SANDAŁY **MARCO TOZZI** ZŁOTE 35 (6482380481)

zakończona
112,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
Zakupy powyżej 299 zł
  • lokalizacja: Biłgoraj
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 35
  • marka: Marco Tozzi
  • materiał zewnętrzny: tkanina
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rodzaj obcasa: słupek
  • wysokość obcasa (cm): 8.50
  • typ: klasyczne
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie brązu i beżu, odcienie żółtego i złota
Szybki kontakt 84 686 23 06 tel. kom. 515 152 030
Opis przedmiotu:

SANDAŁY **MARCO TOZZI** ZŁOTE

PRODUCENT: MARCO TOZZI

MODEL: 2-29600-26 953

KOLOR: ZŁOTY

CHOLEWKA: MATERIAŁ

WNĘTRZE: MATERIAŁ /TWORZYWO SYNTETYCZNE

RODZAJ OBCASA: SŁUPEK

WYSOKOŚĆ OBCASA: 8,5 CM

SEZON: WIOSNA/LATO

Galeria przedmiotu:
Dostępne marki:
Polecamy:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u kamea_sklep za co najmniej 299 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 68102053850000950200418640
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 35124028451111001045294593
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sprzedaż pod nazwą użytkownika "kamea_sklep” realizowana jest przez Marcina Bednarza, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Import – Export MABED Marcin Bednarz, zarejestrowanego w CEIDG. Warunki korzystania z Allegro oraz przebieg transakcji opisane są w Regulaminie Allegro. Zasady zawierania umów sprzedaży ujęte są w Regulaminie Allegro i w „informacjach od sprzedającego”. Opis warunków dostawy i sposobów płatności dostępny jest w zakładce „dostawa i płatność”. Kamea to sklep obuwniczy, który istnieje od 2004 roku starając się uprzyjemnić życie swoich Klientów. Posiadamy bogaty asortyment obuwia znanych i cenionych firm (m.in. Tamaris, Marco Tozzi, Caprice, Rieker, Gino Ventori, s.Oliver), proponujemy także wysokiej klasy torebki, walizki i portfele. Naszą ofertę uzupełniają profesjonalne środki do pielęgnacji obuwia i galanterii skórzanej. Zapewniamy fachową obsługę i szybką realizację zamówień. Życzymy miłych i udanych zakupów w naszym sklepie!

kontakt

  • kamea.sklep@gmail.com
    Postaramy się odpowiedzieć najszybciej, jak to tylko będzie możliwe (do 24 h).

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Import - Export MABED
ul. Zielona 38
23-400 Biłgoraj
Polska
 
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Klient, będący Konsumentem w rozumieniu art. 22 [1] kodeksu cywilnego (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.), może w terminie 14 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem kosztów określonych w pkt 9. i 11. poniżej. 2. Konsument może odstąpić od umowy składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu pod umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 3.1. pisemnie na adres: ul. Zielona 38, 23-400 Biłgoraj; 3.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kamea.sklep@gmail.com 4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827) oraz dodatkowo poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY Dane Sprzedawcy: Ja, (imię i nazwisko Konsumenta) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującego/ych produktu/ów: Numer oferty: Data zawarcia umowy to: Data odbioru: Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres: Data: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej): 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 6. Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu. 7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się da niego z żadnymi kosztami. 8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania go, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 10. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. 11. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu. 12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 13. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy: 13.1 w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 13.2. w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 13.3. w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi produktami.

