W godzinach od 02:00 do 03:00 prowadzone będą prace techniczne. Część usług może działać nieprawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia.

SCR54 Lime Gold Etui do Sony Xperia XA (6790777739)

139,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Stylowa osłona dotykowa SCR54 do telefonu Xperia XA

Idealnie dopasowana do smartfonu Xperia™ XA

Znakomite dopasowanie

Chroni telefon i pasuje do Twojego stylu

Osłona została zaprojektowana przez Sony, więc idealnie pasuje do smartfonu Sony Xperia. Jest dostępna w takich samych kolorach jak telefon Xperia XA, a zaokrąglone krawędzie wspaniale podkreślają wygląd urządzenia. Wnętrze jest wyściełane zamszową mikrofibrą, która chroni przed zarysowaniami. Osłona jednocześnie chroni telefon i podkreśla Twój styl.

 

Otwórz klapkę i już

Automatyczne włączanie i wyłączanie telefonu po otwarciu lub zamknięciu

Ekran telefonu automatycznie włącza się po otwarciu osłony z klapką. Gdy ją zamkniesz, wyświetlacz zostanie uśpiony.

 

Cechy produktu:

  • kompatybilność: Sony Xperia XA
  • wymiary: 147,2 x 70,5 x 10,4 mm

SERWIS

W przypadku awarii akcesoriów Sony, serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny realizowany jest poprzez Autoryzowane Centrum Serwisowe w-support.pl.

Wysyłka urządzenia firmą kurierską:

W celu nadania przesyłki prosimy o samodzielne, w dogodnym dla Państwa terminie, zamówienie kuriera firmy DHL. Aktualne informacje o tym jak tego dokonać odnajdą Państwo na stronie DHL: www.dhl.com.pl lub pod numerem infolinii DHL 42 634 53 45. Przy zamawianiu kuriera należy podać nr klienta: 127 3442.

Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć wypełniony formularz.

Dostarczenie sprzętu bezpośrednio do w-support.pl:

Klientów przebywających we Wrocławiu zapraszamy osobiście do odwiedzenia naszej siedziby. Punkt obsługi klienta czynny jest we wszystkie dni robocze w godzinach 9:00-18:00. Znajdujemy się przy Al. Armii Krajowej 61, na terenie kompleksu biurowego Atal, w budynku D (ostatni po prawej stronie).

Wymagane dokumenty:

W przypadku naprawy gwarancyjnej, prosimy dołączyć do przesyłki następujące dokumenty:

  • kserokopię dowodu zakupu (w przypadku kiedy karta gwarancyjna nie jest wypełniona);
  • formularz zgłoszeniowy z opisem usterek i dokładnymi danymi kontaktowymi (numer telefonu, adres e-mail).

Gwarancja producenta: 12 miesiący.

Wystawiamy faktury VAT 23%. Faktury zakupu wysyłamy drogą elektroniczną w terminie do 7 dni na adres e-mail zdefiniowany w allegro.

Produkt wysyłamy na ADRES  zdefiniowany w koncie allegro (wysyłki zamówienia).

 

Zamówienia złożone po godzinie 15:00 realizowane są od następnego dnia roboczego.

Dane kontaktowe:

M- Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Pl. Wolnica 13 lok. 10, 31-060 Kraków
Konto IDEA BANK: 68 1950 0001 2006 7063 6714 0002
Konto ING: 89 1050 1243 1000 0090 3063 2203
Telefony: 721-888-886; (012) 345-02-95


Przedłużona gwarancja i ubezpieczenie

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 3,94 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
3,94 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    68195000012006706367140002
    89105012431000009030632203

