SEJF ELEKTRONICZNY SAMSON OPTICUM KASETKA na Szyf. (6908516558)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
113,00 zł
z 77 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 12,90 zł
Zakupy od 900 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kielce, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 4.7 [kg]
  • przeznaczenie: na dokumenty, na klucze, na pieniądze, na broń krótką, sejf ścienny, kasa pancerna

opis


Sejf na Szyfr AX Samson Opticum
SOLIDNY.
IDEALNY NA PREZENT

Sejf AX SAMSON został zaprojektowany z myślą o najważniejszych i najbardziej wartościowych przedmiotach, które wymagają szczególnego bezpieczeństwa, dlatego nadają się do przechowywania między innymi: dokumentów, tabletów, notebooków, aparatów, telefonów komórkowych, biżuterii, czy pieniędzy.

Parametry techniczne:

  • Zamek elektroniczny z 3-8 cyfrowym kodem dostępu do wielokrotnego programowania
  • Blokada klawiatury po trzecim błędnym wprowadzeniu kodu
  • Świetlna i dźwiękowa sygnalizacja wprowadzenia kodu, błędnego wyboru kodu oraz słabych baterii zasilających
  • Zasilanie: 4 baterie LR6 AA/1,5V
  • Solidna konstrukcja stalowa
  • Awaryjne otwieranie kluczem PŁASKI
  • Wymiary zewnętrzne: 200 x 310 x 200mm
  • W komplecie dwa kluczyki, baterie oraz kołki rozporowe
  • Wymiary wewnętrzne : 185mm(wysokość) x 295mm(szerokość) x 170mm(głębokość)mm
CENA 113,00
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Kielce, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Patuti za co najmniej 900.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
13,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Punkty odbioru

Mała Gastronomia "U Roberta " ( Stołówka Tesco)
Świętokrzyska 20 (Galeria Echo)
25-406 Kielce
woj. świętokrzyskie
tel.: 501-601-346

  • poniedziałek - niedziela 08:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Mała Gastronomia "U Roberta "
Ponurego 127F
26-110 Skarżysko Kamienna
woj. świętokrzyskie
tel.: 501601346

  • poniedziałek - niedziela 08:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

joanna.kalbrener@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy. 

  

WARUNKI GWARANCJI 

1.Gwarancja udzielana jest dla zastosowania konsumenckiego na okres 24 miesięcy od daty wydania towaru. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez Mała Gastronomia "U Roberta" Robert Pastuszko

Dane teleadresowe. 

MAŁA GASTRONOMIA ''U ROBERTA'' ROBERT PASTUSZKO   

25-406 Kielce. ul.Świętokrzyska 20                    

NIP: 959-003-29-09   REGON:291129231

Adres Sprzedaży Wysyłkowej

26-110 Skarżysko Kamienna 

ul.Ponurego 127 F

Tel. +48-501-601-346

2. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia wynikające z wad ukrytych, produkcyjnych lub materiałowych pod warunkiem, że: 

- produkt nie był modyfikowany ani demontowany przez osoby nieupoważnione; 

- produkt był użytkowany zgodnie z instrukcją obsługi i przeznaczeniem oraz odpowiednio konserwowany. 

3. Zgłoszenia usterki produktu w ramach gwarancji Nabywca dokonuje wyłącznie w miejscu jego zakupu: osobiście, przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską. 

4. Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy - obowiązki klienta: 

-Nawiązanie kontaktu z serwisem tel. +48 501-601-346  joanna.kalbrener@gmail.com

-Dokładnie sprawdzić uszkodzony sprzęt i opisać rodzaj uszkodzenia na formularzu zgłoszeniowym. -Opis wraz z uszkodzonym sprzętem i kopią dowodu zakupu dostarczyć do serwisu (dane teleadresowe jak wyżej). 

-Sprzęt należy dostarczyć kompletny w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem (jeśli nie jest to możliwe to w zastępczym opakowaniu zabezpieczającym produkt w transporcie). 

-Po zrealizowaniu reklamacji sprzęt należy odebrać w miejscu składania reklamacji, bądź jeśli reklamacja jest składana wysyłkowo serwis odeśle sprzęt na adres wskazany w zgłoszeniu serwisowym na swój koszt. 

-Klient otrzyma dokument Potwierdzenie Odbioru Towaru z Naprawy Gwarancyjnej, który jednocześnie będzie podstawą do wydłużenia okresu gwarancyjnego o czas naprawy oraz ewentualnej wymiany sprzętu na nowy. 

5. Czas wykonania reklamacji liczony jest od dnia dostarczenia wadliwego produktu do siedziby Gwaranta i trwa maksymalnie 14 dni. 

