SAXOLINE Happy Dog walizka mała kabinowa RyanAir (6542129249)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
349,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 3.40 [kg]
  • pojemność w litrach: 29 [l]
  • rodzaj: na czterech kółkach

Kontakt

e-mail:

info@apeks.pl

telefon:

601 319 076

w godzinach
od 9.00 do 18.00

Płatności

W tytule przelewu prosimy o dodanie nicku allegro.

Transport

Dostawa gratis przy przedpłacie od 159 zł

Polecane produkty

Happy Dog mała walizka kabinowa
Cena kup teraz! 349.00
Producent: Saxoline
Kod produktu: Happy Dog S
Seria: Happy Dog
Gwarancja: 3 lata
Materiał poliwęglan
ABS
Wymiary 55 x 39 x 20 cm
Pojemność 29 l
Waga 2,8 kg
Mała walizka kabinowa z serii Happy Dog niemieckiej marki Saxoline. Wykonana z trwałej mieszaniny poliwęglanu oraz tworzywa ABS. Zabawny nadruk sprawia, że bez trudu odnajdziesz walizkę na lotniskowej taśmie. Wymiary akceptowane przez RYANAIR.

Opis produktu:

  • poliwęglan / ABS - elastyczne tworzywo odporne na naciski, pęknięcia i zarysowania
  • cztery podwójne kółka obracające się o 360°
  • wysuwany teleskopowo aluminiowy stelaż z blokadą
  • zamek szyfrowy TSA
  • górny uchwyt do przenoszenia
  • wewnątrz pasy zabezpieczające odzież i kieszenie na drobiazgi

Opis marki:

Saxoline to niemiecka marka z ponad 25 letnią tradycją. Walizki Saxoline cechuje przede wszystkim niepowtarzalne wzornictwo - feria barw i kolorowe nadruki sprawiają, że użytkownicy bez trudu znajdą walizkę na lotniskowej taśmie. Walizki Saxoline to również nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania - połączenie materiału ABS i poliwęglanu oraz stabilna konstrukcja. Walizki Saxoline są lekkie, wytrzymałe na uszkodzenia mechaniczne oraz wyjątkowo wygodne w użytkowaniu - obrotowe kauczukowe kółka ułatwiają prowadzenie bagażu, a zamek szyfrowy typu TSA doskonale zabezpieczy rzeczy osobiste turysty.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
-
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

ODBIÓR OSOBISTY W DWÓCH LOKALIZACJACH Warszawa - Ochota Centrum Handlowe Reduta Atrium Sklep nr 136 (parter) Al. Jerozolimskie 148 tel. 228239105 e-mail. reduta@apeks.pl odbiór zamówień od poniedziałku do soboty w godz. 10 - 21.00 oraz w niedzielę w godz. 10 - 20.00 DOJAZD Centrum Handlowe Reduta Atrium: autobusy linii 127, 158, 178, 187, 191, 228, 517, 717 Warszawa - Okęcie ul. Startowa 12a tel. 601319076 // 505074219 e-mail. info@apeks.pl odbiór zamówień od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 18:00 DOJAZD Przystanek "Hynka": autobusy linii 141, 189, 401 tramwaje linii 7, 9, 15

kontakt

  • 601319076
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00
  • 505074219
    nie możesz połączyć się z infolinią? napisz maila z nr kontaktowym - na pewno oddzwonimy
  • info@apeks.pl
    na wszystkie pytania staramy się odpowiedzieć w ciągu 24h - również w weekendy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 30 dni

adres do zwrotu:
 
Każdy klient ma prawo zwrócić zakupiony produkt odsyłając go w terminie 30 dni licząc od dnia odebrania paczki. Do odsyłanego produktu prosimy o dołączenie załączonego do przesyłki formularza odstąpienia od umowy. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Gwarantujemy zwrot kwoty wpłaconej za zamówienie łącznie z kosztami dostawy do Klienta w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do magazynu. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia do niego rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, nie jest on zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

reklamacje

APEKS P.P.U.H. Krzysztof Błaszczyk jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Reklamacje należy kierować na adres APEKS P.P.U.H. Krzysztof Błaszczyk ul. Startowa 12a, 02-248 Warszawa. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. APEKS P.P.U.H. Krzysztof Błaszczyk nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Koszt opakowania i odesłania reklamowanego towaru ponosi Przedsiębiorca. Koszt ten nie może być wyższy od kosztu opakowania i wysłania towaru do Klienta przez Przedsiębiorcę. Jeżeli Klient nie poniósł żadnych kosztów związanych z opakowaniem i wysłaniem towaru przez Przedsiębiorcę, nie otrzyma również zwrotu kosztu opakowania i odesłania reklamowanego towaru. W razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt z naszą infolinią.

pozostałe informacje

Odbiór osobisty zakupionych przedmiotów tylko po potwierdzeniu telefonicznym lub mailowym. Przy wyborze opcji "płatność przy odbiorze" - płatność przyjmujemy wyłącznie gotówką. Na wpłatę za zamówienie czekamy 7 dni. Jeżeli z ważnych powodów potrzebujesz więcej czasu poinformuj nas o tym. W tytule przelewu podaj swój nick z Allegro oraz numer aukcji. Nasze przesyłki są zawsze staranie zapakowane. Prosimy o sprawdzenie zawartości paczki przy kurierze, a w przypadku zauważenia uszkodzeń o spisanie odpowiedniego protokołu. Ceny przesyłek dotyczą wysyłki na terenie kraju. Koszty wysyłek zagranicznych proszę uzgadniać przed dokonaniem zakupu.