SEBO FILTR WĘGLOWY SILNIKA art.7185ER FELIX i DART (6911058993)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
79,99 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Southend-On-Sea, Wielka Brytania
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • kolor dominujący: biały
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]

SEBO
Filtry węglowy silnika art.7185ER
FELIX / DORT

Przedmiotem aukcji jest zestaw ;

Oryginalny Filtr ęglowy silnika art.7185ER do odkurzacza Sebo FELIX i DORT

Cena dotyczy 1 opakowania;
w sklad zestawu wchodzi;
1 x Filtr węglowy silnika

Wysoki standard produktów

Projekt i materiały są najwyższej jakości.

Ciągle poszukujemy udoskonaleń naszych produktów.

Korzystamy z doświadczenia i innowacyjności w celu tworzenia lepszych produktów.

Dążymy do 100% niezawodności.

Każdy produkt jest testowany po montażu.

Wysokie standardy ochrony środowiska

Zakłady produkcyjne mają minimalny wpływ na środowisko.

Produkty mają długą żywotność i nadają się zawsze do naprawy oraz recyklingu.

Każdy kupujący otrzymuje od firmy dowód zakupu rachunek (Invoice)
który jest gwarancją obejmującą wszystkie serwisy naszej firmy : W Polsce: Salon SuperVacuum we Wrocławiu
W Niemczech : Berlinie
W Anglii :London - Southend-on-Sea.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 98 1240 1301 1111 0010 6244 3921
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam rachunek uproszczony. Nie wystawiamy faktur VAT.

dane sprzedawcy

ABLO LTD
65 Gordon Road
SS1 1NF Southend-On-Sea
NIP: GB195553179
Witam Od 20 lat zajmujemy sie sprzedażą i serwisem odkurzaczy Amerykańskich Rainbow i Kirby ,mamy w tym duże doświadczenie .Przez wiele lat wypracowaliśmy sobie markę gdzie posiadamy teraz około 300.000 klientów w Europie których obsługujemy .Dziś sprzedajemy części ,odkurzacze nowe i odnowione liderów światowych ;Rainbow ,Kirby,Roboclean,Vorwerk ,Hyla,Ritello, Serdecznie zapraszamy do współpracy . Regulamin Sklepu Ablo Allegro prowadzonego przez Ablo Ltd.Informacja o Firmie: Sklep Ablo Allegro prowadzony jest przez Alegro Ltd. z siedzibą w Southend-on-See przy ulicy, 65 Gordon Roud wpisaną do rejestru spółek w Cerdiff dnia 4 wrzesnia 2014 numerem 9203456, NIP GB197562166 ,

kontakt

pozostałe informacje

Kontakt z Nami: Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 18:00. ABLO LTD Gordon Road 65 SS1 1NF Southend-On-Sea NIP: GB195553179 Essex ,England Tel. 601 189 222 nr konta bankowego Pekao : 98 1240 1301 1111 0010 6244 3921

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: sprzedający


Adres do zwrotu:
Roman Olba
ul.Pułkownika Dąbka 15
51-212 Wroclaw
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Ablo Ltd Service
Krzywoustego 82-86
51-166 Wroclaw
PL
Dodatkowe informacje

Procedura reklamacji

1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Ablo Ltd. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania.

2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Ablo Ltd. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Ablo Ltd. obsługującego Sklep Ablo Allegro.

3. Towar powinien zawierać opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu ,dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.

4. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. 

5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem. 

6. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji:

a)      Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL (Poland) Sp. z o.o. 

7. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1roku.

8. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Ablo Ltd. uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

Serwis

1. Adres, pod którym należy składać reklamacje:

Ablo Ltd. SERWIS

ul. Krzywoustego 82-86

51-166 Wrocław

email; www.ablo.eu@gmail.com  tel.+48 71 3323837


Postanowienia końcowe

1. W kontaktach z klientem, Ablo Ltd. korzysta z urządzeń służących do porozumiewania się na odległość (w tym e-mail, telefon, fax, czat).

