SEACHEM - PHOSGUARD - 500 ml - USUWA PO4 i SiO3 !! (6482630177)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
63,90 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • lokalizacja: Olsztyn
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
SEACHEM - PHOSGUARD - 500 ml - USUWA FOSFORANY I KRZEMIANY !!!
63,90

SEACHEM
PHOSGUARD - 500 ml
***
.
ZALETY:
- szybko i skutecznie usuwa
fosforany i krzemiany
- do stosowania w Akwariach
słodkowodnych i morskich
- ma formę porowatych granulek
- kulisty kształt cząsteczek
zapewnia optymalny przepływ
pomiędzy nimi w komorze filtra
- nie zaleca się stosowania
w wodzie buforowanej
związkami fosforu
- ze względu na kulisty kształt
nie zbryla się
OPAKOWANIE - ORYGINALNE !!!
SEACHEM - CHEMIA PROFESJONALNA
PHOSGUARD - WKŁAD DO FILTRA
Opakowanie - 500 ml
NAJBARDZIEJ WYDAJNY WKŁAD DO FILTRA USUWAJĄCY FOSFORANY I KRZEMIANY
PhosGuard
szybko i skutecznie usuwa fosforany oraz krzemiany z akwariów słodkowodnych oraz morskich.
Nie zaleca się stosowania go w wodzie słodkiej buforowanej związkami fosforu.
Preparat ma formę porowatych granulek, co zwiększa powierzchnię jego kontaktu z wodą.

Kulisty kształt cząsteczek PhosGuard zapewnia optymalny przepływ wody pomiędzy nimi po umieszczeniu

produktu w komorze filtracyjnej. Konkurencyjne preparaty mają tendencję do zbijania się ze względu na nieregularny

kształt ziaren, co ogranicza ich zdolność do usuwania fosforanów. PhosGuard jako jedyny na rynku ma postać kulek.

Ważne:

tlenek glinu nie nadaje się do regeneracji, a jego ogrzewanie w piekarniku nie przywraca zdolności wychwytywania fosforanów.

Przyczyną tego nieporozumienia jest przemysłowe wykorzystanie tlenku glinu do osuszania powietrza.

Faktycznie, nagromadzoną wilgoć najłatwiej usunąć przez ogrzewanie, ale nie można w ten sposób

pozbyć się wychwyconych substancji chemicznych.

Tlenek glinu i glin rozpuszczalny a koralowce

W ostatnich latach pojawiły się spekulacje, jakoby tlenek glinu, zawarty w produktach takich jak PhosGuard

przedostawał się do wody, powodując uszkodzenia koralowców w zbiornikach rafowych, jednak nie zostało

to rzetelnie udowodnione. Producent przeprowadził kilka eksperymentów, badających rozpuszczalność i toksyczność

związków glinu w wodzie słodkiej i słonej. Przy odczynie około 8 (czyli zalecanym dla zbiorników rafowych) nie wykryto

obecności glinu. Przy niższym odczynie i stosowaniu dużych dawek preparatu istnieje możliwość przedostania się

do wody wolnego glinu. Jego poziom w wodzie o odczynie wynoszącym 5,3, po podaniu 3 razy większej ilości PhosGuard

niż zalecane na opakowaniu, kształtował się na poziomie 0,2mg/l.

Tlenek glinu nie należy do związków łatwo wchłanianych przez komórki organizmów żywych. Nawet po podaniu 3 razy

większej ilości PhosGuard niż zalecana na opakowaniu, u koralowców miękkich, takich jak Sarcophyton

nie zaobserwowano żadnych negatywnych zmian. PhosGuard należy umieścić w miejscu zapewniającym optymalny

przepływ wody. Może być stosowany w filtrach kanistrowych i kaskadowych. Czasem niezbędne jest wsypanie produktu

do woreczka. Zaleca się stosowanie 250ml preparatu na każde 300 litrów objętości akwarium. PhosGuard należy

pozostawić na 4 dni, a następnie zbadać poziom fosforanów lub krzemianów. Jeśli zawartość związku, który chcemy

wyeliminować, nie obniży się do 0,02mg/l, należy wymienić porcję preparatu. Jeżeli poziom szkodliwych substancji

spadnie do bezpiecznego poziomu, zaleca się pozostawienie porcji PhosGuard na miejscu, dopóki ich stężenie

nie zacznie znów wzrastać. Tak długo jak zawartość fosforanów lub krzemianów pozostaje na niskim poziomie,

preparat jest aktywny.

500 ml PhosGuard pozwala na oczyszczenie 600 litrów wody

(usuwa do 30mg/l fosforanów w 600 litrach wody, w zależności od poziomu wyjściowego

niepożądanych związków i liczebności obsady).

