Sandały Koturna Beż Skóra 993 ElitaBut r.40 (6910833381)

zakończona
209,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
  • lokalizacja: Sosnowice, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna licowa
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • zapięcie: zamek
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • nosek: brak noska
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 40
  • fason: z cholewką
  • rodzaj obcasa: koturn
  • waga (z opakowaniem): 1.0 [kg]
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 8.0
  • kolor: czerń, ecru, odcienie brązu i beżu, odcienie czerwieni, odcienie niebieskiego, odcienie różu, odcienie szarości i srebra, odcienie granatowego, inny kolor
kontakt z nami
507 745 847
Infolinia czynna od pn. - pt. w godz. 8:00 - 17:00 Przyjmujemy zamówienia telefonicznie
e-mail
biuro@elitabut.pl
Sandały Koturna Beż Skóra 993 ElitaBut
209.00 PLN
  • Producent:JankoBut
  • Kod produktu:993
kolor Beż
rozmiar 40
Model Obuwia 993
Dostępne Kolory Beż
Materiał Cholewki Skóra Naturalna
Tęgość Obuwia "G" ( Średnia tęgość stopy - standardowa )
Wnętrze Obuwia Skóra Naturalna
Wysokość Obcasa 8 cm
Inne rozmiary
Rozmiar US UK Długość wkładki
36 6 3,5 23 cm
37 6,5 4 24 cm
38 7 5 25 cm
39 7,5 5,5 25,5 cm
40 8 6.5 26,cm
41 9 7.5 26.5 cm

Sandały damskie wykonane z wysokiej jakości skóry naturalnej,

Model na wygodnym, lekkim koturnie która oferują stabilne wsparcie dla stopy.

Zapinane na suwak z przodu cholewki

Skórzana wyściółka daje komfort przez cały dzień użytkowania.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 84249010440000420018895961
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobraniowy 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma ElitaBut Sławomir Pacut Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Stosownie do art. 7a i 7b ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, póz. 1178 z późn.zm.) w związku z art.14 ust.2 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.z 2007r Nr 155 , póz. 1095 z późn.zm.) zaświadcza się,że do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez : WÓJTA GMINY BRZEŹNICA pod numerem ewidencyjnym 607/2010 Numer w rejestrze REGON: 121274258 NIP: 551-124-29-42 Adres przedsiębiorstwa ElitaBut Sławomir Pacut Sosnowice 37 34-113 Paszkówka REGON: 121274258 NIP: 551-124-29-42 Adres do reklamacji ElitaBut Sławomir Pacut Sosnowice 37 34-113 Paszkówka

kontakt

  • 507745847
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 18:00 w soboty od 9:00 - 14:00

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [slawek1219@elitabut.pl], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.