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

W-Support
aleja Armii Krajowej 61
50-541 Wrocław
Dodatkowe informacje

1. SPRZEDAWCA przestrzega obowiązku dostarczania PRODUKTÓW bez wad. 2. W przypadku, gdy PRODUKT ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121) w tym m.in. art. 556 – 576. Sklep Sony Mobile w Strefie Marek Allegro prowadzony przez M- Point Sp. z o o. zobowiązuje się dostarczać Klientom produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie oferowane produkty pochodzą z polskiej sieci dystrybucji. Produkty sprzedawane w sklepie Sony Mobile posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Czas gwarancji każdego produktu określony jest w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu lub na stronie producenta. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w dokumencie gwarancji wystawionej przez gwaranta. Wszystkie produkty posiadają gwarancję realizowaną bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Gwarancja Producenta na telefony Sony Xperia wystawione w Sklepie Sony Mobile w Strefie Marek Allegro wynosi 24 miesiące, a na wszelkie akcesoria 6 miesięcy. Serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny sklepu Sony Mobile realizowany jest poprzez: Autoryzowane Centrum Serwisowe w- support.pl Aleja Armii Krajowej 61 50-541 Wrocław Wymagane dokumenty, które w przypadku naprawy gwarancyjnej prosimy dołączyć do przesyłki:- kserokopię dowodu zakupu (w przypadku kiedy karta gwarancyjna nie jest wypełniona);- formularz zgłoszeniowy http://w-support.pl/daten/podanie_serwisowe z opisem usterek i dokładnymi danymi kontaktowymi (numer telefonu,adres e-mail). Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową Reklamacje realizowane są w terminie i w sposób określony przez producenta w warunkach gwarancyjnych. Uprawnienia klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku, gdy usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi. W przypadku reklamacji wysyłka urządzenia do serwisu w-support.pl dokonana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i na koszt producenta. W celu nadania przesyłki prosimy o samodzielne, w dogodnym terminie, zamówienie kuriera firmy DHL. Aktualne informacje o tym jak tego dokonać odnajdą Państwo na stronie DHL: www.dhl.com.pl lub pod numerem infolinii DHL 42 634 53 45. Przy zamawianiu kuriera należy podać nr klienta: 127 3442. Przed wysyłką urządzenia do serwisu należy dokonać kopii zapasowej danych, podczas obsługi serwisowej mogą one zostać utracone. 3. KLIENT ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz (i) nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, (ii) nie ma właściwości, o których KLIENT został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę, (iii) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę, (iv) została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez KLIENTA towar (i) jest własnością osoby trzeciej, (ii) jest obciążony prawem osoby trzeciej albo (iii) cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 4. W sytuacji wystąpienia wady KLIENT może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany towaru na nowy; b) naprawy towaru; c) obniżenia ceny; d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. 5. Wybór żądania zależy od KLIENTA. SPRZEDAWCA może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może się to odbyć z uwzględnieniem następujących okoliczności: a) łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru; b) charakter wady – istotna czy nieistotna; c) to, czy towar był wcześniej reklamowany. 6. Jeśli KLIENT żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, SPRZEDAWCA może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez KLIENTA: a) byłaby niemożliwa do zrealizowania dla SPRZEDAWCY albo b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. 7. SPRZEDAWCA może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji KLIENT może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. 8. SPRZEDAWCA musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 17 dni kalendarzowych. Jeśli SPRZEDAWCA nie dochowa tego terminu, KLIENT może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności SPRZEDAWCY i upływu wyznaczonego terminu KLIENT jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny. 9. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KLIENTA za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy KLIENTA. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, KLIENT powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. 10. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne KLIENT może przekazać SPRZEDAWCY bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub na adres e-mail: zamowienia@m-point.pl.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Park Logistyczny ProLogis Wrocław III
ul. Graniczna 8c BRAMA nr 87
54-610 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy 1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KLIENT który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KLIENT wybrał sposób dostarczenia PRODUKTU inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAWCĘ, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KLIENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia PRODUKTU w posiadanie przez KLIENTA lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KLIENT powinien poinformować SPRZEDAWCĘ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KLIENT może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy [wzór na dole strony]. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. 4. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich PRODUKTÓW objętych zamówieniem albo ich części. 5. SPRZEDAWCA zapewnia możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając skan oświadczenia na adres e-mail: zamowienia@m-point.pl . SPRZEDAWCA za pośrednictwem korespondencji e-mail niezwłocznie przesyła KLIENTOWI potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 6. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą. 7. SPRZEDAWCA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia KLIENTA o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca KLIENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do KLIENTA. SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od KLIENTA do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez KLIENTA dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. KLIENT pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania. 9. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KLIENT. W przypadku, gdy KLIENT za PRODUKT dokonał zapłaty przy odbiorze, powinien wyrazić zgodę na zwrot środków w razie odstąpienia od umowy na rachunek bankowy podany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. 10. KLIENT ma obowiązek zwrócić przesyłką PRODUKT SPRZEDAWCY, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 11. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości PRODUKTU będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania PRODUKTU. 12. Gdy umowę sprzedaży uważa się za nie zawartą, konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu. Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość. O zaistnieniu faktu zwrotu towaru prosimy wysłać informację na adres: zamowienia@m-point.pl. Zwroty konsumenckie towaru wraz z wypełnianym formularzem należy kierować na adres: M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Park Logistyczny ProLogis Wrocław III ul. Graniczna 8c BRAMA nr 87 54-610 Wrocław

O sprzedającym
Sony Mobile
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

1053

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48-721-888-886
  • +48-721-069-938
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

1. Sklep internetowy prowadzony jest przez firmę M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Krakowie, przy Pl. Wolnica 13 lok 10, 31-060 Kraków wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000542249, z kapitałem zakładowym w wysokości 10.000 zł w całości opłaconym oraz numerem NIP 6762485275 oraz numerem REGON 360817179, który jest SPRZEDAWCĄ produktów w nim prezentowanych.

2. SPRZEDAWCA podejmuje najwyższe starania, aby zasady i warunki sprzedaży poprzez sklep Sony Mobile w Strefie Marek Allegro kształtował prawa i obowiązki konsumenta w sposób zgodny z dobrymi obyczajami z uwzględnieniem jego interesów.

