dane sprzedawcy

Salon Dzieł Sztuki CONNAISSEUR to renomowana, krakowska galeria, działająca nieprzerwanie od 1991 roku. Siedzibą firmy jest kamienica Dom Włoski (Kamienica Montelupich) przy Rynku Głównym 7 w Krakowie. W naszej ofercie znajdą Państwo duży wybór malarstwa polskiego XIX i XX wieku, malarstwo europejskie, rzeźbę oraz rzemiosło artystyczne. Szczególne miejsce w ofercie galerii zajmują dzieła klasyków Młodej Polski, malarzy krakowskiej szkoły pejzażowej oraz artystów z Grupy Krakowskiej. Galeria jest członkiem międzynarodowego stowarzyszenia Confederation Internationale des Negociants en Oeuvres d'Art (CINOA) oraz Stowarzyszenia Antykwariuszy i Marszandów Polskich (SAiMP).

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
CONNAISSEUR, Maciej Jakubowski
Rynek Główny 7/5a
31-042 Kraków
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI W każdym spornym przypadku zachęcamy w pierwszej kolejności do kontaktu z nami - staramy się aby podejście naszej firmy było maksymalnie prokonsumenckie i aby w każdym przypadku byli Państwo zadowoleni z zakupu. 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@koneser.krakow.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, CONNAISSEUR, Rynek Główny 7/5a, 31-042 Kraków Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

OBIEKTY - gwarantujemy oryginalność, wiek oraz stan zachowania wystawianych przedmiotów. Wszystkie obiekty wystawiane na naszych aukcjach opisywane są przez historyków sztuki i fotografowane bezpośrednio przed wystawieniem. Do każdego zakupionego przedmiotu mogą Państwo bezpłatnie otrzymać pisemny certyfikat autentyczności wystawiany przez naszą Galerię, jak również zewnętrzną opinię biegłego w zakresie wyceny dzieł sztuki (za dodatkową opłatą). Wszystkie obiekty mogą Państwo obejrzeć i odebrać w siedzibie Galerii przy Rynku Głównym 7 w Krakowie (pracujemy od poniedziałku do piątku 10 - 18 oraz w soboty 11 - 15) LICYTACJA - nigdy nie kończymy aukcji przed ustalonym czasem, nie przewidujemy możliwości zakupu wystawionych obiektów poza aukcją. ZAKUP - dane konieczne do sfinalizowania transakcji podane są w opisie każdej aukcji, jak również w mailu od Allegro który Kupujący otrzymuje po jej zakończeniu. Oczekujemy od Kupującego wpłaty lub potwierdzenia zakupu wraz z wybraną formą płatności w terminie nie dłuższym niż 10 dni od zakończenia aukcji. Prosimy o jak najszybszą informację w przypadku, gdy przedmiot ma być wysłany na adres inny niż podany na Allegro. PŁATNOŚĆ - za zakupione na naszych aukcjach obiekty mogą Państwo zapłacić przelewem, przy odbiorze (wysyłka za pobraniem) jak również gotówką lub kartą płatniczą / kredytową przy odbiorze osobistym. WYSYŁKA - wylicytowane przedmioty wysyłamy do 48 godzin po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto lub po otrzymaniu informacji o wyborze wysyłki za pobraniem. Koszty oraz dostępne rodzaje przesyłki podane są w opisie każdej aukcji. WYSYŁKA ZA GRANICĘ - zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2010 r."o zmianie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz o zmianie niektórych innych ustaw" wszystkie wystawiane przez nas obiekty mogą zostać wysłane za granicę (wystawiane obiekty dobieramy tak by spełniały wymogi ustawy, do każdego obiektu wysyłanego za granicę dołączamy fakturę oraz pisemną wycenę potwierdzającą fakt, że wywożony obiekt nie wymaga pozwolenia na wywóz) FAKTURA - do każdego sprzedanego przedmiotu dołączamy paragon fiskalny, na życzenie wystawiamy fakturę 'VAT Marża' (w tym wypadku prosimy o przysłanie pełnych danych do jej wystawienia wraz z numerem NIP).