Sejf gabinetowy sejf klasa S2 PN-EN 14450:2006 K (6541720185)

zakończona
1 610,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 80,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 173,00 zł
  • lokalizacja: KOSTRZYN
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • przeznaczenie: na klucze, na pieniądze, na dokumenty

kom. 787267481

tel. 618178979

email. riconex@wp.pl



W przypadku większych wartości preferujemy przedpłatę na konto .

W tytule przelewu należy podać nr. aukcji i nick z allegro .

Wysyłka kurierem .
Odbiór osobisty .
Możliwy dowóz na terenie Wielkopolski
i Polski po wczesniejszych ustaleniach .
PKO BP
50 1020 4027 0000 1602 0109 7179

SEJF GABINETOWY MAN-6

Wymiary (wys x szer x gł): 660 x 490 x 410 mm

Wymiary wewnętrzne (wys x szer x gł): 565 x 375 x 300 mm
Waga: 69 kg
Pojemność: 63 L
Zamek kluczowy

1 półka

Certyfikat do przechowywania:

- Klasa S2 według PN-EN 14450:2006

Opis produktu:

- Dwuścienny korpus

- Płaszcz zewnętrzny wykonany z blachy stalowej o grubości 3mm

- Drzwi wykonane z blachy stalowej grubości 6 mm, wodzone na wewnętrznych zawiasach chronionych specjalną konstrukcją ryglowane bolcami o średnicy 25 mm

- Zamknięcie stanowi zamek kluczowy posiadający atest IMP w klasie A

- Lakierowane proszkowo w kolorach RAL 7035 lub RAL 1013

UWAGA- BARDZO WAŻNE

Podczas Odbierania Paczki należy sprawdzić czy towar nie uległ uszkodzeniu . Ewentualne defekty należy zgłosić kurierowi oraz wypełnić i podpisać protokół uszkodzenia , bez którego reklamacja nie będzie uwzględniana .



wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 80,00 zł
kolejna sztuka: 80,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 173,00 zł
kolejna sztuka: 173,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 15 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 618178979
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
  • 787267481
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
  • 530686583
    Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: riconex@wp.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres [po weryfikacji adres zostanie przekazany do Kupującego]. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Ponadto odstąpienie jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił przez opcję Kup Teraz u przedsiębiorcy. 7. Koszt zwrotu rzeczy W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 8. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. - w przypadku gdy towar nosi znaki użytkowania, jest uszkodzony - w przypadku przesyłek kurierskich gdzie przy odbiorze towaru nie będzie sporządzony protokół reklamacyjny a Kupujący stwierdzi uszkodzenia produktu mogące powstać w czasie transportu i dostarczenia. Produkty dostępne w RICONEX są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. W przypadku gdy sprzedawany jest używany produkt ( powystawowy, uszkodzony, noszący ślady użytkowania) stosowna informacja jest zawarta w opisie aukcji.

reklamacje

Opis procedury reklamacji 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem riconex@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon kontaktowy - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - opis ewentualnych uszkodzeń (pisemny + zdjęcia) - nick z allegro, numer aukcji 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

1. Przed zakupem możliwy kontakt telefoniczny w celu określenia terminów realizacji, sprawdzenia stanów magazynowych. 2. Kupując produkty na naszych aukcjach wyrażasz zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej. Faktura będzie przesłana na maila po dostawie w terminie do 7 dni roboczych. 3.Terminy realizacji określone w zakładce "Dostawa i płatność" są orientacyjne, może się zdarzyć że dany towar znajduję się na stanie magazynowym i jest dostępny. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia orientacyjnego terminu realizacji. Terminy realizacji wyrażone są w dniach roboczych. Termin wysyłki liczony jest od momentu stwierdzenia płatności na koncie(oznacza to sytuację w której Allegro Pay U zwraca nam wpłatę na nasze konto) - przy wpłacie na konto. 4. Jeżeli w zakładce "Dostawa i płatność" nie ma opcji wysyłki towaru za pobraniem, oznacza to że nie ma możliwości wysyłki danego produktu z opcją "płatność przy odbiorze". 5. Cena transportu nie obejmuje wniesienia. Zamówiony towar jest dostarczany przez firmę spedycyjną, która dokonuje dostawy bez wnoszenia do budynków, na piętro itp. Wysyłki kurierskie są usługami standardowymi tzn. nie ma możliwości wskazania dnia ani godziny dostawy. Kontakt kuriera dzień przed dostawą- nierealne, w dniu dostawy - zależy od firmy kurierskiej i kuriera, nie mamy na to wpływu. Nie odpowiadamy za terminy dostarczenia towaru przez firmy kurierskie (standardowo mają do 2 -3 dni roboczych po wysyłce). Przy odbiorze proszę sprawdzić czy produkty nie są uszkodzone, ewentualne uszkodzenia należy wpisać w protokół który będzie miał kierowca (jakie uszkodzenia, ilość uszkodzonych produktów, zdjęcia uszkodzeń). W przypadku podpisania protokołu, listu przewozowego że towar został odebrany bez zastrzeżeń , wad żadna reklamacja nie będzie uwzględniona. 6 . W przypadku szaf do samodzielnego montażu (ubraniowe 300/2, 400/2, metalowe A-02 itd.) przy zakupie większej ilości (od 5 sztuk) proszę o kontakt telefoniczny - korzystniejszy koszt wysyłki . 7. W przypadku szaf ubraniowych typu SUM 320 W, SUM 420 W przy zakupie większej ilości (SUM 320 W do 16 sztuk, SUM 420 W do 12 sztuk) proszę o kontakt telefoniczny - posiadamy własny transport . 8. Nie wysyłamy towarów za granicę, koszty przesyłek, towarów i czasu realizacji obowiązują na terytorium Polski. 9. W przypadku niektórych modeli szaf do samodzielnego montażu istnieje możliwość zmontowania szafy (za dodatkową opłatą) i wysłania gotowej złożonej do Państwa, w takim przypadku prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.