6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z reklamacji złożonej z tytułu rękojmi. 

7. Odpowiedzialność Mała Gastronomia "U Roberta" Robert Pastuszko z tytułu rękojmi za wady fizyczne sprzedawanych towarów wobec nabywcy będącego przedsiębiorcą jest wyłączona. 

9. Wykonane przez Mała Gastronomia "U Roberta" Robert Pastuszko świadczenia gwarancyjne skutkują przedłużeniem lub odnowieniem gwarancji w przypadkach gdy: 

- produkt zostanie wymieniony na nowy - gwarancja biegnie od nowa dla produktu; 

- w produkcie zostaje wymieniona część, która jest istotnym elementem produktu - gwarancja biegnie od nowa w ramach tej części; 

- w pozostałych przypadkach okres gwarancji wydłuża się o czas wyłączenia produktu z użytkowania konsumenckiego. 

10. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niemniejszym regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego. 

 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy  pod adresem e-mail:  

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 


  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, oraz nr telefonu,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli  podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed  rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MAŁA GASTRONOMIA ''U ROBERTA'' ROBERT PASTUSZKO
Ponurego 127 F
26-110 Skarżysko Kamienna
Dodatkowe informacje

joanna.kalbrener@gmail.com

 

1. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

2.  Klient, nabywając produkt, ma prawo do złożenia reklamacji w terminach  ina zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego. Przepisy te dotycząc  zarówno reklamacji w zakresie wykonania samej usługi dostawy, jak i  przedmiotu samej umowy sprzedaży. 

3. Klienci mogą składać reklamacje w następujących miejscach i na następujące sposoby: 

A) pisemnie, listem wysłanym na adres SPRZEDAWCY, 

B) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  joanna.kalbrener@gmail.com

4.SPRZEDAWCA  ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni i  powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania. 

§ 6 Prawo odstąpienia od umowy 

1.Informacje,  o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 9–11 ustawy z dnia 30 maja 2014  roku o prawach konsumenta, tj. o sposobie i terminie wykonania prawa  odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 wskazanej ustawy, a także  wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 2 do  ustawy; kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które  ponosi konsument; w odniesieniu do umów zawieranych na odległość –  kosztach zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te  nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą – SPRZEDAWCA udziela  poprzez wykorzystanie wzoru pouczenia o odstąpieniu od umowy,  stanowiącego załącznik nr 1 do wskazanej ustawy, który jest doręczany  Klientowi wraz z potwierdzeniem zamówienia. 

2. Konsument, który  zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez  podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów  określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o  prawach konsumenta. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, w  tym koszt odesłania produktu do SPRZEDAWCY. Jeżeli ze względu na swój  charakter (w szczególności z uwagi na konieczność specjalnego  zabezpieczenia przesyłki) produkt nie może zostać w zwykłym trybie  odesłany pocztą, odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami  niż zwykła przesyłka pocztą. 

3. Termin do odstąpienia od umowy  wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. 4.Aby skorzystać  z prawa odstąpienia od umowy, Klient będący konsumentem musi złożyć  oświadczenie na piśmie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

5. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu. 

INFORMACJE  DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od  umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni  bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy  wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie  rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez  Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia  od umowy, muszą Państwo poinformować nas,o swojej decyzji o odstąpieniu  od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane  pocztą). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od  umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do  odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację  dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

Skutki odstąpienia od umowy 

W  przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie  otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z  wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa  sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia  oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż  14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o  wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności  dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały  przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie  zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie  poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

Proszę  odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie  później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o  odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą  Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść  bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

Odpowiadają  Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z  niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru,  cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MAŁA GASTRONOMIA ''U ROBERTA'' ROBERT PASTUSZKO
Ponurego 127 F
26-110 Skarżysko Kamienna

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Proszę dołączyć do przesyłki dowód zakupu wraz z dopiskiem "odstępuję od  umowy kupna", należy również przesłać dane do przelewu (PROSZĘ  PAMIĘTAĆ, ŻE ZWROT TOWARU MOŻE NASTĄPIĆ DO 14TU DNIU OD JEGO  OTRZYMANIA). Po sprawdzeniu przesyłki (jeśli nie będzie uszkodzeń lub  innych usterek, proszę pamiętać również, że zakupiony przedmiot ma być w  nienagannym stanie wizualnym i technicznym i posiadać oryginalne  opakowanie) zwracam wpłatę za towar... 

