SEICENTO NADKOLE PRAWY TYŁ ORYGINAŁ (6482414244)

11 dni do końca
cena kup teraz
5,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
  • lokalizacja: WIELICZKA
  • stan: używany
  • typ samochodu: samochody osobowe
Posiadam do sprzedania widoczne na zdjeciu uzywane ORYGINALNE NADKOLE PRAWY TYŁ DO SEICENTO STAN BDB 100 % SPRAWNE OKAZJA CENA 5 ZŁ NA KAZDY TOWAR WYSTAWIAMY PARAGON LUB FAKTURE wiecej informacji udziele pod nr tel 511395239
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 23,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient może zrezygnować z zakupionego towaru (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny) . Koszt wysyłki - zwrotu ponosi Kupujący. Chyba, że kupujący wybrał opcję transportu Odbiór w punkcie: Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem. Możliwy jest zwrot towaru tylko pełnowartościowego, nienoszącego śladów uszkodzeń, montażu lub użytkowania, przesłanego wraz z całą zawartością z jaką był dostarczony. Zwrotom nie podlegają oleje, części elektryczne i elektroniczne, części wyprzedażowe oraz sprzedawane na specjalne zamówienie. W przypadku zwrotu prosimy o kontakt mailowy allegro@pbauto.com.pl lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Przed wysyłką / zwrotem towaru należy zgodnie z ustawą nas o tym fakcie poinformować pisemnie np. : mailowo, listownie Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep tylko przelewem bankowym na wskazany rachunek bankowy przez Klienta. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę pełnowartościowego towaru. W przypadku, gdy zwracany towar nie będzie pełnowartościowy, taka informacja zostanie przekazana Klientowi drogą mailową oraz telefoniczną w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

reklamacje

W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową motosati@op.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, dane pojazdu, kopię dokumentu potwierdzającego nabycie towaru, kopie dokumentu potwierdzającego montaż, opis przedmiotu reklamacji. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w czasie ustawowym: standardowo jest to 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przedmiotu reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu wraz z drukiem reklamacji . Za wysyłkę towaru do reklamacji koszt ponosi Kupujący. W przypadku rozpatrzonej pozytywnie reklamacji koszt wysyłki zostaje zwrócony Kupującemu a koszt ponownego wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty na wskazane w druku reklamacyjnym konto. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, taka informacja zostanie niezwłocznie przekazana Klientowi drogą mailową oraz telefoniczną w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep tylko przelewem na wskazany rachunek bankowy przez Klienta. Pieniądze za reklamowany towar zostaną przesłane do Klienta niezwłocznie ( maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych) od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Koszt wysyłki zostaje zwrócony Kupującemu niezwłocznie ( maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych) od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie Formularza zakupowego Allegro. Prosimy o zweryfikowanie oraz sprawdzenie poprawności podanych danych kontaktowych a w szczególności numeru telefonu, między innymi brak poprawnego numeru telefonu uniemożliwia odbiór przesyłek