ŚCIĄGACZ TYLNEJ TULEI WAHACZA BMW X5 EES (6999636322)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
290,00 zł
z 49 sztuk
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
  • lokalizacja: Płaska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Inny

opis

ŚCIĄGACZ TULEI TYLNEJ WAHACZA BMW X5 ESS 1999-2007

 

Zestaw przystosowany do prostego i szybkiego de/montażu w tylnym zawieszeniu tulei wahacza. 

Zastosowanie: BMW X5 ESS (1999-2007) 

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Płaska, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

W przypadku otrzymania uszkodzonego sprzętu w transporcie np. połamane części, zgniecione elementy urządzenia itp. prosimy o wypełnienie protokołu szkodowego, który jest dostępny u kuriera. Tylko na tej podstawie rozpatrywane będą reklamacje dot. paczek uszkodzonych w transporcie. Raport szkodowy powinien być spisany z kurierem jak najszybciej od momentu otrzymania paczki. Tego typu reklamacje zgłaszane np. po tygodniu od otrzymania paczki nie będą w ogóle rozpatrywane.   

 

Warunki gwarancji:  


1. Gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

2. Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu podanej na w/w karcie gwarancyjnej. 

3. Karta gwarancyjna wypełniona w sposób niepełny lub niewłaściwy lub przez osoby nieuprawnione powoduje jej nieważność. 

4. Dostarczenie i odbiór reklamowanego towaru odbywa się na koszt nabywcy. 

5. Reklamowany towar jest dostarczany i odbierany przez nabywcę bezpośrednio u sprzedawcy. 

6. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana wyłącznie na podstawie ważnej karty gwarancyjnej. 

7. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji, które powstały wskutek ujawnienia się ukrytych wad materiałowych. 

8. W wypadku wystąpienia usterek firma zapewnia dokonanie w okresie gwarancji bezpłatnej naprawy. 9. Naprawa urządzenia nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady i przekazania urządzenia do naprawy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień ( uznaje się, że dni robocze – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w te dni świąt, o których mowa w ustawie o dniach wolnych od pracy – Dz. U. Nr 4, poz. 28 zm. ). 

10. W przypadku gdy do naprawy wymagane będą części od producenta, czas naprawy wydłuża się o czas oczekiwania na części od momentu zamówienia po dostawę. 

11. Gwarancja nie obejmuje regulacji, czyszczenia, smarowania, wymiany materiałów i elementów, które ulegają zużyciu eksploatacyjnemu. 

12. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem nieprawidłowego użytkowania, konserwacji lub przechowywania, uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, spowodowanych siłami i czynnikami zewnętrznymi. 

13. Gwarancja narzędzi nie obejmuje narzędzi wykorzystywanych do celów zarobkowych w przemyśle i rzemiośle. 

14. Gwarancja nie obejmuje bezpieczników, akumulatorów, baterii, uchwytów narzędziowych, szczotek węglowych, żarówek i ściernic. 

15. Użytkownik zobowiązany jest do nie używania uszkodzonego produktu, dostarczeniem do naprawy kompletnego wraz z osprzętem i dokumentami. 

16. Gwarancja traci ważność w wypadku stwierdzenia przez przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonanych przez osoby nieuprawnione. 

17. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku montażu niewłaściwych części lub osprzętu, stosowanie niewłaściwych smarów, olejów i środków konserwujących. 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Luxtom Sp. Z o.o.
Elewatorska 9
15-620 Białystok
Dodatkowe informacje

WSZYSTKIE REKLAMACJE SĄ ROZPATRYWANE ZA OKAZANIEM PARAGONU LUB FAKTURY.  

TOWAR DO ZWROTU, MUSI BYĆ ZAPAKOWANY W ORYGINALNE OPAKOWANIE, NIEUŻYWANY NADAJĄCY SIĘ DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY INFORMACJE DOTYCZĄCE GWARANCJI: 

 

Prosimy o dołożenie wraz z reklamowanym towarem, pisma w którym krótko będzie opis usterki oraz prosimy podać zwrotne dane adresowe. Dokładne dane dotyczące gwarancji, czasu naprawy itp ujęte są w karcie gwarancyjnej. 


