SCITEC TYROSINE 100 K L-TYROZYNA 1000MG ENERGIA (6541778395)

zakończona
28,89 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,70 zł
  • List polecony priorytetowy 6,70 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Jawiszowice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • forma: kapsułki
  • data ważności : przynajmniej pół roku od momentu zakupu
  • liczba sztuk w opakowaniu: 100 [szt]
  • marka: Scitec Nutrition

SCITEC TYROSINE 100 K L-TYROZYNA 1000MG ENERGIA

L-Tyrozyna - Scitec Nutrition - Tyrosine

Scitec Nutrition - Tyrosine - suplement diety bogaty w aminokwas jakim jest L tyrozyna, która cechuje się wszechstronnym działaniem. Dzięki Scitec Nutrition - Tyrosine zwiększysz swoją wytrzymałość psychiczną i fizyczną, poprawisz samopoczucie oraz zapomnisz o problemach z pamięcią i koncentracją. Suplement wykazuje także działanie energetyczne, dzięki czemu zwiększysz jakość swojego treningu. Polecany jest osobom odchudzającym się, gdyż wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej.

Scitec Nutrition - Tyrosine

  • Zwiększa wytrzymałość psychiczną oraz fizyczną
  • Pozytywnie wpływa na samopoczucie
  • Przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej
  • Dodaje energii

Dawkowanie w dzień treningowy:

  • 1 kapsułka 2 razy dziennie

Dawkowanie w dzień nietreningowy:

  • 1 kapsułka 2 razy dziennie


Skład produktu:

SKŁADNIKI AKTYWNE: Tyrosine
Porcja: 2 kaps.
Ilość porcji w opakowaniu: 50
Opakowanie: 100 kaps.
Zawartość: w porcji: zaw:
L- tyrozyna 1000mg
Składniki: L-tyrozyna, żelatyna wołowa, Dekstroza, substancja przeciwzbrylająca (Stearynian magnezu), barwnik (Dwutlenek tytanu, Czarny tlenek żelaza, Czerń brylantowa BN)

Przy zakupie otrzymasz prezenty do zamówień:

Niskie koszty wysyłki

Kupując u nas kilka produktów na różnych aukcjach, płacisz za przesyłkę tylko raz.

Szeroki wybór dostawców

Zakupy w MamutPRO.pl

  1. Robiąc zakupy w naszym sklepie mamutpro.pl jednoczesnie akceptujesz nasz regulamin.
  2. Po złożeniu zamówienia wszelkie niezbędne informacje zostaną przesłane do Ciebie drogą mailową.
  3. Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie odwołujemy ofert zakupu w sklepie mamutpro.pl
  4. Smaki produktów wybierane są losowo przez naszego sprzedawcę, aczkolwiek możesz po dokonaniu zakupu wysłać swoje preferencje - sprawdzimy mozliwość zamiany.
  5. Poinformuj nas poprzez stronę Twojego zamówienia, przez pole "Informacje dodatkowe" formularza Allegro, emailem lub telefonicznie o sposobie płatności jaki wybierasz.
    Jeśli tego nie uczynisz, paczka będzie czekać, aż my skontaktujemy się z Tobą co znacząco wydłuży okres realizacji zamówienia.
  6. Każda aukcja wyraźnie przedstawia koszty transportu każdego produktu. Jeśli zamówiłeś kilka różnych produktów, właściwa opłata za transport wyniesie tyle, ile wynosi najwyższa opłata transportowa produktu, który zakupiłeś.
    W razie pytań prosimy o kontakt.
  7. Przy zakupie kilku produktów jednocześnie ,wyślemy wszystko w jednej przesyłce.
  8. Po nadaniu przesyłki otrzymasz od nas informację że przesyłka została zrealizowana.
  9. Czas dostawy
    kurier - doręczenie następnego dnia po nadaniu
    poczta polska - może potrwać nawet do 10 dni roboczych

Infolinia czynna od 900 do 1700

Potrzebujesz porady? Chcesz zapytać o produkt? Interesuje Cię suplementacja i odżywki? Zadzwoń!
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

+48 530 676 683

MAMUTPRO
ul. Ofiar Oświęcimia 4
32-626 Jawiszowice
NIP:5492150712
REGON:852695962
Email: kontakt@mamutpro.pl
Tel.: +48 530 676 683
NR KONTA: 54 1020 2384 0000 9102 0200 9710
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u MAMUTPRO za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 54102023840000910202009710
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 6,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 4,70 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty: Sklep Mamutpro, ul.Ofiar Oświęcimia 4, 32-626 Jawiszowice.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 530 676 683
    INFOLINIA CZYNNA PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK OD 10.00 DO 17.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 10 dni

adres do zwrotu:
 
7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 7.1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu w szczególności na adres: MAMUTPRO Mariusz Bąk, ul. Ofiar Oświęcimia 4, 32-626 Jawiszowice. 7.2. Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia. 7.3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 7.4. Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób. 7.5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 7.1 oraz 7.2; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.

reklamacje

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 8.1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży 8.1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). 8.1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać w szczególności pisemnie na adres Mariusz Bąk MAMUTPRO, ul. Ofiar Oświęcimia 4, 32-626 Jawiszowice lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:kontakt@mamutpro.pl. 8.1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. 8.1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). 8.2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego 8.2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać w szczególności pisemnie na adres Mariusz Bąk MAMUTPRO, ul. Ofiar Oświęcimia 4, 32-626 Jawiszowice lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mamutpro.pl. 8.2.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. 8.2.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 8.2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.