! Seksualny klucz do kobiecych emocji J.D. FUENTES (4783666814)

zakończona
34,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 3,34 zł
  • List polecony ekonomiczny 4,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 6,99 zł
Zakupy od 199 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wola Krzysztoporska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2008
  • język: polski
Wszystkie aukcje
|
Komentarze
|
Strona "O mnie"
|
Wyślij wiadomość
|
Dodaj do ulubionych
MatFel1

Przed zakupem proszę zapoznaj się ze stroną " o mnie ".

NA TEJ AUKCJI DO KUPIENIA:

KSIĄŻKA Seksualny klucz do kobiecych emocji

Wydawnictwo: Złote Myśli

Autor: J.D. FUENTES

ISBN: 978-83-7582-168-0

Liczba stron: 202

Nasza cena: podana wyżej (ok. 25-30% taniej niż cena katalogowa )

Tradycyjna książka drukowana

Jak wzbudzić w kobiecie pożądanie
wykorzystując strukturę kobiecej psychiki

Światowy bestseller jest już dostępny po polsku:

"Jest to książka o tym, jak można kobietę w dosłownie kilka minut podniecić i sprawić, byś stał się dla niej atrakcyjny."

Nie jest to książka na temat randek. Nie chodzi w niej o to, jak mógłbyś się stać milszym, bardziej troskliwym, wrażliwszym facetem. Nie znajdziesz tu dokładnych instrukcji na temat, ile dni powinieneś odczekać, zanim do niej znowu zadzwonisz, albo jakiej wody kolońskiej powinieneś używać.

Jeśli jesteś tego rodzaju człowiekiem, że pragniesz tego rodzaju instrukcji – nie ma problemu, pociesz się, że jest ich naprawdę sporo. Tyle że po prostu ta książka nie jest przeznaczona dla tego rodzaju ludzi. Jeśli natomiast pragniesz nauczyć się praktycznych, szybkich i skutecznych technik wywołujących w kobietach fizyczne i emocjonalne podniecenie... Wtedy zgoda, w takim przypadku ta książka jest dla Ciebie.

Aby wykorzystywać to, czego Cię ta książka nauczy, nie potrzebujesz urody, młodości ani pieniędzy. Nie potrzebujesz limuzyny, prywatnego odrzutowca, ciała wyczynowego pływaka ani twarzy gwiazdy filmowej. Wszystko, czego potrzebujesz, to głośne wypowiadanie odpowiednich słów.

Książka ta nauczy Cię następujących rzeczy:

  • Jak zwrócić na siebie uwagę kobiety
  • Jak ją zaangażować uczuciowo i jak dalej rozbudzać jej emocje
  • Jak, nawet jej nie dotykając, szybko wzbudzić w niej pożądanie
  • Jak sprawić, by naprawdę odczuwała to, o czym czyta w romansach
  • Jak mówić do niej, aby wyzwolić jej skryte emocjonalne potrzeby

Jak taka niewielka książeczka (bagatela 200 stron) może Cię nauczyć tak wiele? I w dodatku w sposób łatwy do wykorzystywania? Za pomocą wyizolowania kilku zasadniczych spraw, takich jak:

Struktura kobiecego doświadczenia emocjonalnego.

Struktura kobiecego języka.

Związek kobiecego języka z uczuciami.

Jest to książka o tym, jak naprawdę przebiega w kobietach proces seksualnego pobudzenia oraz jak możesz te ich mechanizmy wykorzystać dla własnej rozkoszy.

Uwodzicielska potęga słowa...

Było to wiele lat temu. Siedziałem sobie w kawiarni i w pewnej chwili widzę jak całkiem przeciętnie wyglądający facet, na oko gdzieś przed czterdziestką, dosiada się do fantastycznej, dziewiętnasto- lub dwudziestoletniej, blondyny. Ona, jak można się było spodziewać, nie zwraca na niego uwagi. Jednak w ciągu kilku minut facet zaczyna jej mówić, jak bardzo podobna jest do jego dawnej przyjaciółki z uniwersytetu. Potem opowiada jej, jak bardzo lubił swoje studenckie lata, jak bardzo wtedy lubił podróżować, spotykać się z ludźmi i kochać się z dziewczynami.

Konty­nuuje, opowiadając jej, jak jego przyjaciele pojechali do Berlina, gdzie zostali poderwani przez całkiem obce dziewczyny, jak sam pojechał do Paryża, gdzie go natychmiast poderwano w kawiarni, jak wspaniałą rzeczą jest nagle poczuć fizyczny pociąg wobec kogoś całkiem obcego. Na koniec streszcza jej całą masę niewiarygodnych historii, które, jak twierdził, wyczytał w gazetach: o pijanym, który pomylił okna, kiedy cichcem wracał do domu po drabinie, czego skutkiem był namiętny seks z nie swoją żoną; o kobiecie, która zdecydowała się rzucić swą nudną pracę i rozpocząć własny biznes w chwili, kiedy poczuła swą kiełkująca miłość do nieznajomego klienta; o rockowej kapeli, przesłuchanej przez policję z powodu aktów seksualnych dokonanych przez nich w czasie koncertu z grupą gotowych na wszystko wielbicielek... I tak dalej.

