SCHOCK Mono D-100 Zlew CRISTADUR Earth (6541865956)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 049,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • Niemcy 99,00 zł
Zakupy powyżej 1 000 zł
  • lokalizacja: Lublin
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 15.00 [kg]
  • materiał wykonania: granit
  • liczba komór: 1
  • rodzaj: wpuszczane
  • producent : inny producent
  • zawartość zestawu: zlew
  • uszkodzony: nie
  • informacje dodatkowe : otwór na baterie, ociekacz
Shock Zlewozmywak Mono D-100 Cristadur Earth
Producent
Shock
Model Mono D-100
Numer Katalogowy
Mono D-100 Earth
Materiał
Granit
Kolor Earth
Ilość Komór
1
Korek Automatyczny
Tak

Rozmiar [mm]

760 X 510
Wymiar komór [mm]
Duża 358 X 440 X 200
Otwór pod Dozownik
Opcjonalnie do wycięcia
Zawartość Opakowania
Zlewozmywak, syfon z korkiem automatycznym i przyłączem pralka/zmywarka, zestaw montażowy.
Gwarancja 5 lat
Możliwe jest wycięcie przez nas otworów pod baterię, pokrętło korka. W tym celu należy się z nami skontaktować lub telefonicznie podając miejsca oznaczone literami a,b.
Dodaj do zestawu

Sprawdź także nasze pozstałe aukcje
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u bek-sanit za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
Niemcy 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 24-26 dni
Wielka Brytania 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 25-27 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 22 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 21 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo do Zwrotu przysługuje TYLKO I WYŁĄCZNIE KONSUMENTOM. Kupujący nie będący KONSUMENTAMI NIE NABYWAJĄ PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA. W WYJĄTKOWYCH PRZYPADKACH GDY SPRZEDAJĄCY ZGODZI SIĘ NA ZWROT NIEKONSUMENCKI, BĘDZIE POBIERANA OPŁATA WYNOSZĄCA 30%WARTOŚCI ZWRACANEGO TOWARU JAKO KOSZT OBSŁUGI ZWROTU NIEKONSUMENCKIEGO. Umowa Sprzedaży zawierana przez Firmę Bek-Sanit z Klientem za pośrednictwem portalu allegro.pl stanowi umowę zawieraną na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827). Termin Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient lub osoba trzecia wskazana przez niego (inna niż przewoźnik) weszła w fizyczne posiadanie towarów. Procedura: Aby skorzystać z przysługującego prawa, Klient musi o tym poinformować sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia przed upływem wskazanego terminu. Klient może skorzystać ze wzoru formularza, który dostępny jest bezpośrednio na stronie sklepu. Każda pisemna forma odstąpienia od umowy jest respektowana przez sprzedawcę – Klient może wysłać zgłoszenie: 1) e-mailem na adres biuro@bek-sanit.pl 2) pocztą tradycyjną na adres : Bek-Sanit Zemborzycka 57 20-445 Lublin Zwrot Towaru Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Klient jest zobowiązany odesłać towar na swój koszt bez zbędnej zwłoki, wterminie 2 tygodni od dnia, w którym poinformował sprzedawcę o decyzji odstąpienia od umowy. Produkt należy odesłać w odpowiednim opakowaniu, zabezpieczającym przed uszkodzeniami fizycznymi,zgodnie z zasadami pakowania i regulaminem danego Przewoźnika. Przesyłki paletowe lub przesyłki większych gabarytów muszą zostać dostarczone na samochód kuriera. Przesyłki nieubezpieczone lub źle zapakowane skutkują częstym uszkodzeniem towaru, co może mieć wpływ na zmieniony stan zwracanego towaru. W celu ułatwienia identyfikacji powodu zwrotu prosimy dołączyć do przesyłki kopię oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Towar należy przesłać na poniższy adres : Bek-Sanit Zemborzycka 57 20-445 Lublin Każdorazowy zwrot jest weryfikowany prze Pracowników Bek-Sanit i w przypadku uszkodzenia jest sporządzany protokół szkody zgodny ze stanem faktycznym przesyłki. Skutki odstąpienia od Umowy W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym wartość produktu oraz naliczony w ramach zamówienia koszt dostawy do Klienta. Wyjątkiem są dodatkowe koszty wynikające z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sklep. Spółka zwraca wszystkie płatności otrzymane od Klienta, w tym cenę Produktu oraz poniesiony przez Klienta koszt dostawy Produktu do Klienta, w terminie 14 dni od dnia, w którym została poinformowana przez Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. W przypadku, w którym Klient wybrał inny sposób dostarczenia niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia danego Produktu oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie zwraca Klientowi dodatkowych kosztów wynikłych z takiego wyboru. Płatności powinny zostać zwrócone przez sprzedawcę w taki sam sposób,jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków. Zwrot należności powinien nastąpić w terminie dwóch tygodni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Wartość zakupionego towaru zostanie zwrócona: przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta (w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru na magazyn sklepu, bez dodatkowych opłat) Uprawnienia Klienta wynikające z niniejszego paragrafu ulegają wyłączeniu w przypadku: 1) dostarczenia Produktu nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji Klienta lub służącego zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. (ZLEWOZMYWAKI W KTÓRYCH KLIENT ZAŻYCZYŁ SOBIE WYCIĘCIE OTWORÓW, GRZEJNIKI W KOLORACH NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE) 2) dostarczenia Produktu ulegającego szybkiemu zepsuciu lub mającemu krótki termin przydatności do użycia. 3) dostarczenia Produktu w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 4) dostarczenia Produktu, który, po dostarczeniu, ze względu na swój charakter jest w sposób nierozłączny połączony z innymi przedmiotami.

reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, wadliwego, niekompletnego, niezgodnego w jakimkolwiek aspekcie z ofertą sprzedaży, stwierdzenia braku danej pozycji zamówienia i in. Klient ma prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia drogą pisemną oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.) W zgłoszeniu należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności i in. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia. Każda forma złożenia reklamacji jest respektowana przez sprzedawcę – klient może wysłać zgłoszenie: 1) e-mailem na adres: biuro@bek-sanit.pl 2) pocztą tradycyjną na adres: Bek-Sanit Zemborzycka 57 20-445 Lublin Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik Działu Zwrotów i Reklamacji skontaktuje się z klientem w celu przekazania szczegółów dalszego postępowania. Po ustaleniu konieczności zwrotu reklamowanego towaru do magazynu pracownik Działu Reklamacji skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia działań związanych z odesłaniem produktu. Sprzedawca umożliwia zamówienie kuriera na koszt sklepu pod warunkiem spełnienia przez klienta określonych warunków, tj. zabezpieczenia towaru na czas transportu, przygotowania przesyłki do odbioru w wyznaczonym terminie oraz dostarczenia przesyłki paletowej/wielkogabarytowej na samochód kuriera. Nie istnieje możliwość osobistego zwrotu towaru do magazynu. W celu jednoznacznej identyfikacji zwróconego towaru sugerujemy dołączenie do reklamowanej przesyłki kserokopii faktury zakupu. Dział Zwrotów i Reklamacji ustosunkuje się do zgłoszenia klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji. Po przekroczeniu tego terminu żądania klienta uznaje się za uzasadnione. Uprawnienia Klienta Do odpowiedzialności Sprzedawcy mają zastosowanie w szczególności przepisy art. 556-576 Kodeksu cywilnego. Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane przez nią Produkty. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji określone są w dokumentach gwarancyjnych wystawianych przez producentów lub importerów w dokumentach gwarancyjnych. Uprawienia Klienta z tytułu wad fizycznych Produktów Produkt posiada wadę fizyczną, polegającą na niezgodności z Umową Sprzedaży, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w Umowie Sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia Produktu; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewniła Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór Produktu; 3) nie nadaje się do celu określonego przez Klienta przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia Produktu; 4) został wydany Klientowi w stanie niezupełnym; 5) nie odpowiada publicznym zapewnieniom producenta Produktu lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza Produkt do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenia na Produkcie swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedawca zapewnień tych nie znała ani, oceniając rozsądnie, nie mogła znać albo nie mogły mieć one wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży; 6) w przypadku pojawienia się nieprawidłowości w zamontowaniu i uruchomieniu Produktu, jeżeli zamontowanie lub uruchomienie Produktu było dokonane przez Klienta na podstawie instrukcji otrzymanej przy sprzedaży albo jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawce lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. W razie stwierdzenia wady fizycznej Produktu Klient może żądać nieodpłatnego jego naprawienia albo wymiany na nowy Produkt, wolny od wad. Sprzedawca jest obowiązana wymienić wadliwy Produkt na nowy lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może jednak odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta co do naprawy lub wymiany Produktu, jeżeli doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty wymiany i naprawy ponosi Sprzedawca, w szczególności obejmuje to koszty demontażu, dostarczenia Produktu, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia. Klient może również złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo gdy Sprzedawca nie wykonała swego obowiązku wymiany Produktu na niewadliwy lub nie usunęła wady. W przypadku gdy Sprzedawca zaproponuje Klientowi naprawę Produktu może on żądać wymiany Produktu na nowy albo zamiast wymiany Produktu na nowy może on żądać naprawy Produktu, chyba że naprawa lub wymiana Produktu są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy. Przy ocenie nadmierności kosztów, o której mowa w powyżej, uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Klienta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena Produktu powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość wadliwego Produktu pozostaje do wartości Produktu wolnego od wad. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, gdy wada Produktu jest nieistotna. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia żądania wymiany Produktu na nowy lub żądania usunięcia wady albo złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny, w którym określona została kwota, o którą cena ma być obniżona. Jeżeli termin ten zostanie przekroczony, oznacza to, że Sprzedawca uzna żądanie za uzasadnione. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy Produkt do magazynu Sprzedawcy. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie go przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Uprawnienia Klienta wynikające z niniejszego paragrafu podlegają wyłączeniu gdy: 1) Klient w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży wiedział o wadzie Produktu; 2) Klient przed upływem jednego roku od stwierdzenia wady fizycznej Produktu nie zawiadomił o tym Sprzedawcy, przy czym bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem 2 lat od daty wydania Produktu, z zastrzeżeniem postanowień poniżej, 3) Klient stwierdzi wadę fizyczną Produktu po upływie 2 lat od daty wydania Produktu, z zastrzeżeniem postanowień wskazanych poniżej Jeżeli określony przez Sprzedawcę lub producenta termin przydatności Produktu do użycia kończy się po upływie dwóch lat od jego wydania Klientowi, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tego Produktu stwierdzone przed upływem tego terminu. Upływ terminów nie ma wpływu na uprawnienia Klienta, jeśli Sprzedawca podstępnie zataił wadę. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej Produktu przed upływem roku od dnia wydania Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Produktu Klientowi. Jeżeli na zakupiony Produkt została udzielona gwarancja, to warunki skorzystania z niej przez Klienta określone są w dokumencie gwarancyjnym. Uprawnienia wynikające z gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży. Postanowienia niniejszego paragrafu nie ograniczają uprawnień Klienta do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość. Korzystanie z gwarancji W przypadku gdy Klient ma zamiar skorzystać z gwarancji, należy zgłosić usterkę do autoryzowanego punktu serwisowego producenta danego urządzenia lub punktu jego zakupu. Jeśli Produkt objęty jest gwarancją typu „door to door” należy postępować zgodnie z procedurą podaną w karcie gwarancyjnej. W przypadku, w którym reklamacji nie da się rozpatrzyć na podstawie przesłanych zdjęć albo Klient nie dołączył ich do reklamacji albo z innych przyczyn, gdy będzie to niezbędne, pracownik Działu Obsługi Klienta kontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia dalszego postępowania w ramach procedury reklamacji, w tym w szczególności postępowania związanego z odesłaniem Produktu do Sprzedawcy w celu oceny zasadności reklamacji.

