Samsung Xpress M2625D -świetna drukarka z duplexem (6948196527)

9 godz. do końca
cena kup teraz
270,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Płock, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • wi-fi: nie
  • rodzaj druku: monochromatyczny
  • format: a4 (210 x 297 mm)
  • waga (z opakowaniem): 20 [kg]
  • typ portu: USB
  • technologia druku: laserowa (mono)
  • kolor urządzenia: czarny
  • format papieru: A4
  • złącza: uSB typ A
  • załączone materiały eksploatacyjne: toner (pełnowymiarowy)
  • producent: Samsung
  • funkcje druku: automatyczny druk dwustronny
DRUKARKA LASEROWA z Automatycznym duplexem w idelanym stanie jak nowa

SAMSUNG XPRESS M2625D

W komplecie nowy bęben i pełny toner
Drukarka bardzo tania w eksploatacji

Urządzenie jest w idealnym stanie technicznym i wizualnym, czyste i zadbane

W 100% sprawne, po pełnym przeglądzie.

WYDRUKI IDEALNE

Specyfikacja techniczna:

Ogólne

  • Funkcje
    Standardowa

    Drukowanie

  • Procesor

    600 MHz

  • Pamięć
    Standardowa

    128 MB

  • Interfejs
    Standardowa

    Szybki port USB 2.0

  • Zużycie energii

    400,0 W (drukowanie) / 45,0 W (tryb gotowości) / 0,9 W (tryb oszczędzania energii)

  • Poziom hałasu

    Drukowanie poniżej 50 dBA / tryb gotowości poniżej 26 dBA

  • Wymiary (SxGxW)

    368,0 x 334,5 x 202,0 mm

  • Waga

    7,2 kg

  • Maks. miesięczny cykl obciążenia

    Do 12 000 stron

Drukowanie

  • Czas naświetlania
    Szybkość (druk czarno-biały)

    Do 26 str./min w A4 (27 str./min w formacie Letter)

  • Czas wydruku pierwszej strony
    Czas wydruku pierwszej strony (druk czarno-biały)

    Mniej niż 8,5 sekund (w trybie gotowości)

  • Rozdzielczość

    4 800 x 600 dpi (efektywna)

  • Emulacja

    SPL (Samsung Printer Language)

  • Drukowanie dwustronne

    Ręczne

  • System operacyjny

    Windows 8 / 7 / Vista / XP / 2000 / 2008R2 / 2008 / 2003, Mac OS X 10.5 - 10.8, różne systemy operacyjne Linux


Zdjęcia przedmiotu
kliknij, aby powiększyć
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
Telefon: 736-918-095
email: aternetplock@gmail.c­om
Przedmioty wysyłamy w ciągu 24h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy firmą kurierską
  • Kurier Przedpłata - 30 zł
  • Kurier Pobranie - 40 zł
  • Odbiór osobisty - 0 zł
UWAGA !!!
Prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń w obecności kuriera i ewentualne spisanie protokołu szkody w chwili odbioru paczki.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę ZWROTY i zapoznaj się z regulaminem. Dokonanie zakupu na aukcji jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach są dokładnie sprawdzone, przetestowane, całkowicie sprawne i wolne od wad.

Sprzedaż ewidencjonowana, kupując u nas otrzymujesz rachunek lub paragon

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

ING BANK ŚLĄSKI
47 1050 1025 1000 0092 1789 3917

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 47 1050 1025 1000 0092 1789 3917
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę bez VAT

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
AterNET Sylwia Pessel
ul. Harcerska 62a
09-408 Płock
PL
Dodatkowe informacje

 ODSTĄPIENIE OD UMOWY   


1. Kupującemu, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.   


2. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Kupującemu w następujących przypadkach:  a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,   b) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,   c) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,   d) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,   e) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,   f) szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,   g) umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,   h) umów, w których Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji - prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,   i) umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego,   j) dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,   k) umów zawartych w drodze aukcji publicznej   l) umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,   m) umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


3. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, wystarczy złożenie pisemnego oświadczenia przez Kupującego drogą mailową lub pocztową, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia zawiera Załącznik nr 1.  


4. Kupujący, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z Dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia.  


5. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.   


6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.   


7. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu oraz kosztów wysyłki Produktu do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.   


8. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego dodatkowymi kosztami.   


9. W przypadku gdy Kupujący wybrał inny niż najtańszy zwykły sposób przesyłki dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.   


10. Zwroty Produktów przy odstąpieniu od umowy, wysyłane na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem nie będą przyjmowane.   


11. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową. 


 REKLAMACJA Z TYTUŁU USZKODZENIA PRZESYŁKI  


  1. Po podpisaniu listu przewozowego (podpis czytelny, data i godzina odbioru paczki), Kupujący, niebędący Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.), obowiązany jest do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Kurier ma obowiązek zaczekać do momentu sprawdzenia przesyłki. W przypadku stwierdzenia braków lub uszkodzeń Produktu, należy sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.   


2. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, kurier ma obowiązek na miejscu wypełnić protokół szkody. Protokół ten powinien znajdować się w dyspozycji kuriera, jednakże dodatkowo, zawsze jest on dołączany do każdej przesyłki wysyłanej przez Sprzedawcę.   


3. Przed podpisaniem przez Kupującego protokołu szkody należy go uważnie przeczytać i zwrócić szczególną uwagę na zgodność zawartych w nim informacji ze stanem rzeczywistym przesyłki (uszkodzenie opakowania, oznaczenia ostrzegawcze). Ponadto Kupujący może dodatkowo zrobić zdjęcia uszkodzonego Produktu.   


4. W przypadku trudności ze sprawdzeniem Produktu lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, Sprzedawca sugeruje spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz numeru kuriera – i niezwłoczne przekazanie tej informacji osobie, która obsługiwała Zamówienie


5. Wypełniony protokół szkody (koniecznie z datą dostawy towaru) Kupujący powinien wysłać pocztą elektroniczną na adres: aternetplock@gmail.com .  


6. W przypadku odmowy przyjęcia przez Kupującego przesyłki z powodu jej uszkodzenia należy umieścić odpowiednią adnotację na liście przewozowym.   


7. Reklamacje z tytułu uszkodzeń w transporcie nie są zgłaszane przez kurierów, dlatego Kupujący proszony jest o dostarczenie Sprzedawcy wypełnionego protokołu szkody, który został sporządzony wraz z kurierem.   


8. Reklamowany Produkt należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy:   AterNET Sylwia Pessel   ul. Harcerska 62a   09-408 Płock 


9. ROSZCZENIA BEZ SPORZĄDZONEGO PROTOKOŁU SZKODY W CHWILI ODBIORU NIE BĘDĄ ROPATRYWANE!

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 1 miesiąc