SAUNA KILT RĘCZNIK DLA MĘŻCZYZN (6541931321)

3 osoby kupiły 5 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 24 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Skierniewice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • z dedykacją: nie
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
  • kolor: beżowy
  • gramatura ręcznika: inna
  • wymiary ręcznika: inny rozmiar

RĘCZNIK DLA MĘŻCZYZN-SAUNA, WELLNESS

Główne cechy produktu
PRZEDMIOT:
ręcznik
ROZMIAR:
50 x 140 cm
KOLOR:
beżowy
MATERIAŁ:
100% poliester
ZALETY:
wytrzymały, szybkoschnący
19,99 zł
Opis produktu Do góry
Okrycie wellness do sauny i nie tylko:
  • rozmiar uniwersalny S - XL
  • regulowany pasek na rzep
  • kieszonka
  • 100% poliester( mikrofibra)- materiał szybkoschnący
  • 1 kolor: beżowy
  • gumka w pasie w części tylnej
  • rozmiar: 50 x 140 cm

Lekki, trwały- idealny na basen, saunę !

BRAK KOLORU NIEBIESKIEGO !

Polecamy i zapraszamy do zakupu.

Galeria produktu Do góry
Do góry

Zwrot towaru

możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni

Dowód zakupu

do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub FV

Gwarancja jakości

wszystkie nasze produkty są fabrycznie nowe

Zakupy bez rejestracji

u nas możesz kupować bez konta allegro

Ochrona kupujących

ubezpieczenie towaru do
10 000zł korzystając z płatności PayU

Masz pytania?

603 229 000
weekend@onet.com­.pl
Pracujemy:
pn-pt. 8:00-16:00

ALTRO
Starbała Żaneta
ul. Berlinga 19
96-100 Skierniewice
NIP: 836-158-53-74
Formularz kontaktowy
W przypadku zakupów wieloprzedmiotowych z kilku aukcji prosimy o kontakt w celu ustalenia rzeczywistych kosztów transportu.

Prosimy podać kolor/rozmiar/wzór, w przeciwnym wypadku wysyłamy losowo.

Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, In Post oraz przesyłką kurierską DPD według oferty podanej na aukcji. Koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Wysyłka następuje w następnym dniu roboczym po potwierdzeniu dokonania przelewu na konto PayU lub bezpośrednio na konto firmy. Odbierając towar Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeśli tak, należy ten fakt zgłosić doręczycielowi i spisać protokół uszkodzeń w chwili dostarczenia. Klient który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera powinien zgłosić niezwłocznie ten fakt firmie kurierskiej i umówić się na spisanie protokołu szkody. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia, który jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji. Protokół szkody należy wysłać na adres e-mail. Reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie, bez załączonego protokołu uszkodzeń nie będą przez nas uwzględniane. W sprawie reklamacji uszkodzeń w transporcie prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu ustalenia dalszego postępowania.

Przelew bankowy (Bank ING)
69 1050 1924 1000 0023 1349 2049

Płatności systemowe PayU
Zapłać szybko i bezpiecznie

ZWROTY

Klient będący osobą fizyczną, nie nabywającą towaru w celach związanych z działalnością gospodarczą lub zawodową, ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od objęcia w posiadanie rzeczy, bez podania przyczyny. W przypadku odstąpienia od umowy, koszt przesyłki zwrotnej towaru pokrywa Klient. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy (dostępny do pobrania na stronie O Mnie.) Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności w ciągu 14 dni, przy czym koszty transportu będą liczone wg najniższej, standardowej oferty transportowej sprzedającego.

REKLAMACJE

W przypadku otrzymania produktu posiadającego ukryte wady techniczne klient ma prawo do złożenia reklamacji. Składając reklamację należy wysłać dokładny opis wad na formularzu reklamacyjnym (dostępny do pobrania na stronie O Mnie).

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni.

