dane sprzedawcy

JOLANTA BRATKOWSKA
POLNA 7J, KOWALÓW
69-110 RZEPIN
NIP: 598-125-06-14
REGON: 081058380
Sprzedaję na aukcjach jako legalnie działająca i zarejestrowana firma. Specjalizuję się w sprzedaży wszelkich artykułów dla niemowląt i dzieci oraz artykuły spożywcze i gospodarstwa domowego. Artykuły na moich aukcjach pochodzą z Niemiec i z krajów UE. Wystawiam tylko sprawdzone i oryginalne produkty renomowanych firm.Jak masz jakieś pytania napisz, ponieważ nie zawsze mam możliwość odbioru telefonu. Za to zawsze odpowiadam na maile w maksymalnym czasie 24 godzin.Kupując na moich aukcjach masz pewność, że jesteś traktowany bardzo poważnie i tego też oczekuję od Ciebie. Do transakcji podchodzę zawsze profesjonalnie i z należytą dbałością, aczkolwiek jestem tylko człowiekiem i mogę się pomylić jak każdy. W takiej sytuacji proszę o wyrozumiałość oraz kontakt. Zawsze odpowiadam i płacę za swoje błędy. WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRODUKTY SĄ ORYGINALNE

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
JOLANTA BRATKOWSKA
POLNA 7J, KOWALÓW
69-110 RZEPIN
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: byrbyr112@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy. Przesyłkę należy nadać na adres:Jolanta Bratkowska 69-110 Kowalów, ul Polna 7J Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłana Towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1 o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;2 w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7 w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8 w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9 w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10 o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11 zawartej w drodze aukcji publicznej; 12 o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13 o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. W razie uszkodzenia lub zaginięcia przesyłki, powiadom mnie o tym. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona muszę otrzymać protokół szkody spisany przez firmę kurierską. Bez protokołu nie przyjmuję żadnych reklamacji. Po złożeniu reklamacji w firmie kurierskiej a następnie otrzymaniu zwrotu gotówki wysyłam ponownie uszkodzony/zaginiony towar albo zwracam jego równowartość na konto. Przesyłki proszę sprawdzać, nawet jak karton zewnętrzny wygląda na nienaruszony. NIE UZNAJEMY ŻADNEJ SZKODY BEZ PROTOKOŁU SPISANEGO W OBECNOŚCI KURIERA!!! 2. W przypadku niezgodności otrzymanego towaru, ukrytych wad, wad produktów proszę napisać reklamację @ (lub pocztą na adres firmy), na którą odpowiemy. Następnie towar niezgodny lub wadliwy proszę odesłać na nasz adres z podaniem nr konta celem zwrotu gotówki za przesyłkę. Przed odesłaniem proszę o kontakti. Po otrzymaniu przesyłki wysyłam ponownie paczkę z prawidłowymi towarami lub na życzenie oddaję równowartość zapłaconego towaru na konto. Reklamowany towar musi być w stanie nienaruszonym i nieuszkodzony, chyba ze reklamacja stanowi inaczej. W przypadku nieuzasadnionych zwrotów nie z winy sprzedającego, kupujący ponosi koszt wysyłki. NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH ZWROTÓW ZA POBRANIEM 3. Termin na rozpatrzenie reklamacji do 14 dni roboczych od momentu otrzymania. 4. Termin na zwrot kosztów do 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji, otrzymania towaru w przypadku zwrotów

pozostałe informacje

ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO NOWY NR RACHUNKU PKO BP 70 1020 2036 0000 0202 0098 8147 I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1.Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-18 W tych godzinach jesteśmy do dyspozycji @ i telefonicznej. Po godz 18 nie odbieram telefonów. W weekendy nie odbieram telefonów. Jeżeli szanujesz swój czas wolny, proszę uszanuj również mój. 2.Paczki wysyłam w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na moim koncie (PKO BP ), dotyczy to również płatności przez PayU jak również informacji o wysyłce pobraniowej. Czas ten jest spowodowany ilością nadawanych paczek oraz czasem i starannością pakowania. Większość nadawanych paczek zawiera od kilku nawet do kilkudziesięciu pozycji towarowych. Staramy się aby maksymalnie skrócić ten czas w miarę naszych możliwości. Proszę dać nam czas aby uniknąć niepotrzebnych błędów. 3.Po zakupie należy wypełnić arkusz dostawy, podając wszystkie niezbędne dane do wysyłki. Jeżeli przesyłka ma być wysłana na inny adres niż podany w allegro, wypełnij prawidłowo arkusz dostawy - to jest podstawa, wpisując w odpowiednie pola prawidłowy ADRES DO WYSYŁKI wraz z nr tel. Wszystkie etykiety adresowe pobierane są z arkusza automatycznie.SYSTEM ETYKIET NIE POBIERA ADRESÓW Z POLA WIADOMOŚĆ DLA SPRZEDAJĄCEGO. 4.Przy zakupie na kilku moich aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz. 5.Cena wysyłki zależna jest od jej wagi oraz od gabarytu przesyłki. 6.Z dostawcami przesyłek mamy podpisane umowy. Od momentu odbioru paczki z naszego magazynu za przesyłkę odpowiada kurier lub poczta polska 7. Wszystkie ceny przesyłek zawierają podatek VAT i są ujęte na paragonach oraz fakturach vat. 8.W szczególnych, bardzo rzadkich przypadkach może się zdarzyć, że wylicytowanego towaru nie posiadamy akurat na magazynie (Allegro nie jest naszym jedynym kanałem zbytu). W tym wypadku czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym Państwa poinformujemy. Brakujące produkty dosyłamy na koszt własny. Jest również możliwość wyboru innego zastępczego produktu lub zwracamy równowartość na konto. 9.Jeżeli dokonałeś zapłaty i dość długo nie masz towaru skontaktuj się ze mną @ lub telefonicznie. Jestem tylko człowiekiem i tez popełniam błędy 10. Wysyłam automatyczne powiadomienia @ o zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. W dniu wysyłki wysyłam powiadomienie o nadaniu paczki, sprawdź tam swoje dane, i adres czy są prawidłowe. Jeżeli są niezgodne, skontaktuj się ze mną - jeszcze mogę je zmienić. 11. Każdorazowy urlop jest zaznaczony na aukcji automatycznie (pasek w górnej części na stronie każdego przedmiotu). W czasie trwania urlopu nie wysyłam paczek ani tez nie odbieram telefonów, nie odpisuję również na maile. Po zakończeniu urlopu paczki wysyłane są w kolejności wpłat 12. Na wpłatę lub informację o wysyłce za pobraniem czekam maksymalnie 7 dni. Następnie rozpoczynam procedurę anulowania transakcji z równoczesnym ubieganiem się o zwrot prowizji od serwisu allegro.pl 14. Nie ma możliwości odbioru osobistego zakupionych przedmiotów. 15. POMYSŁ I WYKONANIE STRON ZE SPRZEDAWANYMI PRZEDMIOTAMI SĄ MOJEGO AUTORSTWA - Kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części bez mojej zgody oznacza naruszenie przepisów zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz.U.94 Nr 24 poz.83, spr.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170.cyt."kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. 16. Termin wszelkich zwrotów kosztów nie z winy sprzedającego (zwroty towarów, odstąpienie od umowy) następuje do 14 dni roboczych na wskazane konto kupującego. II. WARUNKI ZAKUPU 1.Ofert złożonych nie wycofuję. Zanim przystąpisz do zakupów zastanów się.Kupując akceptujesz regulamin oraz warunki sprzedaży. 2.Osoby z liczbą komentarzy poniżej 5 proszone są o potwierdzenie mailem swojej oferty. 3. Zamówienia złożone po godzinie 12 traktowane są jako zakupy dnia następnego. Zamówienia złożone w soboty niedziele - taktowane są jak zamówienia złożone w poniedziałek. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 12 traktowane są jak zamówienia złożone w poniedziałek. III.OGÓLNE WARUNKI WYSYŁKI 1. Wysyłam za pobraniem dla osób z dorobkiem komentarzy min 20 punktów (obecnie biała gwiazdka i dorobek 20 punktów). Z mniejsza liczbą punktów nie wysyłam za pobraniem. Mogę odmówić wysyłki pobraniowej innym użytkownikom z dużą liczbą negatywnych komentarzy. Właścicielom kont JUNIOR oraz UŻYTKOWNIKOM NIEZAREJESTROWANYM nie wysyłam za pobraniem. 