3. Zamawiający w sklepie Sony Mobile w Stefie Marek Allegro zwany KLIENTEM powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

Pozostałe informacje

1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu Sony Mobile w Strefie Marek Allegro jest firma M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Krakowie, przy Pl. Wolnica 13 lok. 10, 31-060 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000542249, z kapitałem zakładowym w wysokości 10.000 zł w całości opłaconym oraz numerem NIP 6762485275 oraz numerem REGON 360817179.

  

2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim. Zgodnie z powyższą ustawą KLIENT sklepu Sony Mobile ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz żądania ich usunięcia.

  

3. W trakcie składania zamówienia lub rejestracji na stronie sklepu Sony Mobile w Strefie Marek Allegro KLIENT podaje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres fizyczny do doręczeń PRODUKTÓW, adres e-mail, numer telefonu komórkowego. Dane te mogą być przetwarzane przez SPRZEDAWCĘ tylko w celu realizacji zamówienia KLIENTA w tym m. in. informowania KLIENTA o statusie zamówienia albo uzyskania opinii KLIENTA co do jego satysfakcji ze zrealizowanego zamówienia.

  

4. W przypadku realizacji prawa odstąpienia od umowy, KLIENT może podać numer rachunku bankowego do zwrotu środków.

Ceny

1. Ceny PRODUKTÓW są podawane w polskich złotych i są cenami brutto, obejmują podatek VAT. Ceny zamieszczone przy oferowanych PRODUKTACH nie zawierają informacji na temat kosztów przesyłki, ponieważ informacja na temat całkowitej wartości zamówienia jest prezentowana w sposób WYRAŹNY I JEDNOZNACZNY po wybraniu przez KLIENTA formy dostawy i płatności.

  

2. SPRZEDAWCA nie stosuje domyślnych opcji z ukrytymi płatnościami.

  

Realizacja Zamówień, Dostawa i Sposoby Płatności

  

1. Sklep Sony Mobile prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet poprzez portal Allegro, na której można składać zamówienia. Przedmiot zamówienia zwany jest też dalej PRODUKTEM. Katalog PRODUKTÓW znajduje się na stronie www.sonymobile.strefamarek.allegro.pl i obejmują telefony marki Sony i akcesoria do telefonów.

  

2. KLIENT składa zamówienie dokonując wyboru PRODUKTÓW i umieszczając je w tzw. koszyku. KLIENT otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.

  

3. Dostawa PRODUKTÓW odbywa się w sposób wybrany przez KLIENTA w zamówieniu. Towar zamówiony w sklepie Sony Mobile dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich na adres dostawy zdefiniowany na koncie allegro.

  

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

- czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)

- czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

  

4. Formy płatności oraz sposób ich dokonania są zależne od wybranego przez KLIENTA sposobu odbioru zamówienia. Za zamówiony produkt KLIENT może dokonać płatności w jednej z następujących form:

a. poprzez system PayU.pl, możliwa płatność kartami kredytowymi oraz przelewem online,

b. gotówką przy odbiorze paczki pobraniowej,

c. przelewem tradycyjnym przed dostawą produktu. Wówczas wysyłka produktu nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy M-Point Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

  

5. Do każdego zamówienia jest wystawiana elektroniczna faktura, którą dosyłamy do 7 dni od daty dostawy produktu na adres e-maila zdefiniowany na allegro.

  

6. Organizowana przez SPRZEDAWCĘ na stronie sklepu Sony Mobile w Strefie Marek Allegro sprzedaż promocyjna obejmuje ograniczoną ilość PRODUKTÓW i trwa przez określony czas. W związku z tym zamówienia na PRODUKTY w promocji są realizowane według kolejności wpływania zamówień do momentu wyczerpania się zapasu lub zakończenia promocji.

  

7. Organizowana przez SPRZEDAWCĘ na stronie sklepu Sony Mobile w Strefie Marek Allegro sprzedaż ma charakter detaliczny. W związku z tym SPRZEDAWCA rości sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia o charakterze hurtowym, która to odmowa nie może skutkować komentarzem negatywnym ze strony KLIENTA.

Podsumowując:  sklep Sony Mobile w Strefie Marek Allegro nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

8. Firma M-Point zastrzega sobie prawo anulowania wszystkich zamówień, które po upływie 10 dni nie zostały opłacone oraz rozpoczyna ubieganie się o zwrot naliczonej prowizji do allegro.

  

9. Po ostatecznym zatwierdzeniu złożenia zamówienia przez KLIENTA, KLIENT jest uprawniony do samodzielnej modyfikacji zamówienia w zakresie jakim dopuszcza funkcjonalność portalu Allegro.

  

Termin realizacji zamówień

  

1. Podstawowy termin wysyłki zakupionych PRODUKTÓW wynosi do 2 dni roboczych liczonych od daty złożenia zamówienia.

  

2. Ze względów logistycznych, zamówienie złożone do godziny 15.00 dnia roboczego traktowane jest jako złożone w danym dniu. W przypadku złożenia zamówienia po godzinie 15.00 albo w sobotę, niedzielę lub dzień świąteczny, zamówienie jest rejestrowane jako złożone najbliższego następnego dnia roboczego.