Historie, które ten mężczyzna opowiadał, były coraz mniej ze sobą związane. W istocie, łączył je tylko jeden przewodni temat: SEKS.

Czy młoda dama czuła się urażona lub zażenowana?

Cóż, jej twarz i dekolt faktycznie były zaczerwienione. Zaczęła także w widoczny sposób drżeć. Co chwilę wydawało się, że całkiem przestała oddychać. Usta miała rozwarte, a źrenice wielkie jak dwudziestopięciocent­ówki.

Nie, nie była urażona – w istocie była podniecona. A kiedy w końcu pojawił się przyjaciel tego faceta i musiał on się z dziewczyna pożegnać, ta gwałtownym ruchem otworzyła torebkę i w pośpiechu zapisała mu swój numer telefonu, o który on nawet nie musiał prosić. I jeszcze wymogła na nim obietnicę, że zadzwoni. Jak możesz sobie wyobrazić, opisany incydent dał mi sporo do myślenia. Wbrew pozorom sukces tego mężczyzny nie polegał na wyjątkowo szczęśliwym przypadku, na znalezieniu jednej kobiety na milion, którą taka właśnie rozmowa podnieca. W istocie bardzo niewiele kobiet by się nie podnieciło...

Podejście zastosowane przez tamtego mężczyznę w stosunku do młodej blondynki było wprawdzie skuteczne, ale było też niesamowicie, naprawdę niesamowicie – nieefektywne. Kobiety daje się podniecać o wiele szybciej i tak książka pokaże Ci jak się to robi. - pisze w swoim ebooku J.D. Fuentes.

Opisany w ebooku sposób bazuje na tzw. NLS (Neuro-Linguistic Seduction), czyli neurolingwistycznym uwodzeniu. Wykorzystuje on sprawdzone techniki używane od lat w negocjacjach, hipnozie i psychoterapii.

  1. Moim zdaniem publikacja pod tytułem "Seksualny klucz do kobiecych emocji" jest bardzo treściwa, każdy rozdział jest świetnie rozpisany oraz poparty przykładami dzięki którym możemy na to spojrzeć trochę z innej perspektywy.

    Ktoś może się zapytać czy taka książka jest potrzebna, czy przynosi ona efekty? Drodzy czytelnicy, mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć że dzięki tej lekturze poznałem techniki rozmów z kobietami, jak wpływać na emocje oraz co mnie najbardziej satysfakcjonuje - jak wywoływać emocje wśród kobiet. To się sprawdza!

    Każdy rozdział krok po kroku w sposób przejrzysty i czytelny doprowadził mnie do końca publikacji poszerzając moje horyzonty i pozwalając nabycie nowego doświadczenia. Polecam tą publikację każdemu mężczyźnie, który chciałbym nauczyć się kontrolować i wywoływać emocje u kobiet.

