dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Firma Handlowo Usługowa ANKA, Ul. Lipowa 15, 69-200 Sulęcin, sklep@labotti.pl, Telefon: 661451808) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej https://labotti.iai-shop.com/signin.php. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie póź niej niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy . Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.

reklamacje

Sprzedawca odpowiada wobec Kupujacego, jeśli towar konsumpcyjny w chwili jego wydnia jest niezgodny z umową; w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, ze istaniała ona w chwili wydania. Reklamowany towar należy odesłać na adres FHU ANKA, ul. Lipowa 15, 69-200 Sulęcin wraz z dowodem zakupu i pismem reklamacyjnym

pozostałe informacje

Najczęściej zadawane pytania 1. Jak dobrać odpowiedni rozmiar buta? Najłatwiej to zrobić mierząc długość wkładki w swoich najbardziej pasujących butach i na tej podstawie kierować się podaną w aukcji długością wkładki.Podana przez nas długość wkładki określa miejsce, w którym po zalożeniu buta powinna znajdować się stopa, Czyli długośc wkładki = długość stopy. Całkowita długośc wkładki może być większa o 0,2-1 cm. dzieje się tak ze względu na różne czubki butów. 2. Czy mogę otrzymać fakturę VAT? Oczywiście, wystarczy zaznaczyć to w Formularzu Opcji Dostawy lub napisać nam to w mailu. 3. Czy mogę wymienić buty na inny rozmiar gdyby okazało się, ze źle dobrałam rozmiar? Aby wymienić towar, odeślij go do nas z wypełnionym formularzem zwrotu i złóż oraz opłać nowe, niezależne zamówienie. Jeśli nie trafiłeś z rozmiarem, możesz wymienić towar na inny rozmiar lub kolor korzystając z procedury zwrotu towaru - odsyłasz nietrafiony rozmiar i składasz nowe zamówienie.Pieniądze za odesłany towar zwracamy do 5 dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki, nie później jednak niż do 14 dni. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji. 4. Czy mogę odebrać towar osobiście? Tak, jeżeli chcą Państwo odebrać towar osobiście, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu umówienia dogodnej daty i godziny w dni robocze w godzinach 9-15 5. Paczka nie dotarła, co należy zrobić? W takiej sytuacji, prosimy o kontakt z nami na mail: sklep@labotti.pl ustalimy co jest przyczyną opóźnienia przesyłki. Czasami zdarza się, że kurier nie zastawszy adresata nie zostawia czasem awizo. 6.Ile mam czasu na zapłatę za kupione buty? Na wpłatę czekamy 7 dni od czasu zakupu. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. 7. Co zrobić, gdy otrzymany towar jest inny od zamawianego? Jeśli taka sytuacja się zdarzy, to z góry za nią przepraszamy. Prosimy o odesłanie do nas otrzymanego towaru wraz z informacją o zaistniałej pomyłce. Otrzymają Państwo właściwy produkt i pełen zwrot kosztów odesłania.