SBS KLOCKI 611SI CAN-AM 800 1000 Commander 11- (6910869893)

7 dni do końca
cena kup teraz
109,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • lokalizacja: Zielona Góra, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: SBS




Nowe klocki hamulcowe na przednią/tylną tarczę hamulcową znanej na całym świecie Duńskiej firmy SBS. Cena dotyczy kompletu na jedną tarcze. Oznaczenie 611SI.

Na pozostałych aukcjach dostępne na innych aukcjach klocki hamulcowe do każdego motocykla następujących marek:

SBS, NISSIN, EBC, TRW-LUCAS, FERODO, GOLD FREN, BREMBO, GALFER, BRENTA, DELTA BRAKING, VESRAH

OPIS:

Klocki hamulcowe SI (OFF ROAD)

Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road.
Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.

Pasują do:

ATK
all models 94 SI SI

CAN-AM
800 Commander Left/Rear 11- SI
800 Commander Right 11- SI
1000 Commander Left/Rear 11- SI
1000 Commander MAX Right 14- SI
1000 Commander Right 11- SI
1000 Maverick Right 13- SI

DERBI
DXR 200 Quad (Front drum) 04- SI
DXR 250 Quad (Front drum) 04- SI

HONDA
NSR 150 02- HF


HUSQVARNA
all models CR,
TC,TE,WR 92- 94 SI

HYOSUNG
125 Aquila 00- HF

KAWASAKI
KLX 125 10- HF
KLX 125 D-Tracker 10- HF
KX 125 G,H,J 89- 93 RSI
KLX 140 , L 08- SI
KDX 200 E5 93 SI
KDX 250 SR, D1-D4 91- 94 SI
KLX 250 S 09- HF
KLX 250 SF 09- HF
KX 250 G1,H1-2,J1-2 89- 93 RSI
KLF 300 C1-C17 Bayou Left/Rear 89- 05 SI
KLF 400 B1-B7 Bayou Left 93- 99 SI
KX 500 E1-E5 89- 93 RSI
KLR 650 E8F- 08- HS
KVF 650 Brute Force 4x4i (F_, G_, H_) Left 05- SI
KRF 750 Teryx 4x4 Left 08- SI
KVF 750 Brute Force 4x4i (A_, B_, C_, D_,E_, F_) Left 05- SI
KRF 800 Teryx BEF/CEF/DEF Left 14- SI
KRT 800 Teryx 4 BEF/CEF/DEF Left 14- SI

SUZUKI
RM 125 H 87 SI
RM 125 J 88 RSI
RM 125 K,L 89- 90 RSI
RM 125 M,N,P,R,S 91- 95 RSI
DR 250 L,M,N,EP,ER,ES 90- 95 HF
DR 250 SL,SM,SN,SEP,SER,SES 90- 95 HF
RM 250 H, J 87- 88 RSI
RM 250 K,L 89- 90 RSI
RM 250 M,N,P,R,S 91- 95 RSI
RMX 250 K,L,M,N,P,R,S 89- 95 RSI
LT-F 300 King Quad Left/Rear 02- SI
DR 350 L,M,N,P,R,S 90- 99 HF
DR 350 S,SH,SL,SM,SN,SP,SR,SE 90- 96 HF
LT-R 450 Left/Rear 06- SI
LT-A 500 FY Quadmaster Left 00- SI
LT-F 500 F Right 98- SI
RM 500 H 87- RSI

TRIUMPH
750 Trident Left/Rear 91- HS LS
800 America 03- 06 LS
800 Bonneville 01- 04 LS
800 Bonneville America 02- LS
800 Bonneville T100 Centennial Edition 02- 04 LS
800 Bonneville T100 Paul Smith 06- 08 LS
800 Speedmaster 03- 04 LS
900 America 07- LS
900 Bonneville 09- LS
900 Bonneville Newchurch 15- LS
900 Bonneville SE 09- LS
900 Bonneville Spirit 15- LS
900 Bonneville T100 05- 08 LS
900 Bonneville T100 09- LS
900 Bonneville T214 15- LS
900 Daytona, Sprint Left/Rear 93 HS LS
900 Scrambler 06- LS
900 Speedmaster 05- LS
900 Thruxton 04- LS
900 Thruxton Ace 15- LS
900 Tiger Left/Rear 93- 98 HS LS
900 Trident Left/Rear 91- HS LS
900 Trophy Left/Rear 91- 95 HS LS
T509 900 Speed Triple 97- 98 LS
T595 950 Daytona 96- 98 LS
955 Daytona 99- LS
955 Daytona Centennial 02- LS
955 Speed Triple 99- LS
955 Sprint RS 00- LS
955 Sprint ST 99- 04 LS
1000 Trophy Left/Rear 91- 95 HS LS
1050 Speed Triple (Rad.cal) 05- 07 LS
1050 Speed Triple (Rad.cal) 08- LS
1050 Sprint GT ABS 11- LS
1050 Sprint ST 05- LS
1050 Tiger Sport 15- LS
1200 Tiger Explorer 12- LS
1200 Trophy Left/Rear 91- 95 HS LS
1200 Trophy SE 13- LS

YAMAHA
WR 125 91- 97 SI
YZ 125 90- 95 RSI
YZ 125 96- 97 RSI
YZ 125 V, W 89 RSI
WR 200 91- 92 SI
TT-R 230 05- SI
TT 250 R 93- SI
WR 250 90 SI
WR 250 92- 93 SI
WR 250 94- 97 SI
WR 250 ZB 91 SI
YZ 250 A 90 RSI
YZ 250 B1-J1 91- 97 RSI
YZ 250 V,W,WRW 89 RSI
YZ 250 WRA,WRB 90- 91 RSI
TT 350 95- SI
YFZ 450 S Right 04- 05 SI
YFZ 450 S Right 06- SI
YXR 450 Rhino Left/Rear 06- SI
WR 500 B 91 SI
WR 500 ZD,ZE 92- 93 SI
660 Rhino Left/Rear 05- SI
YFM 700 R Raptor Left/Rear 06- 08 SI
YFM 700 RY 09- SI
YXR 700 Rhino Right 08- SI SI