pozostałe informacje

Zanim dokonasz zakupu, prosimy o przemyślaną decyzję. Wypełnienie formularza Dostawy poprawnymi danymi wraz ze sposobem płatności przyspieszy oraz ułatwi realizację zamówienia. Wyżej wspomnianego Wypełnionego formularza i wpłaty oczekujemy do 7 dni od momentu dokonania zakupu. Po upływie wspomnianego terminu zakup zostanie anulowany, a fakt anulowania zamówienia zostanie zgłoszony do allegero celem zwrotu prowizji. Wysyłka zamówienia realizowana jest po zaksięgowaniu należności na koncie PayU lub koncie sklepu. Czas wysyłki zamówienia zależy od wybranej formy płatności: Przy płatności przelew - zamówienie wysyłamy zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu. Przy płatności za pobraniem - czas wysyłki zamówienia wynosi do dwóch dni roboczych od momentu złożenia. W dniu wysyłki zamówienia na adres mailowy wysyłamy numer listu przewozowego oraz link do śledzenia paczki online. Przesyłki doręczane są w ciągu 48 h roboczych od momentu wysłania, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00. Zamówione produkty dostarczamy firmą kurierską DPD oraz GLS Kurier dostarcza towar do drzwi budynku, nie ma obowiązku wniesienia przesyłki. Towary zakupione na kilku naszych aukcjach przesyłamy w jednej przesyłce i pobieramy jednorazowy najdroższy koszt dostawy (waga przesyłki nie może przekroczyć 30 kg). Zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym i nowym opakowaniu, zabezpieczonym dodatkowym pudełkiem. Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi ślady uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się z nami, drogą telefoniczną lub mailową w celu wyjaśnienia sprawy. Jeśli towar nie spełnia oczekiwań Konsumenta, może on odstąpić od Umowy Sprzedaży, bez podawania przyczyn, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu. Towar musi posiadać oryginalne opakowanie, być nieuszkodzony, nadający się do dalszej odsprzedaży. Na każdy zamówiony przedmiot wystawiamy fakturę VAT na osobę fizyczną lub na firmę. NIE WYSTAWIAMY PARAGONÓW. Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie posiada gwarancję i serwis producenta lub Dystrybutora. Jest ona ważna wraz z dowodem zakupu. Z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy lub w przypadku wyczerpania się stanów magazynowych czas dostawy może ulec zmianie. Jeżeli taka sytuacja zaistnieje, zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani o ewentualnym przedłużeniu realizacji zamówienia. Komentarz wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego. Zanim wystawisz KOMENTARZ NEGATYWNY — skontaktuj się z nami, nie ma sytuacji, której byśmy nie rozwiązali. Życzymy Udanych Zakupów.