Seagate Barracuda 160 GB IDE ATA 7200obr/min GW7 (6483974414)

zakończona
40,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • pojemność dysku (GB): 160.00
  • stan: używany
  • prędkość obrotowa : 7200 obr./min.
  • bufor MB: 2

Do sprzedania twardy dysk Seagate Barracuda 160GB/7200 obr/min IDE ATA

Dysk w stanie idealnym.

Zero problemów.

Bez bad sector'ów i wolny od innego typu alarmów.

Jak widać na jednym ze zdjęć, ma przepracowane bardzo mało godzin. Nieco ponad 2 tyś.
Mało go używałem, bo niedługo później przesiadłem się na SATA i dysk leżał nieużywany. Stan wizualny jak i przede wszystkim techniczny : 10/10 pkt.

Załączam zdjęcia z testów HD Tune

Real photo

Gwarancja na przetestowanie 7 dni od daty odebrania przesyłki

Link do specyfikacji dysku:

http://dyski.cdrinfo­.pl/dyski/635-Seagat­e-ST3160215A-Barracu­da-7200.10-160-2-ATA­-100


wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

pozostałe informacje

Witam na moich aukcjach. Oto kilka zasad, dzięki którym unikniemy niepotrzebnych problemów. 1) Nie jestem handlarzem, kupuję na Allegro jak i również sprzedaję, nie prowadzę działalności gospodarczej, jestem osobą prywatną. Nie wystawiam faktur VAT czy paragonów. Jedynie faktura lub paragon, jeśli sprzedawany przeze mnie przedmiot takową posiada od sprzedawcy u którego pierwotnie kupiłem wystawiany towar. O tym wszystkim informuję w aukcjach. 2) Zgodnie z przepisami prawa Unii Europejskiej o zakupie towaru od osób prywatnych oświadczam, iż przedmioty wystawiane na moich aukcjach nie podlegają: gwarancji ani rękojmi ani zwrotowi czy też wymianie po dokonaniu transakcji. Nie obowiązuje mnie także prawo do , że 10 dni od kupna towaru można go zwrócić. Nie prowadzę sklepu ani firmy. To mnie nie dotyczy!!!! 3) Sprzedaję rzeczy, które są moją własnością i nie są mi już potrzebne i zawsze sprawne o czym świadczą komentarze od kupujących. Podchodzę do tego typu spraw bardzo poważnie. Jeśli niesprawne, oczywiście wystawione w dziale uszkodzone. 4) Wysyłam wszystko Pocztą Polską i zgodnie z cennikiem poczty. ( doliczam jedynie zawsze ok 1zł do 2zł ( w zależności od wielkości przedmiotu ) celem, kupienia koperty bąbelkowej aby przedmiot nie uległ zniszczeniu. Nie odpowiadam za uszkodzenie kupionego przedmiotu w trakcie transportu. Otwieraj zawsze przesyłkę przy listonoszu, to podstawa do złożenia reklamacji!!! Lub innym transportem wg. opisu aukcji. 5) Po wysłaniu paczki zawsze wysyłam foto potwierdzenia nadania przesyłki z dobrze widocznym numerem nadania. Moim obowiązkiem jest wysłać paczkę pod właściwy adres. Na tym moja rola się kończy. Nie odpowiadam za zaginięcia paczki czy opóźnienia. Reklamację składa kupujący, nie ja.Od momentu wysłania przeze mnie przesyłki pod podany adres i wysłaniu potwierdzenia nadania, celem uwierzytelnienia nadania przesyłki, moja rola z pocztą się kończy.Wysyłam po to zdjęcia potwierdzenia nadania aby odbiorca mógł zweryfikować dane czy nie pomyliłem się w adresie odbiorcy. M.in. po to robię zdjęcia potwierdzeń nadania i wysyłam je mailem kupującemu 6) Zanim zalicytujesz lub klikniesz kup teraz, zastanów się czy masz na to pieniądze oraz pamiętaj o tym, że nie przyjmuję zwrotów. 7) Zastrzegam sobie możliwość zdjęcia licytacji bądź aukcji przed czasem bez podawania przyczyny. 8) Na wpłatę czekam maksymalnie 7 dni od daty zakupu. Jestem zwolennikiem klarownych sytuacji i jeśli coś ode mnie kupiłeś odezwij się pierwszy i napisz lub zadzwoń i poinformuj mnie o tym, kiedy zamierzasz dokonać wpłaty. Oczywiście nie dotyczy to osób, które od razu po zakupie dokonują wpłaty. Jeśli kupiłeś i nie zapłaciłeś od razu następnego dnia piszę maila z pytaniem, kiedy zamierzasz dokonać wpłaty. Jeśli dalej nie ma kontaktu z Twojej strony po 3 dniach wysyłam przypomnienie przez Allegro o zapłacie. W międzyczasie próbuję się z Tobą dalej kontaktować przede wszystkim telefonicznie i mailowo. Jeśli nie ma odzewu po 5 dniach wysyłam mail ponaglający. Jeśli nadal nie będzie od Ciebie żadnego kontaktu po 7 dniach występuję o zwrot prowizji i wystawiam przedmiot ponownie a Ty trafiasz na czarną listę z negatywem. Nie jestem zwolennikiem wystawiania negatywnych komentarzy , nigdy takiego nie wystawiłem ani nie dostałem ale jeśli już totalnie będę zmuszony, wystawię komentarz negatywny ( oby do tego nie doszło ) .Jeśli masz czekać dłużej niż 7 dni to nie kupuj lub nie licytuj bądź poinformuj mnie o tym. Jestem ugodowym człowiekiem i rozumiem wszystko, wylicytowałem, kupiłem, bo dobra cena ale pensje mam za 5 czy 7 dni. Tak się może zdarzyć ale poinformuj mnie o tym. Mam nadzieję, że powyższe informacje zaoszczędzą nam niepotrzebnych nerwów i klarownie przedstawiają moją politykę sprzedaży w serwisie Allegro. KUPUJĄC NA MOICH AUKCJACH AKCEPTUJESZ POWYŻSZY REGULAMIN Pozdrawiam