2.Jeżeli chcesz przesyłkę pobraniową (tu musisz mieć odpowiednią liczbę komentarzy - pkt 1) powiadom mnie o tym wypełniając arkusz dostawy, wówczas otrzymasz maila zwrotnego z potwierdzeniem wiadomości o wysyłce (zawiera twoje dane, zestawienie transakcji, kwotę pobrania i adres do wysyłki). Jeżeli takiego nie dostałeś, skontaktuj się ze mną. Sprawdź dokładnie czy wszystkie te dane są zgodne 3.Przesyłki są wysyłane POCZTĄ POLSKĄ oraz KURIEREM DPD. IV. PRZESYŁKI NADAWANE POCZTĄ POLSKĄ 1. Przesyłki poczta Polska nadawane są do godziny 10 rano. 2. Wybór opcji dostawy - odbiór w punkcie - oznacza iż Poczta Polska nie dostarczy przesyłki do domu. Będzie ona do odebrania w Urzędzie Pocztowym, który wpiszesz w arkusz dostawy po zakupie. Następnie j otrzymasz sms z nr nadania a przesyłka jest już w Urzędzie gotowa do odbioru. Proszę o prawidłowe wypełnienie arkusza dostawy oraz numeru telefonu, bez kierunków, bez zer i bez udziwnień typu nawiasy kropki, kreski, spacje - tylko ciąg samych liczb. Często są przypadki nieprawidłowych nr tel, gdzie system automatycznie taki nr kasuje. Wówczas nie otrzymasz sms z nr nadania. 3. Jeżeli chcesz mieć pewność aby przesyłka doszła w stanie nienaruszonym wybieraj zawsze opcje paczki. Pomimo tego, że przesyłki nadajemy również w formie listowej i i masz taki wybór (są one dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową itp innymi materiałami) to niestety nie ma pewności co do ich stanu ze względu na to że jest to jednak przesyłka listowa. Zawsze jest to koperta i przechowywane są podczas transportu w zbiorczych workach. Niestety ja nie mam na to wpływu. To klient sam decyduje w jakiej formie wybiera przesyłkę. Przesyłki listowe nie podlegają jakimkolwiek reklamacjom na poczcie z powodu zniszczenia uszkodzenia. Jest to najtańsza forma przesyłki dla klienta i na odpowiedzialność klienta. 4. Nie wszystkie produkty nadają się do wysyłki listowej, a przede wszystkim ilość produktów w przesyłkach listowych jest ograniczona. O tym fakcie decyduję ja jako sprzedająca, chyba że kupujący na własną odpowiedzialność zdecyduje aby nadać przesyłkę jako listową. W tym przypadku w razie uszkodzeń nie przyjmuję reklamacji.Nie polecam również wysyłki listem produktów spożywczych oraz czekoladowych (zwłaszcza w okresie letnim) - KUPUJĄCY SAM DECYDUJE O TAKIEJ FORMIE DOSTAWY 5.Jeżeli dokonywane są zakupy na kilku różnych aukcjach i są różne opcje dostawy - w jednej opcji jest list i paczka a w innej zakupionej jest tylko paczka, nie ma możliwości wysłania łącznych zakupów listem. V. PRZESYŁKI NADAWANE FIRMA KURIERSKĄ DPD 1. Przesyłki kurierskie DPD nadawane są codziennie 2.Maksymalna waga paczki to 30 kg 3 Większość przesyłek dociera do klienta dnia następnego po nadaniu 4.W razie nieobecności ilość doręczeń paczek przez firmę kurierską - max 2 doręczenia niepłatne w ramach kosztów przesyłki kurierskiej. Trzecia i następna próba doręczenia jest płatna przez kupującego (10,00 + vat ) oraz po 3 próbie magazynowanie towaru 4,00 zł za dobę + vat. Kosztami tymi jest obciążony kupujący. VI. DORĘCZENIA PRZESYŁEK I KOMENTARZE 1. Zawsze sprawdzaj przesyłkę w obecności doręczyciela, nawet jak opakowanie nie budzi wątpliwości. Przy stwierdzeniu nieprawidłowości, uszkodzeń żądaj protokołu szkody. Doręczyciel ma obowiązek go wypełnić. 2. w przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej, kosztami przesyłki nadanej oraz zwrotnej obciążany jest klient. W przypadku braku kontaktu wystawiane jest wezwanie do zapłaty z równoczesnym wystawieniem komentarza negatywnego. 3.Komentarze wystawiam po sfinalizowaniu transakcji, jako kupujący pierwszy, jako sprzedający drugi. Każdy komentarz zwrotny jest wystawiony VII POSTANOWIENIE KOŃCOWE 1. W razie niezadowolenia z naszych usług lub zakupionych produktów - przed wystawieniem komentarza neutralnego lub negatywnego prosimy o kontakt. Każdy problem zawsze staramy się rozwiązać jak najkorzystniej dla klienta. .