    Dawid Gadomski26 lat, pracuję w obsłudze klienta

PODZIĘKOWANIA

WSTĘP

I. UWODZICIELSKA POTĘGA SŁOWA

II. KOBIETY NAPRAWDĘ SĄ INNE

III. ROLA USZU W SEKSIE

Powtórzenie materiału

IV. JAK POMPOWAĆ W INNYCH LUDZI UCZUCIA?

A. Stymulacja werbalna

B. Nie rób oznacza Rób

C. Obrazowanie (imaging)

D. Znaczenie podobieństw

E. Ogólnikowość

F. Historie

G. Bodziec i reakcja

Krótkie powtórzenie materiału

V. SMAK PRZYNĘTY

Krótkie powtórzenie materiału

VI. OJCIEC WIRGILIUSZ MÓWI „ODPRĘŻ SIĘ”

Zła poezja = Intensywne podniecenie

Krótkie powtórzenie materiału

VII. KOBIECE EMOCJE

Krótkie powtórzenie materiału

VIII. KOBIECY JĘZYK I KOBIECE EMOCJE

Krótkie powtórzenie materiału

IX. BLIŻSZE OBJAŚNIENIE CAŁEJ KWESTII

Emocjonalna ekstrapolacja

X. TY MÓWISZ „POMIDOR”

XI. POLE BITWY I STUDNIA ŻYCZEŃ

XII. SIŁA „WIĘCEJ”

XIII. KSIĘŻNICZKA I D.P.P.A (DOWÓD PRZEZ PRZYJEMNĄ ANALOGIĘ)

Krótkie powtórzenie materiału

XIV. JAK KOBIETY DECYDUJĄ, CO JAKAŚ RZECZ „ZNACZY”

Krótkie powtórzenie materiału

XV. OTWIERANIE EMOCJONALNYCH „PRZESTRZENI” DANEJ KOBIETY

Krótkie powtórzenie materiału

XVI. EROTYCZNA METAFORA

Krótkie powtórzenie materiału

XVII. AMBIWALENCJA REFERENCYJNA

Krótkie powtórzenie materiału

XVIII. OSOBISTE WARTOŚCI

Krótkie powtórzenie materiału

XIX. KOBIECA EROTYCZNA TRAMPOLINA

XIX. CO KOBIETA PRAGNIE ODCZUWAĆ

XX. OSZCZĘDZAJĄC SIĘ DLA BOHATERA

Krótkie powtórzenie materiału

XXI. CZTERY KOBIECE „TRYBY FUNKCJONOWANIA”

Krótkie powtórzenie materiału

XXII. ZNACZENIE RYTMU, CZYLI ZAHIPNOTYZUJ JĄ TEMPEM SWOICH SŁÓW

XXIII. UKRYTE PRZEKAZY

XXIV. WTRĄCONE MYŚLI

XXV. (HIPNOTYCZNE, PERSWAZYJNE, UWODZICIELSKIE) PRZEWODNICTWO

Krótkie powtórzenie materiału

XXVI. WEWNĘTRZNE BOGACTWO

XXVII. DWIE STRATEGIE UWODZENIA

XXVII. ZARYS METODYKI UWODZENIA

Krótkie streszczenie

Krótkie powtórzenie materiału

DODATEK I: PRZYKŁADOWE TEKSTY

DODATEK II: ZASADA RÓŻOWEGO SŁONIA

DODATEK III: TWOJE NIEWERBALNE SYGNAŁY

Dodatkowe rady

DODATEK IV: PRZYKŁADY PRZYJEMNYCH OPISÓW

Kupując u nas masz pewność, że produkt jest w 100% nowy.

Na życzenie wystawiamy Faktury Vat.

Chcesz wiedzieć na bieżąco co dzieje się z Twoim zamówieniem?

Na bieżąco informujemy o statusie realizacji transakcji (otrzymanie wpłaty, wysyłka)

Zależy Ci na bezpiecznej dostawie?

Wszystkie przesyłki pakujemy minimum w koperty bąbelkowe. Ewentualnie opakowane są jeszcze w karton. Pozwala to na odpowiednią ochronę przed czynnikami zewnętrznymi i bezpieczne dotarcie na miejsce.


Książki wydawnictwa Złote Myśli oferujemy już od dłuższego czasu.

Zaufało nam wielu Allegrowiczów, za co im bardzo dziękujemy :)

Posiadamy wiele tysięcy pozytywnych komentarzy.

Do każdej transakcji podchodzimy z należytą dbałością i dokładamy wszelkich starań, aby każdy z Państwa był w 100% usatysfakcjonowany ;-)

Zapraszamy do poczytania komentarzy.

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu mailowego, na wszystkie maile staramy się odpowiadać do 24h. Pytania zadaj poprzez "pytanie do sprzedającego".


Wysyłka

Wysyłkę realizujemy w ciągu 1-5 dni roboczych. Dokładny koszt wysyłki podany wyżej w cenniku dostawy w zakładce "dostawa i płatność".


Płatności

Płatności przyjmujemy za pomocą systemu PayU (automatyczne płatności Allegro).

Jeśli chcesz zapłacić zwykłym przelewem to wypełnij formularz opcji dostawy, zaznacz odpowiednia opcję i pojawi się numer konta do wpłaty.

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, powielanie struktury aukcji i treści zabronione.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Matfel1 za co najmniej 199 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 3,34 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Allegro Paczkomaty InPost 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Niemcy 37,20 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Wielka Brytania 43,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Czechy 37,20 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Irlandia 59,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Rosja 70,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Słowacja 37,20 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Szwecja 59,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Holandia 37,20 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Litwa 70,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Białoruś 70,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Norwegia 70,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Ukraina 70,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Włochy 53,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Francja 70,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Belgia 37,20 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Dania 46,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Hiszpania 53,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Austria 46,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Mateusz Feliksiak MATFEL z siedzibą w Kacprowie nr 44 (97-371 Wola Krzysztoporska), NIP: 7692155365, REGON: 100959403. Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej prowadzona przez Ministra Rozwoju. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie.

kontakt

  • 73 744 79 76
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:30-15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MATFEL - księgarnia
Juliusza Lea 114
30-133 Kraków
Polska
 
1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem. 3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 9. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy. 10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

reklamacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie.Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. 5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 6. Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 7. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta. 8.W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 9. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

pozostałe informacje

1. Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby interes sprzedawcy. 3. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta. 4. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 5. Administratorem danych osobowych klientów, uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży, jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. 6. Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 7. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie. 8. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/