reklamacje

REKLAMACJE 1. Sprzedawca oświadcza, iż przestrzega obowiązku dostarczania produktów bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W przypadku stwierdzenia wady Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji. 3. Reklamacja może zostać złożona na przykład: 3.1. pisemnie na adres: ul. Zielona 38, 23-400 Biłgoraj; 3.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kamea.sklep@gmail.com 4. Zaleca się, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym ujęte zostały następujące elementy: [1] danekontaktowe składającego reklamację, [2] dowód zakupu (np. paragon, fv, wyciąg z konta), [3] rodzaj i data wystąpienia wady, [4] określenie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży tzn. żądanie naprawy produktu lub wymiany produktu na wolny od wad lub obniżenia ceny wraz z określeniem kwoty, o którą cena ma być obniżona lub zwrotu gotówki (tylko w przypadku wady istotnej). Powyższe zalecenia nie mają charakteru obowiązkowego, służyć mają jedynie ułatwieniu i przyśpieszeniu ustosunkowania się Sprzedawcy do reklamacji i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanej formy reklamacji. 5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający może zwrócić się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 6. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni. Przez ustosunkowanie do reklamacji należy rozumieć możliwość zapoznania się składającego reklamację ze stanowiskiem Sprzedawcy. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 7. Sprzedawca informuje, iż w przypadku jakichkolwiek sporów związanych z umową sprzedaży zawartą za pośrednictwem ALLEGRO, Kupujący ma prawo skierowania pozwu do sądu powszechnego, którego właściwość ustala się według zasad określonych w kodeksie postępowania cywilnego (Dz.U. 1964 nr 43, poz. 296 ze zm.). 8. Kupujący będący Konsumentem posiada ponadto możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 8.1. informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych: [1] powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, [2] organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (np. Federacja Konsumentów: www.federacja-konsumentow.org.pl,Stowarzyszenie Konsumentów Polskich: www.konsumenci.org), [3] Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl); 8.2. Konsument może w szczególności zwrócić się do: [1] stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, [2] Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, [3] powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona praw konsumentów, z prośbą o bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu; 8.3. Konsument ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR to interaktywna strona internetowa, prowadzona we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej (dalej UE). Dzięki wykorzystaniu platformy ODR, Konsument ma możliwość łatwego i wygodnego zgłoszenia skargi dotyczącej zakupu internetowego i rozstrzygnięcia go drogą elektroniczną. Platforma ODR służy do pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między Konsumentami mieszkającymi w UE, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE.

pozostałe informacje

WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 1. Informacje o produktach oferowanych przez Sprzedawcę, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego (DZ.U.1964 nr 16, poz.93 ze zm.). 2. Ceny produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak kosztów przesyłki ponieważ informacja na temat całkowitej wartości zamówienia wskazywana jest w sposób wyraźny i jednoznaczny po wybraniu przez Kupującego rodzaju płatności i sposobu dostawy. 3. W celu zawarcia umowy niezbędne jest złożenie przez Kupującego zamówienia. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany przez Kupującego w trakcie zamówienia adres e-mail. Treść wiadomości zawiera oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu zamówienia i potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Umowy sprzedaży zawierane przez Sprzedającego zawierane są w języku polskim w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 2. W sprawach nieuregulowanych powyżej zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o prawach o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827), przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. DANE OSOBOWE 1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Kupujących jest Marcin Bednarz, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Import – Export MABED Marcin Bednarz, z siedzibą w Biłgoraju, ul. Zielona 38 23-400 Biłgoraj,NIP: 9181105278, REGON: 951207035, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. 2. W trakcie składania zamówienia Kupujący przekazuje następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres fizyczny do doręczeń produktów, adres e-mail, numer telefonu komórkowego. W przypadku realizacji prawa odstąpienia od umowy lub uprawnień reklamacyjnych Kupujący może podać numer rachunku bankowego do zwrotu środków. 3. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997, nr 133 poz. 883 ze zm.). 4. W związku z w/w ustawą Kupującemu przysługują następujące prawa: 4.1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych; 4.2. prawo do ich poprawiania oraz modyfikacji; 4.3. prawo do kontroli przetwarzania jego danych osobowych, a w szczególności: [1] prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych przez Sprzedawcę ze względu na szczególną sytuację, [2] prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych lub prawo do ich usunięcia.