OPAKOWANIE - ORYGINALNE - 500 ml
GWARANCJA BEZPIECZNEJ DOSTAWY
wysyłka kurierem
UBEZPIECZENIE PACZKI W CENIE

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 54 1240 5598 1111 0010 5195 5178
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 4,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Do wyboru mają Państwo wysyłkę Pocztą do 2kg oraz KURIEREM do 30kg.
1. Paczki pocztowe są nie ubezpieczone.
2. Koszty wysyłki Pocztą dotyczą 1 sztuki danego przedmiotu.
3. W przypadku zakupu kilku przedmiotów i wysyłki Pocztą prosimy o wcześniejsze
ustalenie kosztów dostawy.
4. Przesyłki, których wartość przekracza 100 zł wysyłamy wyłącznie KURIEREM.
5. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone.
6. Koszt wysyłki KURIEREM jest zawsze taki sam bez względu na ilość zakupionych
przedmiotów.
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

ZOO i SPÓŁKA sp. z o.o. (na Allegro ZOOAkwarium) Naszą przygodę z Akwarystyką zaczęliśmy kilkanaście lat temu. Dziś z racji wieku posiadamy już spore doświadczenie, którym chcemy się z Państwem podzielić. Pewnie wielu z Państwa zastanawia się dlaczego posiadamy tylko taką ofertę na swoich Aukcjach oraz dlaczego warto kupować właśnie u nas. Otóż odpowiedź jest banalnie prosta: jesteśmy legalnie działającą firmą wystawiamy paragon lub fakturę VAT oferowane przedmioty są nowe większość oferowanego towaru testowaliśmy osobiście na Naszych Aukcjach znajdziecie Państwo tylko ten towar, do którego nie mamy zastrzeżeń utrzymujemy stały kontakt do zakończenia transakcji dbamy o jak najlepsze zabezpieczenie towaru do wysyłki wysyłki realizujemy w ciągu 24 godzin za pomocą poczty polskiej oraz solidnej firmy kurierskiej cały czas kontrolujemy stan magazynowy, aby wystawiony towar mieć na miejscu nie nastawiamy się tylko na zysk - duże znaczenie ma dla nas zadowolenie Klienta

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Zoo i Spółka Sp. z o.o.
Bałtycka 41
10-175 Olsztyn
Polska
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru (koszt ten pokrywa kupujący). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@zooispolka.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: ZOO I Spółka sp. z o.o. ul. Bałtycka 41 10-175 Olsztyn Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): (adres sprzedającego)Ja (imię, nazwisko kupującego) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: (nazwy kupionych przedmiotów), numery oferty w Allegro (numery) . Data zawarcia umowy to (data), data odbioru przedmiotów (data). Imię i nazwisko: (imię i nazwisko kupującego)Login Allegro: (login kupującego)Adres: (adres kupującego) Data: (data odstąpienia od umowy)Podpis: (tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Olsztynie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad: - z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży, (opisie aukcji) - z wyłączeniem wad spowodowanych przez przewoźnika w trakcie transportu. Sebastian Drachusz

reklamacje

Reklamacje przyjmujemy wyłącznie w biurze firmy i na ten adres należy je odsyłać: ZOO i Spółka sp. z o.o. ul. Bałtycka 41 10-175 Olsztyn Opis procedury reklamacyjnej: 1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: allegro@zooispolka.pl lub w formie pisemnej na adres: ZOO i Spółka sp. z o.o. ul. Bałtycka 41 10-175 Olsztyn Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