Odsyłamy reklamowany towar na nasz koszt, chyba że reklamacja zostanie odrzucona przez serwis, wówczas odsyłamy paczkę z reklamowanym produktem odpłatnie firmą kurierską.  W przypadku niezgodności ilościowych w zamówieniu prosimy o kontakt w ciągu 3-ch dni od daty otrzymania paczki (nie wliczając weekendów i dni wolnych), po tym czasie zastrzegamy sobie możliwość nie uwzględnienia reklamacji ilościowych oraz braków.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Luxtom Sp. Z o.o.
Elewatorska 9
15-620 Białystok

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
supermarketabc
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

498

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 790240201
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

WSZYSTKIE REKLAMACJE SĄ ROZPATRYWANE ZA OKAZANIEM PARAGONU LUB FAKTURY. TOWAR DO ZWROTU, MUSI BYĆ ZAPAKOWANY W ORYGINALNE OPAKOWANIE, NIEUŻYWANY NADAJĄCY SIĘ DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY INFORMACJE DOTYCZĄCE GWARANCJI: Prosimy o dołożenie wraz z reklamowanym towarem, pisma w którym krótko będzie opis usterki oraz prosimy podać zwrotne dane adresowe. Dokładne dane dotyczące gwarancji, czasu naprawy itp ujęte są w karcie gwarancyjnej. Odsyłamy reklamowany towar na nasz koszt, chyba że reklamacja zostanie odrzucona przez serwis, wówczas odsyłamy paczkę z reklamowanym produktem odpłatnie firmą kurierską. W przypadku niezgodności ilościowych w zamówieniu prosimy o kontakt w ciągu 3-ch dni od daty otrzymania paczki (nie wliczając weekendów i dni wolnych), po tym czasie zastrzegamy sobie możliwość nie uwzględnienia reklamacji ilościowych oraz braków. W przypadku otrzymania uszkodzonego sprzętu w transporcie np. połamane części, zgniecione elementy urządzenia itp. prosimy o wypełnienie protokołu szkodowego, który jest dostępny u kuriera. Tylko na tej podstawie rozpatrywane będą reklamacje dot. paczek uszkodzonych w transporcie. Raport szkodowy powinien być spisany z kurierem jak najszybciej od momentu otrzymania paczki. Tego typu reklamacje zgłaszane np. po tygodniu od otrzymania paczki nie będą w ogóle rozpatrywane. Warunki gwarancji: 1. Gwarancja obowiązuje i jest stosowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty zakupu podanej na w/w karcie gwarancyjnej. 3. Karta gwarancyjna wypełniona w sposób niepełny lub niewłaściwy lub przez osoby nieuprawnione powoduje jej nieważność. 4. Dostarczenie i odbiór reklamowanego towaru odbywa się na koszt nabywcy. 5. Reklamowany towar jest dostarczany i odbierany przez nabywcę bezpośrednio u sprzedawcy. 6. Naprawa gwarancyjna zostanie wykonana wyłącznie na podstawie ważnej karty gwarancyjnej. 7. Gwarancja obejmuje wyłącznie uszkodzenia powstałe w okresie obowiązywania gwarancji, które powstały wskutek ujawnienia się ukrytych wad materiałowych. 8. W wypadku wystąpienia usterek firma zapewnia dokonanie w okresie gwarancji bezpłatnej naprawy. 9. Naprawa urządzenia nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady i przekazania urządzenia do naprawy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień ( uznaje się, że dni robocze – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przypadających w te dni świąt, o których mowa w ustawie o dniach wolnych od pracy – Dz. U. Nr 4, poz. 28 zm. ). 10. W przypadku gdy do naprawy wymagane będą części od producenta, czas naprawy wydłuża się o czas oczekiwania na części od momentu zamówienia po dostawę. 11. Gwarancja nie obejmuje regulacji, czyszczenia, smarowania, wymiany materiałów i elementów, które ulegają zużyciu eksploatacyjnemu. 12. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń będących wynikiem nieprawidłowego użytkowania, konserwacji lub przechowywania, uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, spowodowanych siłami i czynnikami zewnętrznymi. 13. Gwarancja narzędzi nie obejmuje narzędzi wykorzystywanych do celów zarobkowych w przemyśle i rzemiośle. 14. Gwarancja nie obejmuje bezpieczników, akumulatorów, baterii, uchwytów narzędziowych, szczotek węglowych, żarówek i ściernic. 15. Użytkownik zobowiązany jest do nie używania uszkodzonego produktu, dostarczeniem do naprawy kompletnego wraz z osprzętem i dokumentami. 16. Gwarancja traci ważność w wypadku stwierdzenia przez przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonanych przez osoby nieuprawnione. 17. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku montażu niewłaściwych części lub osprzętu, stosowanie niewłaściwych smarów, olejów i środków konserwujących. Po zakupie towaru poprzez "kup teraz" na przelew czekamy 14 dni, po tym czasie wystąpimy o zwrot prowizji do Allegro oraz anulowanie transakcji.