Do pobrania  Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf 

O sprzedającym
Patuti
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

593

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48************ (pokaż)
  • +48************ (pokaż)

Informacje o sprzedającym

MAŁA GASTRONOMIA ''U ROBERTA'' ROBERT PASTUSZKO   

25-406 Kielce. ul.Świętokrzyska 20                    

NIP: 959-003-29-09   REGON:291129231

Adres Sprzedaży Wysyłkowej

26-110 Skarżysko Kamienna 

ul.Ponurego 127 F

Pozostałe informacje

  • POSTANOWIENIA OGÓLNE UWAGA - PROWADZĘ TYLKO SPRZEDAŻ DETALICZNĄ - NIE OBSŁUGUJĘ HURTU ! W związku z wyłącznie internetowym charakterem sprzedaży, jest możliwości  odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieni. Po licytacji prosimy o natychmiastowy kontakt e-mail, w celu potwierdzenia zamówienia. Prosimy o przekuazanie w sposób czytelny i jasny instrukcji dotyczących wysyłki (ewentualny inny adres wysyłki, formę płatności, faktura/paragon). Mała Gastronomia "U Roberta" Robert Pastuszko ul. Ponurego 127F 26-110 Skarżysko Kamienna NIP 959-003-29-09, Regon 291129231 tel.  +48 501601346  tel.+48 533407005                                     
  1. 1. WPŁATA NA KONTO W tytule wpłaty prosimy podać nr aukcji oraz Nick(login) z allegro. Brak tych danych może znacznie opóźnić wysyłkę przedmiotu!!  Bank Zachodni WBK S.A. nr rach.: 21 1500 1458 1214 5002 2278 0000                                     
  2. 2. WYSYŁKA TOWARU Wysyłki dokonujemy każdego dnia oprócz soboty i niedzieli oraz świąt. Wpływy z Bank Zachodni WBK S.A.  docierają na rachunek chwilę po wpłacie od Kupującego nawet o godzinie 2-ej czy 3-ej w nocy. Ale to nie znaczy że wiemy o nich od zaraz. Musimy zaznaczyć Państwa transakcję jako zapłaconą i robimy to zawsze w godzinach pracy 10-16 na podstawie wyciągu z dnia poprzedniego. Wpłata na poczcie to najlepszy sposób by przez dłuższy czas nie otrzymać towaru. Wpłaty dokonane w okienku pocztowym docierają na rachunek Sprzedającego do 5 dni ROBOCZYCH. Weź proszę pod uwagę że do czasu dostawy wliczają się też dni wolne i święta w których poczta nie pracuje. Przesyłka idzie do 5-ciu dni roboczych (należy wyłączyć sobotę, niedzielę i święta). Nie bierzemy odpowiedzialności za przesyłki ZWYKŁE tzn. nie Polecone (nie rejestrowane). Czy przesyłka jest jako list Zwykły czy Polecony dokładnie przedstawione jest w Cenniku dostawy, jak również ukazuje się podczas wypełniania formularza dostawy.                                                       
  3. 3. WYSYŁKA TOWARU ZA POBRANIEM Po wylicytowaniu przedmiotu, wyślij e-mail zawierający następujące dane: A. Nazwa użytkownika w serwisie Allegro B. Dokładny adres pod który mamy wysłać towar z uwzględnieniem kodu pocztowego i nr telefonu. C. Oczywiście nie zapomnij napisać, że wyrażasz chęć zapłaty za towar przy odbiorze. UWAGA!!! Towar wysyłamy za pobraniem WYŁĄCZNIE sprawdzonym i rzetelnym Allegrowiczom. Co najmniej 15 komentarzy Pozytywnych. Pamiętaj, żeby e-mail wysłać z tego samego adresu który podałeś w Twoich ustawieniach serwisu Allegro. Towar zdeklarowany jako „pobranie” wysyłamy z najbliższą wysyłką.               
  4. 4. FAKTURA ZA TOWAR FAKTURA na życzenie kontrahenta Niezwłocznie po wylicytowaniu przedmiotu (6h !), wyślij e-mail zawierający szczegółowe dane do faktury wraz z numerem NIP. WAŻNE !! Jeśli NIE prowadzisz działalności gospodarczej, a chciałbyś otrzymać fakturę również masz obowiązek przesłania numeru NIP. PROSIMY O DOKŁADNE SPRAWDZENIE OPAKOWANIA ZANIM WYRZUCISZ JE DO KOSZA! Do każdej przesyłki dołączamy dowód zakupu w formie paragonu lub faktury. Niejednokrotnie po wymianie e-maili okazało się że paragon z uwagi na niewielkie rozmiary odnalazł się w opakowaniu. SPRAWDŹ KOPERTĘ PRZED WYRZUCENIEM.      
