dane sprzedawcy

HAPPER AUTO-CZĘŚCI
CCIECIERZYN 86
21-003 CIECIERZYN
NIP: 946-241-90-11
REGON: 060015354
51.305681, 22.594280 GPS - HAPPER AUTO-CZĘŚCI

reklamacje

1. Części zakupione w naszej firmie objęte są 14-dniową gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru). 2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć paragon lub fv 3. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy. 4. Części elektronicznie, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia).Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane. 5. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającą jego wadę lub uszkodzenie.

pozostałe informacje

Komentarz wystawiam zawsze jako drugi. Po otrzymaniu przesyłki oraz stwierdzeniu iż wszystko jest w porządku proszę o wystawienie komentarza. Jest to dla mnie sygnał, że przesyłka dotarła bezpiecznie , zgodnie z warunkami aukcji, a otrzymany towar spełnił oczekiwania kupującego.Zastrzegam że nie ponoszę odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską lub firme kurierską. Firma Happer z chwilą przekazania przesyłki kurierowi przestaje być stroną (chodzi o uszkodzenia powstałe w transporcie firm kurierskich) w sprawach reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie. Przed wysyłką robimy fotografie wysyłanego towaru - udostępniamy je na prośbę kupującego. W razie uszkodzeń powstałych podczas transportu swoich roszczeń należy dochodzić w firmach kurierskich odpowiadających za dostarczenie przesyłki. PACZKE OTWIERAMY ZAWSZE W OBECNOŚCI KURIERA !!! PROSZE WSZYSTKICH LICYTUJĄCYCH NA NASZYCH AUKCJACH ABYŚCIE OTWIERALI PRZESYŁKI PRZY KURIERZE I SPRAWDZALI JEJ ZAWARTOŚĆ (macie do tego prawo) CZY PRZYPADKIEM TOWAR NIE JEST USZKODZONY,JAK POKWITUJECIE PACZKE PRZED JEJ ODPAKOWANIEM TO MOŻE BYĆ PROBLEM Z REKLAMACJĄ