Seagate BarraCuda 3TB 3,5'' 64MB ST3000DM008 (6542164670)

zakończona
479,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,30 zł
Zakupy powyżej 499 zł
  • lokalizacja: Sprzedaż Wysyłkowa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pojemność dysku (GB): 3072.00
  • stan: nowy
  • bufor MB: 64
  • rodzaj interfejsu SATA: SATA III

Seagate BarraCuda 3TB 3,5'' 64MB ST3000DM008

Tabela parametryczna
Model:

BarraCuda

Typ dysku: HDD
Format szerokości dysku: 3,5'' (LFF)
Typ napędu: Wewnętrzny
Pojemność dysku (TeraBajt) : 3 TB
Interfejs dysku: SATA III - 6 Gb/s
Bufor: 64 MB
Wysokość (Milimetr) : 26.11 mm
Szerokość (Milimetr) : 101.6 mm
Głębokość (Milimetr) : 146.99 mm
Waga (gram) : 626 g
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
+48327904300
email
sklep@mymon.pl
adres

Nazwa.info Sp. z o.o.
Jana III Sobieskiego 11 lok. E6
40-082 Katowice

Przedmioty wysyłamy do 48 godzin od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy przez sprawdzone firmy kurierskie
Przesyłki GRATIS od 499 zł

Zanim dokonasz zakupu przejdź do zakładki Informacje od sprzedającego i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Możliwość zwrotu towaru do 14 dni

Przyjmujemy płatności

lub przelewem na nasze konto bankowe:
72 1300 0000 2182 0293 6969 0001
Na wszystkie transakcje wystawiamy Faktury VAT
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u dladomuifirmy za co najmniej 499 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 10109025900000000130414571
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Aukcje w serwisie Allegro prowadzone są przez firmę Nazwa.info Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Jana III Sobieskiego 11 lok. E6, REGON: 243105400, NIP: 6342813821, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Katowice - Wschód w Katowicach - VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000440706

kontakt

  • +48327904300
    chętnie na wszystkie odpowiemy Pon - Pt od 9.00 do 17.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie. Konsument jest uprawniony do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem bezpośredniego kosztu zwrotu rzeczy sprzedawcy. Konsument ma obowiązek zwrócić zakupiony produkt niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zgodnie z ustawą konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty przesyłki, za wyjątkiem kosztów zwrotu rzeczy do sprzedawcy. Zgodnie z ustawą sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail sklep@elektroit.pl lub adres korespondencyjny. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Produkt powinien zostać odesłany sprzedawcy w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie. Przed wysyłką towaru prosimy o kontakt na adres sklep@elektroIT.pl lub kontakt telefoniczny pod nr tel. 327904300 W przypadku przesłania oświadczenia lub formularza o odstąpieniu od umowy drogą mailową konsument jest proszony o dołączenie do przesyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Nazwa.info Sp. z o.o. ul. Jana III Sobieskiego 11 lok. E6 40-082 Katowice Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy numer oferty Data zawarcia umowy to data odbioru Imię i nazwisko Login Allegro Adres Data Numer rachunku bankowego do zwrotu środków Dane posiadacza rachunku bankowego Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 10) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 2. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 3. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży. W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli: a.) nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; b.) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c.) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d.) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. 4. Jeżeli Klientem jest konsument, na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na sprzedanym Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent. 5. Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności a.) Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KONSUMENTA Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień: 1.) Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Jeżeli spośród sprzedanych Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Produktów wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Produktów wadliwych. 2.) Grupa: naprawa/wymiana Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. WAŻNE TERMINY REKLAMACYJNE 1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta. 2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat, a gdy chodzi o wady nieruchomości - przed upływem pięciu lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego Produktu stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej - od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@elektroit.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - numer aukcji Allegro - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Reklamacje związane z dostawą towaru Klient ponosi pełną odpowiedzialność za sprawdzenie w momencie odbioru towaru zgodności dostawy z załączonym dokumentem WZ zawierającym listę i ilości towarów w przesyłce, za sprawdzenie zgodności dostawy ze złożonym zamówieniem oraz za sprawdzenie uszkodzeń mechanicznych zawartości przesyłki. Warunkiem dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu braków lub uszkodzenia przesyłki czy też niezgodności dokumentu WZ z zamówieniem jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy z udziałem pracownika firmy spedycyjnej lub odmowa przyjęcia dostawy towaru oraz bezzwłoczne powiadomienie naszej firmy. Zastrzegamy sobie prawo nie uwzględnić reklamacji w tym zakresie zgłoszonych po odbiorze towarów od firmy spedycyjnej.

pozostałe informacje

Sprzedaż Wszystkie produkty sprzedawane w serwisie aukcyjnym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. Każdy produkt jest szczegółowo .opisany, opis zawiera dane techniczne, wymagania systemowe oraz warunki gwarancji. Płatności i dostawy Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zamówienia. Możliwe są następujące formy płatności: - Przelewem, z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym, zamówienie jest przekazywane do realizacji. - W systemie PayU, zamówienie jest przekazywane do realizacji z chwilą potwierdzenia dokonania płatności. - Oferujemy także sprzedaż w systemie ratalnym oraz leasingu. Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych firm kurierskich. Klient ponosi koszty dostawy określone na podstawie wartości i wagi produktów w koszyku zamówień. Przy zamówieniu powyżej 499 zł Klient nie ponosi kosztów transportu, chyba że w opisie aukcji zaznaczono inaczej. Dotyczy to głównie produktów o określonych gabarytach i wadze. Cyfrowa dystrybucja oprogramowania (ESD) ESD to skrót od Electronic Software Distribution (Cyfrowa dystrybucja oprogramowania) i oznacza metodę bezpośredniej sprzedaży m.in. programów komputerowych, muzyki i filmów za pośrednictwem internetu. Klient zamawiający produkty z dostawą ESD otrzymuje klucz elektroniczny (kod aktywacyjny), który jest dostępny tylko dla Klienta i jest zapisany na bezpiecznym serwerze. Schemat zamówienia kluczy elektronicznych w ramach ESD wygląda następująco: 1. Klient składa zamówienie; 2. Po otrzymaniu opłaty klucz elektroniczny jest zamawiany w firmie Microsoft; 3. Microsoft realizuje zamówienie, wysyłając klucz elektroniczny na bezpieczny serwer; 4. Klient otrzymuje maila, w którym zawarte są informacje o procedurze logowania się na bezpiecznym serwerze w celu pobrania kluczy oraz informacja, skąd można pobrać najnowszą wersję instalacyjną zakupionego oprogramowania; 5. Klient loguje się na bezpiecznym serwerze skąd pobiera zakupiony klucz oprogramowania; 6. Klient ściąga najnowszą wersję instalacyjną zakupionego oprogramowania bezpośrednio z serwera firmy Microsoft za pośrednictwem internetu. Ze względów bezpieczeństwa, klucze elektroniczne nie są wysyłane mailem. Klucze są zapisane na bezpiecznym serwerze, do którego dostęp ma tylko Klient. Na bezpiecznym serwerze, klucze są przechowywane przez minimum 2 lata, co pozwala na pobranie klucza przy np. powtórnej aktywacji oprogramowania.