SATEL sygnalizator wewnętrzny akustyczny SPW-210R (6482966259)

zakończona
42,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,30 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
  • lokalizacja: Gdańsk
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • typ alarmu: przewodowy
  • uszkodzony: nie

Masz pytania? Na wszystkie chętnie odpowiemy.

e-mail: biuro@wNaszymDomu.pl

tel.kom.: 600-906-276

tel.: (58) 694-63-04

Godziny otwarcia:

pn-pt

7.30-15.30

Płatność przelewem:

86-1020-1811-0000-01­02-0209-4951

Po wcześniejszym poinformowaniu możliwość wysyłki za pobraniem

Ekspresowa płatność:

Zamówienia wysyłamy:

Kurierem

Paczka do 30kg:

przedpłata - 15,00 zł

pobranie - 18,00 zł

Poczta Polska

Zamówienia złożone i opłacone

do godziny 12:00

są wysyłane w ten sam dzień

czas dostawy: 24-48h


Przedmiotem aukcji jest wewnętrzny sygnalizator akustyczny SPW-210R producenta SATEL. Charakteryzuje się dużą głośnością i niezawodnością, a także nowoczesną linią wzorniczą nawiązującą do stylistyki sygnalizatorów SP4001 i SP4002 .

  • współpraca z dowolną centralą alarmową
  • sygnalizacja akustyczna - przetwornik piezoelektryczny
  • możliwość wyboru sygnału alarmowego
    • 3 sygnały akustyczne
  • obudowa z wysokoudarowego poliwęglanu PC LEXAN
  • styk sabotażowy reagujący na:
    • otwarcie obudowy
    • oderwanie od podłoża

POBIERZ: Karta produktu


Poniżej kilka naszych wybranych aukcji:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 86 1020 1811 0000 0102 0209 4951
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 8,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Uwaga: nasz magazyn wysyłkowy mieści się w Starogardzie Gdańskim. w Gdańsku nie ma niestety możliwości fizycznego obioru towaru.

kontakt

  • 600906276
    Jestesmy do Państwa dyspozycji: PN-PT w godz.: 7.30-15.30

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
wNaszymDomu (ZWROT)
Rokocin 3c
83-200 Starogard Gdański
Polska
 
Szanowny kliencie! Informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), która weszła w życie 25 grudnia 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Sprzedający gwarantując najwyższą jakość oferowanych towarów oraz w celu zapewnienia wygody i zadowolenia naszych klientów, wydłuża ustawowy termin zwrotu do 30 dni. W przypadku odstąpienia od umowy kupna bądź reklamacji towaru klient zobowiązany jest pisemnie powiadomić sprzedającego o zamiarze zwrotu towaru na adres mailowy biuro@wnaszymdomu.pl lub adres magazynu (patrz niżej) . Zwroty towarów prosimy wysyłać na adres naszego magazynu sprzedającego: "wNaszymDomu - ZWROT (lub REKLAMACJA)" Rokocin 3C 83-200 Starogard Gdański W przypadku skorzystania kupującego z uprawnienie odstąpienia od umowy sprzedający zwróci koszty zakupionego towaru oraz wcześniejszej przesyłki do klienta maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania od klienta stosownego zawiadomienia i zwrocie towaru. Zgodnie z dostosowaniem przepisów do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2011/83/UE informujemy, że: -koszty związane z odesłaniem towaru ponosi kupujący -kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącego wynikiem korzystanie z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,cech i funkcjonowania towaru. - jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (art. 33 ustawy). Do paczki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć kopię dokumentu zakupu lub podania jego pełnego numeru oraz daty zakupu. UWAGA! w przypadku reklamacji prosimy zawsze o wcześniejszy kontakt, ponieważ często jest tak, że możemy sprawę załatwić szybciej i z korzyścią dla kupującego. W przypadku wybranych towarów, reklamacja może być od kupującego odebrana bezpośrednio przez Producenta.

reklamacje

UWAGA! w przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy na biuro@wnaszymdomu.pl lub tel: 600-906-276 ponieważ często jest tak, że możemy sprawę załatwić szybciej i z korzyścią dla kupującego. W przypadku wybranych towarów, reklamacja może być od kupującego odebrana bezpośrednio przez Producenta.

pozostałe informacje

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Na naszych aukcjach znajdziesz wszelkie produkty z branży materiałów budowlano-wykończeniowych, sanitarnych, narzędziowych i elektrotechnicznych oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego potrzebnego w każdym domu. Na rynku działamy z sukcesami od kliku lat, sprzedaż w Internecie zaczęliśmy w połowie 2012 roku. Swoje doświadczenie i specjalistyczną wiedzę na temat oferowanych produktów zdobytą na lokalnym rynku pomorskim chcemy przekazać większej ilości klientów. Mamy nadzieję, że będziesz naszym kolejnym usatysfakcjonowanym klientem. Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą oraz zasadami obowiązującymi na naszych aukcjach. W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę śmiało pisać: biuro@wnaszymdomu.pl lub zdzwonić tel.kom: 600-906-276 tel. stac.: (58) 694-63-04. Wysyłka towarów Korzystamy z usług kurierskich firmy SIÓDEMKA (obecnie DPD).Towary w 99% przypadków dostarczane są już następnego dnia (dotyczy dni roboczych) jednak w przypadku braku kontaktu z odbiorcą lub nieobecnością pod wskazanym adresem, czas ten może ulec wydłużeniu. Po dwukrotnej nieudanej próbie dostarczenia przesyłki wraca ona do nadawcy. Wypisując list przewozowy podajemy kurierowi Twojego maila, na który system Siódemki automatycznie prześle informację z nr listu przewozowego. Z uwagi na różne wymiary i wagę produktów koszty wysyłki mogą być różne, szczegóły w zakładce „dostawa i płatności”. W niektórych aukcjach dajemy możliwość tańszej wysyłki Poczta Polską. Jest też możliwość (po wcześniejszym uzgodnieniu) wysyłki kilku zakupionych produktów jedną paczką – zależy to głównie od wagi i gabarytów. Wszystkie oferowane produkty na naszych aukcjach są nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały wprowadzone legalnie na rynek polski. Dla bezpieczeństwa klienta wszystkie towary są pakowane i sprawdzane pod kamerą. Na dokumencie sprzedaży wpisany jest model i numer seryjny produktu, który wysyłamy. Osoba odbierająca przesyłkę w przypadku stwierdzenia uszkodzenia ma obowiązek sporządzić w obecności kuriera protokół szkody, który stanowi jedyną podstawę do roszczeń związanych z uszkodzeniem powstałym w czasie transportu.