  5. 5. KOSZTY WYSYŁKI TOWARU Opłaty za wysyłkę dotyczą jednego przedmiotu/kompletu (po zalicytowaniu więcej niż jednego przedmiotu/kompletu proszę uważnie przeczytać warunki wysyłki w opisie aukcji) i dokonać wpłaty zgodnie z warunkami wysyłki w opisie aukcji. Maksymalna ilość przedmiotów w jednej przesyłce to 2 szt. W kwocie tej zawarty jest podatek VAT. Jeśli masz wątpliwości co do ich wysokości zadaj nam pytanie przed zakupem. Pamiętaj, że zakup poprzez KUP TERAZ oznacza akceptację regulaminu i warunków zawartych w opisie przedmiotu oraz Regulaminu podanego na stronie „o mnie”. Po tym fakcie negocjacje co do ceny czy warunków i płatności nie są możliwe. Allegro nalicza nam prowizję od sprzedaży którą musimy zapłacić. Rezygnacja z zakupu wiązać się będzie z wystąpieniem o zwrot pobranej prowizji. Właściciele serwisu aukcyjnego nie do końca bywają zachwyceni z tego powodu.                                                                                                                               
  6. 6. REKLAMACJA TOWARU Wyślij e-maila z opisem uszkodzenia. Jeżeli masz absolutną pewność, że towar jest niesprawny odeślij go do nas na adres z danych z Allegro, jednocześnie powiadamiając nas o terminie wysyłki. Jednocześnie dołącz do wysyłki szczegółowy opis uszkodzenia/usterki. WAŻNE !!! PRZESYŁKA REKLAMACYJNA W PRZESYŁCE MUSZĄ BYĆ DOŁĄCZONE PONIŻSZE ZAŁĄCZNIKI:                                           
  7. 1) Kopię dowodu zakupu                                                                                                           
  8. 2) Dokładny Opis przyczyny reklamacji                                                                                         
  9. 3) Adres Pocztowy Zwrotny - Adres email- Nick Allegro - Nr Telefonu                                                                                       
  10.  REKLAMACJA TOWARÓW Z WADĄ FABRYCZNĄ. Przez wadę fabryczną w tym przypadku rozumie się niewłaściwe działanie produktu uniemożliwiające prawidłowe korzystanie z niego, zaistniałe od początku użytkowania. Towar uszkodzony fabrycznie należy zgłaszać do 3 dni od momentu otrzymania go. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. W przypadku braku protokołu szkody nie jesteśmy w stanie podjąć kroków w celu wypłacenia odszkodowania. W przypadku gdy nie są Państwo pewni co do stanu przesyłki lub mają jakieś wątpliwości prosimy o odmówienie przyjęcia towaru i skontaktowanie się ze sprzedawcą.                      
  11.  7. KOMENTARZE Z uwagi na liczebność komentarzy uzupełniamy je okresowo. Jeśli nie otrzymałeś od nas komentarza dłużej niż 2 tygodnie od wystawienia swojego prosimy o kontakt pod warunkiem, że już sam go wystawiłeś. Komentarze wystawiamy po zakończeniu aukcji ZAWSZE jako drudzy!!!                                                                                     
  12.  8. REKLAMACJA WYSYŁKI Opóźnienia wysyłki mogą być spowodowane, brakiem nazwy użytkownika Allegro w tytule przelewu, bądź inną przyczyną zwianą z problemem zaksięgowania Twojej wpłaty (inne dane nadawcy przelewu, brak opisu przedmiotu lub nr aukcji, niewłaściwa kwota itp.) Gdy przesyłka została nadana a Kupujący jej nie otrzymał. W takich przypadkach wysyłamy numer przesyłki i na stronie internetowej Poczty Polskiej czy Kuriera można sprawdzić statut przesyłki. Jeżeli przesyłka nie dotarła, a od daty nadania minął okres 14-dni czekamy jeszcze 3 dni robocze czy przesyłka nie wróci przystępujemy do procedury reklamacji. Istnieje możliwość reklamacji zawartości paczki jeżeli jest ona uszkodzona. Podstawą takiej reklamacji jest sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera/innego doręczyciela oraz sporządzenie protokołu szkody z dokładnym opisem uszkodzeń lub braków.                                                                                                                      
  13.  9. INNE WARUNKI Wszystkie produkty oferowane są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Chyba, że treść aukcji mówi o tym, że produkt jest używany. Regulamin określa zasady zakupów, złożenie zamówienia co jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia informacje zawarte w regulaminie. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub faktury VAT.
Numer oferty:6908516558
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry