGRO. Zakupy dokonywane na różnych kontach są traktowane jak osobne zamówienia. (OSOBNE PRZESYŁKI). Nasze pozostałe konta: KOMARYSIO, DECORTREND24H, SWIP_2009, WINIARSTWOKIELCE. Nie łaczymy również zakupów do formy przesyłki listowej nawet w ramach jednego konta.