PEŁNY REGULAMIN NASZYCH AUKCJI: 1. Kupując na Naszych Aukcjach - AKCEPTUJESZ - Nasz Regulamin Aukcji; 2. Nie odwołujemy ofert - prosimy o przemyślane zakupy; 3. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem serwisu Allegro 24 godz. na dobę; 4. Czas realizacji zakupionego przedmiotu trwa do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na Naszym koncie; 5. Większość produktów jest stanem magazynowym w 99,9 % - czyli dostępne "od ręki" Czasami jednak mogą zdarzyć się takie sytuacje, że w danej chwili sprzedał się cały stan magazynowy określonego towaru. Wówczas czas oczekiwania na dany towar może się nieznacznie przedłużyć, o czym kupujący jest niezwłocznie informowany telefonicznie lub za pośrednictwem poczty E-Mail; 6. Po zakupie danego przedmiotu prosimy o E-Mail potwierdzający zakup, w którym:podajesz swój nick z Allegro, numery Aukcji, telefon, określasz sposób dostawy przedmiotów (wpłata/pobranie , poczta/kurier/odbiór osobisty) oraz adres do wysyłki jeżeli jest inny niż w Serwisie Allegro; 7. Płatności Allegro PayU - Przy wyborze tej opcji płatności - Państwa wpłata będzie widoczna od razu na Naszym subkoncie - dzięki czemu możliwa będzie jeszcze szybsza wysyłka zakupionych przedmiotów; 8. Dokonując wpłaty na poczcie bądź w Banku w tytule przelewu prosimy podać nick oraz numer/y Aukcji; 9. Wysyłka za pobraniem minimum 10 pozytywnych komentarzy; 10. Kupujący zobowiązany jest do zapłaty i odbioru towaru. Wpłatę należy dokonać do 7 dni od zakupu (po tym czasie nie gwarantujemy dostępności towaru oraz rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji wystawiając także stosowny komentarz); 11. Ceny towarów na Naszych Aukcjach zawierają podatek VAT; 12. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT (prosimy o podanie dokładnych danych potrzebnych do wystawienia faktury), a do każdego zakupu automatycznie jest dołączany paragon; 13. Każda Aukcja posiada dokładny opis oraz koszt transportu za jeden przedmiot; 14. Nasze przesyłki wysyłane są w dni robocze za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Firmy Kurierskiej Pocztex; 15. Wybierając wysyłkę Kurierem48 Pocztex płacą Państwo stały koszt transportu bez względu na ilość zakupionych przedmiotów, ponadto każda przesyłka jest ubezpieczona; 16. Przesyłki przekraczające wartość 100 zł wysyłane są wyłącznie Kurierem48 Pocztex - ze względu na ubezpieczenie przesyłki; 17. Koszty transportu, w którym są także uwzględnione koszty materiałów do pakowania, dodatkowego zabezpieczenia przesyłki - pokrywa kupujący - koszt ten podany jest w opisie Aukcji, w przypadku towarów ciężkich, niestandardowych koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie telefonicznie lub drogą meilową; 18. Sprzedajemy tylko produkty nowe, nieużywane, pochodzące z legalnych źródeł, z pełną gwarancją zależną od towaru - okres gwarancji podany jest w opisie każdej Aukcji; 19. Gdyby z jakichś wzglądów towar nie spełniał Państwa oczekiwań - nie wystawiajcie Państwo komentarza negatywnego tylko koniecznie skontaktujcie się z nami. Wymienimy towar na inny w podobnym przedziale cenowym lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwrócimy pieniądze; 20. Zgodnie z Regulaminem Allegro zwracamy pieniądze za towar + koszt pierwszej wysyłki, koszt przesyłki zwrotnej pokrywa już Klient (kupujący). 21. Reklamacje w przypadku uszkodzonego lub niekompletnego towaru będą uwzględniane tylko i wyłącznie przy wyborze formy wysyłki Kurierem48 i po spisaniu w obecności kuriera protokołu szkody. Proces reklamacji trwa 14 dni roboczych; 22. Mają Państwo prawo do zwrotu towaru w przeciągu maksymalnie 14 dni od daty zakupu. Towar musi być w nienaruszonym stanie, posiadać oryginalne opakowanie i paragon. W przypadku śladów użytkowania nie ma możliwości zwrotu towaru; 23. WYSYŁKA: Towar zakupiony w danym dniu roboczym do godziny 12,00 jest wysyłany tego samego dnia. Towar zakupiony po godzinie 12,00 w dniu roboczym jest wysyłany następnego dnia roboczego. Warunkiem niezbędnym jest zaksięgowana wpłata na naszym koncie, dokonanie wpłaty za pomocą płatności PayU lub wysyłka za pobraniem. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz solidnej firmy kurierskiej Pocztex Kurier48 są odbierane z siedziby firmy o godz. 13,30 24. CZAS DOSTAWY: Polecony Ekonomiczny - max 4 dni robocze Polecony Priorytet - max 2 dni robocze Kurier48 Pocztex - max 2 dni robocze (większość paczek dociera na drugi dzień) Kurier48 Pocztex Pobranie - max 2 dni robocze (większość paczek dociera na drugi dzień). 25. ODBIORY OSOBISTE: *odbiór osobisty w biurze firmy (od poniedziałku do piątku - w godz. 9,00 - 16,00) najlepiej po wcześniejszym kontakcie telefonicznym - tel. 881 911 778 *odbiór osobisty po przedpłacie w biurze firmy (od poniedziałku do piątku - w godz. 9,00 - 16,00) najlepiej po wcześniejszym kontakcie telefonicznym - tel. 881 911 778 * ze względu na internetowy charakter sprzedaży odbiór osobisty możliwy również po wpłacie poprzez PayU z Allegro, a także poprzez tradycyjny przelew bankowy na nasze konto firmowe. 26. Jako pierwszy komentarz wystawia kupujący - jest to dla nas sygnał, że przesyłka dotarła na miejsce i Klient jest zadowolony. Właścicielem konta ZOOAkwarium jest firma: ZOO i Spółka sp. z o.o. ul. Jacka Kuronia 13 10-165 Olsztyn REGON: 281502904 NIP: 739-386-09-95 wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nr 461994 Organ rejestrujący Urząd Miasta Olsztyn Adres siedziby firmy: ZOO i Spółka sp. z o.o. ul. Bałtycka 41 10-175 Olsztyn tel. 881 911 778 GWARANCJA Zakupione przedmioty na naszych Aukcjach podlegają gwarancji producenta. (szczegóły w opisach poszczególnych Aukcji)