dane sprzedawcy

TECHROL Firma Handlowo-Usługowa
Fredry 29
95-020 Andrespol k/Łódź
NIP: 732-132-99-77
REGON: 473140476

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
TECHROL F.H.U
ul. Rokicińska 450
92-601 Łódź
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności za zwracane detale. Koszty zwrotu ponosi zwracający. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: techrol@techrol.eu . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres TECHROL FHU 92-601 Łódź ul. Rokicińska 450. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; dotyczy to między innymi przycinanych na wskazanych przez kupującego długości wałków prowadzących łożysk liniowych w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; dotyczy to między innymi przycinanych na wskazanych przez kupującego długości wałków prowadzących łożysk liniowych w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami zawartej w drodze aukcji publicznej

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail techrol@techrol.eu lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - nick - imię i nazwisko - adres - adres e-mail Kupującego - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej

pozostałe informacje

Adres magazynu i biuro, jak i adres odbiorów własnych TECHROL F.H.U. ul. Rokicińska 450 (stadion POLONII Andrzejów) 92-601 Łódź Dostępni jesteśmy dla Państwa pod telefonami od 8.00 do 16.00 (poniedziałek-piątek), ale na e-maile odpowiadamy prawie całą dobę, przez to staramy się dotrzeć do jak największego grona Klientów i służyć zawsze pomocą techniczną. WARUNKI ZAKUPÓW NA NASZYCH AUKCJACH Kupując na naszych aukcjach akceptujesz się na warunki opisane poniżej 1. Do naszych aukcji zapraszamy wszystkich, jednak osoby nie posiadające jeszcze komentarzy pozytywnych (10 gwiazdek), a mające już aktywne konto, prosimy o potwierdzenie swoich zakupów 2. Jeśli zakupiony towar jest na magazynie wysyłki paczek za pobraniem odbywają się na bieżąco, z reguły trwa to do 2-óch dni roboczych. Wysyłki realizowane są do godz. 9.00 rano. W przypadku braku zakupionego przez Państwa towaru na naszym magazynie, termin na zrealizowanie zamówienia wynosi do 10 dni roboczych, a okres ten jest liczony od dnia otrzymania zapłaty na konto lub też deklaracji zapłaty przy odbiorze. W termin ten, nie jest wliczony czas przesyłki 3. W przypadku mniejszych gabarytów przesyłek zamiast paczki pocztowej zakupione przez Państwa detale wysyłamy POLECONYM LISTEM PRIORYTETOWYM. Koszty wysyłki są podane na każdej z aukcji w zakładce dostawa i płatność, gdzie są dokładnie podane ilości detali i kwoty wysyłek. Zwracamy uwagę na fakt, iż zwykłe listy ekonomiczne i priorytetowe nie są rejestrowane i sugerujemy wybór przesyłek rejestrowanych, gdzie jest możliwość zarówno śledzenia przesyłki jak i reklamować brak dostarczenia przesyłki w przypadku jej zaginięcia. 4.Tuż po licytacji towaru, prosimy o potwierdzenie zakupu poprzez wypełnienie formularza na stronie Allegro lub wysłanie e-mail, który będzie zawierał nazwę użytkownika z Allegro, adres na który ma zostać wysłana paczka oraz formę płatności. Jeżeli za zakup chcą Państwo otrzymać fakturę, prosimy także o pełne dane firmy na która faktura ma zostać wystawiona. 5. Jeżeli przelew będzie realizowany przez osobę trzecią, także prosimy o taką informację. Na pewno uda nam się wtedy szybciej zidentyfikować wpłatę 6. Za szkody powstałe w trakcje transportu, winę ponosi firma przewozowa, do której prosimy zgłaszać reklamację. My gwarantujemy wysłanie towaru nieużywanego, zgodnego z Państwa oczekiwaniami i opisem na aukcji 7. Prosimy nie licytować na próbę, za zawarte i nie sfinalizowane transakcje zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy komentarz negatywny 8. Nieodebranie przesyłki płatnej przy odbiorze wiąże się z komentarzem negatywnym. Jest to automatycznie traktowane, jako rezygnacja z zakupu, co wiąże się ze zgłoszeniem do Zespołu Allegro w celu zawieszenia konta kupującego 9. Mogą się zdarzyć kilkudniowe braki w dostępności towaru na naszych aukcjach 10. Zastrzegamy sobie możliwość nie odpowiedzenia na e-mail w przypadkach: - jeżeli wszystkie informacje dotyczące aukcji zostały na niej podane - dotyczących statusu złożonego zamówienia - prosimy o dokładne określenie w mailu z potwierdzeniem wygranej aukcji informacji o formie zapłaty, adresie przesyłki oraz jeżeli jest to wymagane - danymi do faktury - zapytań dotyczących dostępności towaru wystawionego na naszych aukcjach 11. Wysyłka odbywa się 5 razy w tygodniu, w dni robocze około godziny 9.00 12. Komentarze do transakcji wystawiamy jako drudzy raz na dwa/trzy tygodnie 13. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i przesyłki, prosimy o kierowanie reklamacji bezpośrednio na pocztę lub spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (w przypadku wysyłki firmą spedycyjną). Mimo przykładania najwyższych starań do zabezpieczenia przesyłki nie jesteśmy w stanie przewidzieć wszystkiego. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe podczas transportu 14. Wysyłka GRATIS oferowana na naszych aukcjach obejmuje tylko 1 paczkę do 30 kg, a przy zakupie wałków (prowadnic łożysk liniowych) do długości max 1 mb i wadze do 30 kg