2. Ablo Ltd. ma prawo do powierzenia realizacji zamówienia osobie trzeciej (jako podwykonawcy).

3. Ablo Ltd. ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy. Zasady odpowiedzialności zawarte są w Kodeksie cywilnym.

4. Ablo Ltd. informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur regulowane są przez odrębne przepisy (np. ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, Dz.U.2001.4.25 ze zm.). 

5. W stosunku do sprzedaży towarów niekonsumpcyjnych sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

6. W rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), adres www.ablo.eu@gmail.com  nie jest przeznaczony do kontaktowania się w sprawie zawartej umowy lub składania reklamacji.

7. W rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), nr telefonu 71 332 38 37 nie jest przeznaczony do kontaktowania się w sprawie zawartej umowy konsumenckiej.

8. W rozumieniu art. 30 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), Ablo Ltd. nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną

9. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002.144.1204 ze zm.) informujemy, że umieszczanie przez klienta na stronach internetowych naszego sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane.

10. Informujemy, że jedynie odbiorniki cyfrowe zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych umożliwiają odbiór naziemnej telewizji cyfrowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

11. Korzystanie ze Sklepu Ablo Allegro prowadzonego przez Ablo Ltd. możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:

1. Internet Explorer w wersji 10.0 lub nowszej z włączoną obsługą ActiveX, obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies lub

2. Mozilla Firefox w wersji 34.0 lub nowszej z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies,

3. minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli

4. w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury elektronicznej, do jej otwarcia wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe AcrobatReader.

12. Regulamin Sklepu Internetowego Ablo Ltd nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw klientów wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827).



gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Dodatkowe informacje

  

Gwarancja Jakości

1. Ablo Ltd udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany jest w postaci pieczątki która jest przystawiona na rachunku ( invoice) lub paragonie gdzie widnieje dokładna ilość miesięcy gwarancji .Gwarancja jest liczona  od daty zakupu sprzętu. 

2. Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w oparciu o gwarancję udzieloną przez Ablo Ltd.

3. Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Ablo Ltd.  z siedzibą i adresem Sklep Ablo Allegro prowadzony jest przez Alegro Ltd. z siedzibą w Southend-on-See przy ulicy, 65 Gordon Roud wpisaną do rejestru spółek w Cerdiff dnia 4 wrzesnia 2014  numerem 9203456, NIP GB197562166 ,  a Klientem 

4. Obowiązkiem gwaranta jest naprawienie wadliwej rzeczy, a w zależności od decyzji Serwisu wymiana lub zwrot ceny.

5. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski i Anglii.

6. Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu Gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Ablo Ltd..; w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami Ablo Ltd i Producenta towaru; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami Ablo Ltd i producenta towaru; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej; w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.

7. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Ablo Ltd. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Ablo Ltd. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

8. Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej:

- klient jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt Ablo Ltd. za pośrednictwem firmy spedycyjnej DHL, pod warunkiem, iż zostanie poprawnie wypełniony formularz zgłoszeniowy 

- lub dostarcza towar własnym staraniem do serwisu Ablo Ltd.

9. W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, Ablo Ltd . stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, Ablo Ltd. poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez Ablo Ltd. kosztów.

10. Ablo Ltd. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.

11. Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć Komputronik S.A. w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.

12. Klient zobowiązany jest dokonać archiwizacji danych znajdujących się na nośniku. Wyłączną odpowiedzialność za dane znajdujące się na nośniku ponosi Klient. W przypadku, gdy Klient dostarcza wraz z wadliwym towarem dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie. Wyłączną odpowiedzialność za utratę wskazanych powyżej elementów ponosi Klient.

13. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Serwis

1. Adres, pod którym należy składać reklamacje:

SuperVacuum Sp.z o.o. – SERWIS Ablo na terenie Polski

ul. Krzywoustego 82-86 

51-166 Wrocław 

Tel. 00 48 71 332 38 37