Polecamy również

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

DeluxeWeb

Dodano 2016-09-13 14:24
UWAGA ! AKTUALNY TELEFON DO KONTAKTU W DNIACH 14-25 WRZEŚNIA TO : 721 551 141

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 69 1050 1924 1000 0023 1349 2049
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Do zwrotów proszę o dołączenie PARAGONU a także wydrukowanego, poniższego formularza: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ust. ustawy z dnia 27 maja 2014 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2014, poz. 827) odstępuję od umowy zawartej w serwisie allegro odsyłam produkt z następującej/-ych aukcji:....................................................... (tu proszę podać numery aukcji). Zawartej dnia........................................................ (data zakupu). Proszę o zwrot kwoty.........................................................................zł na konto nr ....................................................................Towar zakupiłam/-łem z danych: Imię i Nazwisko, adres oraz numer kontaktowy:.................................................................Państwa login/nick/numer zamówienia .............................................................................

reklamacje

Gwarancja i reklamacje W przypadku otrzymania produktu posiadającego ukryte wady techniczne klient ma prawo do złożenia reklamacji. Składając reklamację należy wysłać dokładny opis wad lub uszkodzeń (dotyczy również reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki w dostawie), na dane adresowe sprzedającego. Po zapoznaniu się z reklamacją udzielamy informacji o dalszym postępowaniu np. o ewentualnej konieczności wysyłki zwrotnej reklamowanego towaru. W przypadku zaakceptowanego przez ALTRO zwrotu zareklamowanego towaru, do przesyłki musi zostać dołączony wypełniony formularz reklamacyjny zawierający m.in. następujące informacje: powód zwrotu, login kupującego, nr aukcji Allegro, adres zamieszkania, na który mamy odesłać towar wolny od wad lub numer konta w przypadku zwrotu pieniędzy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po uznaniu reklamacji zwracamy przyjęte koszty transakcji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z przyczyn niezależnych od ALTRO, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania lub nie stosowanie się do instrukcji. W przypadku, gdy reklamacja okaże się niezasadna, Klient zostanie obciążony kosztem transportu towaru. Zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy ALTRO nie będą przyjmowane, chyba że wcześniej ustalono inaczej. W sytuacji, gdy naprawa towaru, bądź jego wymiana na nowy, okaże się niemożliwa, Klientowi zostaną zwrócone bezpośrednie koszty nabycia towaru.

pozostałe informacje

PŁATNOŚĆ PAY U oraz bezpośrednio na konto Przelew bankowy (Bank ING) 69 1050 1924 1000 0023 1349 2049 W tytule przelewu należy podać swój nick z Allegro, numer aukcji oraz krótki opis zakupionego przedmiotu. Pomoże to w weryfikacji i przyspieszy przebieg transakcji. Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, In Post oraz przesyłką kurierską DPD według oferty podanej na aukcji. Koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Wysyłka następuje w następnym dniu roboczym po potwierdzeniu dokonania przelewu na konto PayU lub bezpośrednio na konto firmy ALTRO. W wypadku zagubienia przesyłki przez firmę doręczycielską wdrożone zostanie przez ALTRO stosowne postępowanie u firmy przewozowej. Ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka była bezpiecznie zapakowana i w stanie nienaruszonym trafiła w miejsce docelowe. Zalecamy jednak szczególną ostrożność podczas odbioru paczki. Odbierając towar Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Jeśli tak, należy ten fakt zgłosić doręczycielowi i spisać protokół uszkodzeń w chwili dostarczenia. Klient który zauważył uszkodzenie przesyłki po odjeździe kuriera powinien zgłosić niezwłocznie ten fakt firmie kurierskiej i umówić się na spisanie protokołu szkody. Przewoźnik ma obowiązek przysłać kuriera na miejsce dostawy w przeciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki w celu spisania protokołu uszkodzenia, który jest niezbędny do rozpatrzenia reklamacji. Protokół szkody należy wysłać na adres e-mail. Reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie, bez załączonego protokołu uszkodzeń nie będą przez nas uwzględniane. W sprawie reklamacji uszkodzeń w transporcie prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu ustalenia dalszego postępowania. Wszystkie ceny zawierają wliczony podatek VAT i są wyrażone w PLN. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).