SBS (Scandinavian Brake Systems) jest duńską firmą istniejącą od 1964 r, produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzan ia i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy klasy superbike, Moto GP oraz wyścigów długodystansowych. Ponadto klocki hamulcowe SBS montowane są fabrycznie w niektórych modelach motocykli Yamaha. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków oraz z karbonu. Klocki hamulcowe używane przez czołowych zawodników, między innymi takich jak: Andrzej Pawelec, James Toseland, Troy Corser, Shinja Nakano, Chris Vermeulen. Występują w kilku wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym "czuciem hamulca".

Proces produkcji klocków hamulcowych SBS opiera się na 3 podstawowych technologiach:

NRS (Nucap Retention System) - system przytrzymania okładziny.
System NRS jest stosowany by zapewnić mocniejsze połączenie płytki klocka z materiałem ciernym. Z NRS materiał cierny i płytka stają się jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe na przykład w przypadku wstrząsu lub wysokiej temperatury. System przytrzymania polega na zastosowaniu specjalnych haków odpowiednio ukierunkowanych na powierzchni płytki, które są wtopione w materiał cierny. Haki wykonane są specjalną metodą opatentowaną przez SBS.

UCT (Unifited Composite Technology) - technologia jednolitej mieszniny.Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne.
Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.

DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - energetyczna obróbka powierzchni
Obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć film pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Technologia DEST stosowana jest w klockach hamulcowych STREET EXCEL do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz na torze wyścigowym.
Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego.

Rodzaje klocków SBS:

STREET
Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne na innych aukcjach są w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

STREET EXCEL
SBS STREET EXCEL to klocki hamulcowe wykonane za spieków, zaprojektowane do wszystkich współczesnych motocykli sportowych. Wykonane przy pomocy najwyższych technologii. Zostały zaprojektowane do użytku w sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki STREET EXCEL zapewniają szybkie odprowadzanie ciepła i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury.
Produkowane w technologii UCT, klocki STREET EXCEL zostały stworzone by spełniać kompromis pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej.
Klocki dostępne na innych aukcjach są w dwóch rodzajach: HS (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich i LS (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

OFF ROAD

klocki hamulcowe SI
Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road.
Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.

RACING

Klocki hamulcowe RSI (RACING OFF ROAD)

Specjalne klocki do rywalizacji sportowej w Motocrossie. Wykonane ze spieków metali, o specjalnej recepturze zapewniają ponadprzeciętną, jednolitą i wolną od efektu fadingu siłę hamowania niezależnie od warunków terenowych i pogodowych. Ich parametry i zachowanie sprawdzane i polecane sa przez czołowe teamy MX1. Klocki są przeznaczone wyłacznie do jazdy wyczynowej, dostępne na innych aukcjach dla zacisków przednich i tylnych.

Klocki hamulcowe RS (ROAD RACING - SINTER)
Klocki hamulcowe RS - wykonane ze spieków - do przednich hamulców sportowych motocykli. Preferowane przez teamy sportowe oraz motocyklistów jeżdżących amatorsko po torze wyścigowym. Klocki RS dostępne na innych aukcjach są do większości modeli supersportowych motocykli.
Właściwości:
- nie wymagają wstępnego rozgrzewania
- wysoki współczynnik tarcia i stabilne „czucie” hamulców
- stałe właściwości hamulców w pełnym zakresie temperatur

Klocki hamulcowe DC (ROAD RACING - DUAL CARBON)
Klocki SBS DC Dual Carbon są wykonane z mieszaniny proszku węglowego i metalicznego. Posiadają dużą wytrzymałość na wysoką temperaturę i w takiej najlepiej działają. Wymagane jest stałe utrzymywanie wysokiej temperatury i dlatego dopuszczone są tylko na tor. Klocki z proszku węglowego posiadają takie właściwości, że podczas hamowania przy styku klocka ze stalową tarczą powstają wiązania pomiędzy atomami tarczy i klocka, zwiększające siłę hamowania. Klocki hamulcowe SBS DC Dual Carbon są używane w wyścigach motocyklowych przez zwycięskich zawodników klas Superstock, Supersport, Superbike oraz w wyścigach długodystansowych. Rekomendowane przez międzynarodowe władze sportów motocyklowych. dostępne na innych aukcjach do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.
Właściwości:
- wyeliminowany efekt fadingu dzięki obróbce DEST
- wysoki współczynnik tarcia i progresywna charakterystyka hamowania
- wysoka stabilność termiczna
- stałe właściwości hamulców
- niskie zużycie klocków
- nie niszczą tarcz hamulcowych

Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]
Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. dostępne na innych aukcjach do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.

Klocki hamulcowe DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]
Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych. dostępne na innych aukcjach do wybranych modeli motocykli.
Właściwości:
bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur
efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu
ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym



Zobacz nasze pozosta?e aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO5+BYIW­QJNBK24vETCrQ083YVrS­FNYyawA==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 16114020040000380249235460
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DK Motocykle Daniel Kwiatkowski
ul. Urszuli 1
65-147 Zielona Góra
NIP: 973-061-29-38
REGON: 080445671

kontakt

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej:Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kwiatekm72@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.nr aukcji z której towar był kupiony, nick allegro osoby kupującej Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.